Nee Sebastiaan heeft em netjes warm gereden van te voren en verder heeft Smart het rustig wegrijden keurig verzorgd.We moesten wel tekenen voor een verhoogd eigen risico
Of dat met de auto of met reputaties te maken heeft weten wij niet.
Ook al is het een Dacia, je aanwezigheid, kennis, kunde, relativering en de vaardigheid van selectief fileren wordt hier door een (zeer) select groepje nog steeds erg gewaardeerd
Ik zou gaan posten en dat beest helemaal lek slaan.
Tuigh, die marters.
In een heel oud topic vond ik de oplossing in de vorm van een wc blokje ergens monteren.
Hoefde zelfs geen A-merk te zijn..
Maar op dit moment niet.
Het lijkt er op dat het forum en alle (oudere) topics voor google onzichtbaar zijn.
Google maar eens op kiaclub.nl+waxoyl
Ik krijg maar 4 hits.
Ik heb Jheroen al een berichtje gestuurd.
Klopt, die
http://www.kiaclub.nl/topic/7192-vakantie-ervaringenhoe-deed-de-sp3-het/page-3#entry64804
Maar de zoekfunctie doet het niet meer via google.
Heb Jheroen al een berichtje gestuurd.
.
Ik kan me een topic herinneren met iets van een caravan, "marterschade" Italie etc.
Kort samengevat kwam het er op neer dat alleen de auto werd opgepikt en dat het gezin met aanhanger of caravan doodleuk werd achter gelaten bij een parkeerplaats langs de autostrada.
Kan het even niet zo snel vinden, google werkt niet goed meer op het forum.
Man was niet te spreken over deze service