Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. bigwade

    Weer Niet..

    Echte Zweedse ook..
  2. Ik heb ook even getwijfeld hoor. Maar irl viel Remko best mee, HAHA! Dus hup, weg die doos LIKE!
  3. Kijk zo'n tip van WT w.b. die panty is natuurlijk helemaal goed. Je poetst dan ook met vertrouwd materiaal tenslotte. 2e tip van WT was zelfs nog beter, probeer het op een onzichtbaar plekje. bijv. op de auto van je buurman of toevallige bezoeker van je buurt.
  4. Zou in deze barre tijden ook een enorm financieel debacle zijn toch ? Sterkte !
  5. Ah ja, jij was van het bonnen föhnen, snijden en meer. Ik ga er eens naar kijken.
  6. Zie je wel....? niks reclame snapte de link ook al niet.
  7. bigwade

    Weer Niet..

    Dat zeker en nog veel meer..
  8. Als ik hier inhoudelijk op reageer krijg ik een ban, denk ik. HBS.......
  9. bigwade

    Weer Niet..

    Gaat gewoon van het budget van de Tros af... Keuzes keuzes, zelf heb ik niks met voetbal...(kost wat meer) En ook niet met het SF btw , haha!
  10. Want ?
  11. En dat vinden wij een kalender foto, HAHAHA.
  12. http://tinyurl.com/7aq726s Zondag v.a. 09.00 open 09.00-10.00 Happy Hour met korting Totale beurt 10,- Wel even antenne demonteren
  13. Zulte.. ten z/o van Gent, BE dus en daardoor waarschijnlijk andere prijzen..
  14. bigwade

    Weer Niet..

    HaHa, beschamend weer. Hadden die dames van Maywood met Rio toch meer klasse...
  15. EB, je vergeet dat de Optima slechts een vingeroefening is voor KiaMNL voor dit soort auto's in Nederland. Er worden er maar 500 gemaakt voor NL dit jaar. In de US en Korea loopt deze auto als een dolle. Rusland schijnt inmiddels ook een Kia land te zijn dus ook die lusten ze wel. Met name de ruimte achterin is groots en dat doet het als taxi prima. Op die paar lease Optima's hier in NL zal Kia Korea niet echt zitten te wachten en dat quotum van 500 zal beslist snel weg zijn. Buiten de beugels in de koffer hebben wij geen minpunten gevonden.
  16. Klopt, zo'n shop zit hier op Overvecht en daar staat bij de ingang toch een bord "Geen verkoop aan particulieren" ....
  17. Je kan er natuurlijk altijd even heen rijden...ow wacht..
  18. open deur hè.... Jij weer... HaHa! Vond em leuk!
  19. Welkom Jan, doe je vervolg posts maar met het standaard lettertje. Dit is niet zo leesbaar op een ipad.
  20. Glasfoam + Interieurfoam (voor kunststof bekleding en leer) 2 spuitbussen rood en groen 500ML 22 eu incl. btw Dat doet even zeer maar ben ik over een maand vergeten. Als ik zie wat anderen aan sapjes hebben is mijn eerste stapje richting poets een koopje
  21. Waarom is dat ? Ik heb overigens beide producten meegekregen met de belofte dat ik me middels kvk inschrijving zou aanmelden. (3/4 van NL heeft tenslotte ook toegang tot de Makro..al is dat vaak helemaal niet goedkoper, en die kopen ook voor thuis) Het ging me nu juist om het/de product(en). Het is hier nu alleen te nat om wat te proberen
  22. sterk spul dus, haha!
  23. iemand ervaringen met "Würth saBesto" producten ? (Niet op de particuliere markt maar met een kvk inschrijving te verkrijgen in de W- shops) Had even een raam probleempje en na hermontage werd door monteur (dealer) het glas gedaan met ruitenreiniger-mousse en de binnenkant van de deur (kunststof) met mousse active. Geen strepen, geen resten, zag er prima uit. Soort glassex maar dan beter leek het me. Ik hoor het graag
  24. Geheel in de geest van Kia, haha!
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...