iemand ervaringen met "Würth saBesto" producten ?
(Niet op de particuliere markt maar met een kvk inschrijving te verkrijgen in de W- shops)
Had even een raam probleempje en na hermontage werd door monteur (dealer) het glas gedaan met ruitenreiniger-mousse en de binnenkant van de deur (kunststof)
met mousse active.
Geen strepen, geen resten, zag er prima uit.
Soort glassex maar dan beter leek het me.
Ik hoor het graag