Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Ik denk dat CN het anders bedoelt We hebben het hier over leeg rijden met hoge bandenspanning (geen goed idee) en niet met: volle ballast rijden met hogere bandenspanning (goed idee)
  2. wat betreft. NB (nota bene) het verbruik zou eerder 1:8 zijn IRL (in real life)
  3. bril of appel+ Smart....... btw moet jij niet naar bed ?
  4. Dat ben ik me bewust Maar kijken naar de Brenner op HD is toch wat leuker op je 42" dan een 720 filmpje. Ook stabilisatie, GPS etc, het is maar net wat je wilt. Er zijn overigens ook smartfoon apps die zoiets kunnen.
  5. 1:9 lijkt me redelijk voor zo'n zware auto. Ik zou hem w.b. onderhoudskosten laten staan. Je kunt eventueel een ANWB aankoopkeuring laten doen. Suc6
  6. Ik zou sowieso voor HD gaan en niet voor de 720 versies. Voor 129,- heb je hier een goede http://www.epine-camerashop.nl/dashcam-kopen/?gclid=CPOLkMKvsbgCFYlZ3godvWcAmA Je moet ook even nadenken of je een GPS versie wilt die ook positie en snelheid mee opneemt. Er zijn ook vaste dashcams zodat je geen geklier met snoertjes hebt. Google is je vriend !
  7. in dat geval probeer 0000 of 1234
  8. Dat zal bij de unit gezeten hebben. Anders moet je even googelen op type en code. Krijg je vanzelf oplossingen.
  9. Ben ik 2008 ook geweest, we zaten op ca 80-90m hoogte in een appartement. Dat was dus ca 2x de domtoren per dag...... Parga leuk, de rest, tja ik ken betere/leukere delen van Griekenland en dan met name de eilanden. Waren de mensen een beetje aardig ?
  10. Aan allen, we zitten half juli, schaam je niet en brand los met die verhalen en plaatjes
  11. Ja!
  12. Yep, dat zouden we idd willen weten. Ben het met bovenstaande helemaal mee eens
  13. Tja dat was even wennen hè, haha !
  14. bruine wanden, brakke (gemixte) olie of gewoon een maandag ochtendblokje....
  15. @MaxT En u leest alleen nog maar het Sportage deel, tja tobben. Je kunt ook eens gaan zoeken. Doe dat bij voorkeur in Google met Kiaclub.nl+zoekterm; er gaat een wereld voor je open. Veel Kia items zijn overigens niet alleen type gerelateerd zoals navi, trekhaken, dakdragers, poetsrommel en meer. Kijk dus even verder dan je eigen type-forum.
  16. Dit is een zelfreinigend forum, en dat gaat best heel goed. Ik heb nog nooit van moderators klachten gehad En verkeerd geplaatst, stuur een berichtje en dan komt het goed. Dit forum is een VRIJWILLIGERS-LEDEN project. KiaMNL geeft wat, de Sponsors ook aan de beheerder/eigenaar en de rest is hoofdzakelijk aan ons, leden. NB er zijn nu nieuwe moderators in opleiding. We horen binnenkort voor wie de vlag uit gaat. Als lastpak wordt dat de nieuwe uitdaging, haha ! .
  17. Dat werkt anders CN... Je besteld zelf de juiste muk, doet een vriendelijk verzoek richting PM's, zoekt wat leuks voor de mannen uit en dan mag je misschien op audiëntie voor een unieke ervaring. HAHAHA!
  18. Zo wordt het de wolf vanuit het oosten toch wel heel erg makkelijk gemaakt om op de Dam te komen met al dat licht.
  19. Bijna niemand meer; http://bit.ly/13MuauG
  20. Mag je er alweer niet bij ? Jammer. w.b. die regeltjes mag je dat nog eens uitleggen en dan ook de regeltjes van Q8, BP, Gulf en al die anderen. Graag zie ik ook links naar wetenschappelijke publicaties en dan kunnen we olietechnisch weer verder op dit vrolijke forum Neem de tijd !
  21. M6 tja We hebben het hier over Kia's die niet op 100% draaien maar normaal gebruik. Olie is olie en ik heb de bulkbak olie bij de top10 Kia dealer zien hangen en die doen nergens moeilijk over. Geen olie, ja, dan ben je de lul. Verder kun je met een gewone gebruiksauto heel wat aanrommelen.
  22. #24 creativename: Technisch gezien heb je vast gelijk. De praktijk is echter anders. Shell kan wel willen, maar dealers en lease maatschappijen zijn toch de baas. Ik heb nog nergens gelezen over een garantie conflict w.b. olie in welke auto dan ook. Wel heb ik koppelverkoop stickers in auto's gezien als : merk zus beveeld merk zo olie aan. Daar heb ik me in de 37 jaar dat ik auto rij, van barrel tot nieuw nog nooit een reedt van aangetrokken en heb daar ook never problemen mee gehad.
  23. Het gaat dus nergens over. De onderhouds intervallen zijn bij Kia 15-20K (was 30K sportage) dus die olie wordt er al ruim voor de datum uitgehaald en ververst. Dealer blij, klant groen gevoel en onnodig armer maar leeft wel met het idee dat het allemaal beter is voor zijn heilige koe.
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...