-
Aantal Items
11027 -
Registratie Datum
-
Laatst Bezocht
-
Dagen Gewonnen
218
Inhoud Type
Profielen
Forums
Evenementen
Blogs
Garage
Ideas
Alles dat geplaatst werd door bigwade
-
Ik begrijp hier niks van. Ik heb op 2 jan 2011 de sleutels van mijn SP3 mogen ontvangen, bedrag kan ik opzoeken. maar het zal ±31500 zijn Aug 2011 kreeg ik lichamelijke pech en Jan 2012 is de auto verkocht voor 24800 eu (21.000km) Er waren toen nog wachtlijsten voor de SP3 ! Dealer bood 22.500, de schurk Wat moet ik hier niet in vrij geven vraag ik me dan af. Op autotrack was de goedkoopste vergelijkbare auto toen 27-29.000, rara! Dat ik mijn verlies neem is een feit en ik schaam me nergens voor omdat ik dat zelf heb gekozen. We doen net alsof we allemaal geweldige "deals" maken maar dat is niet zo. De consument is altijd de lul. U wilt wat en een ander heeft dat, u plust en mint en besluit ja of nee. Zo simpel is het.
-
Ga nou niet zo ingewikkeld lopen doen…. Je hebt deze auto gekocht voor :___________ Je hebt deze auto ingeruild voor : 15.950+495= 16445 ? Nieuwe auto kost :___________ Verschil :______________ is het bedrag wat je over hebt voor de gereden km's en het afkopen van de vieze lucht van de airco. Toch ?
-
Ziet er keurig uit...
-
Kris doelt op de legendarische kwaliteit van die VAG blokjes die net na de garantie stuk gaan. (en op jouw kosten gerepareerd mogen worden) Kijk eens even op Autoweek. http://www.autoweek.nl/autonieuws/19288/kettingproblemen-bij-vw-tsi-motoren-herkenbaar Ga je nog op mijn vraag reageren ? Zou ik leuk vinden.
-
Fijn dat jullie lopen te dollen, maar ik zou echt graag een serieus antwoord van Greensoft willen hebben. Voor andere leden tenslotte ook interessant w.b. km/afschrijving/inruil. Daar hoeven we niet zo spastisch over te doen denk ik.
-
Vanwege airco ben je nu over gestapt op een Seat Altea XL - 1.2TSI, begrijp ik dat goed ? Onbescheiden vraag, maar wat heeft dat je gekost ? Nwprijs Kia, Inruil Kia, Nwprijs Seat ? Even om een idee te krijgen Overigens is een TSI waarschijnlijk niet te vergelijken met een brave niks aan de hand motor 1.25L van Joendaai/Kia De laatste gaat overigens vast wel 7 jaar mee, de eerste niet echt, las ik op AW
-
is dat de directeur van de koffie plantage ? Krachtig type..
-
Dan is het lachen echt voorbij....... Fraaie bak !
-
Niet zo narrig.. Kunnen we ons nu eens even goed richten op de EU, het ESM, de verkiezingen, de OS, BTW op podiumkaartjes en veel meer belangrijkere dingen.
-
Dus een Picanto is een echte maisvreter....... Bijzonder ! Gezien die 1,479 zou ik trouwens ook niet echt twijfelen bij veelgebruik.
-
-
Dames heren, het niveau gaat omlaag en dat is niet de bedoeling. Hou het woord kalenderplaatjes in het achterhoofd. De juni oogst is wat mager. Heb wel al een fraaie gezien, maar het kan meer en beter. Beeldje uit een camera laten vallen is ook geen goed idee, doe iig iets aan nabewerking w.b. kleur en contrast. Ietsie serieuzer (en dus beter) kan geen kwaad
-
joenep, je hoeft niet zo verlegen te zijn hoor met dat kleine lettertje, haha! Iphone dingen houden we het liefst gebundeld omdat de meeste vragen op elke Kia van toepassing zijn. Plaats je vragen ajb hier: iPod en iPhone tips dan houden we de boel bij elkaar.
-
Heb je voor autoverkoper tegenwoordig nog een diploma nodig of is dat vak inmiddels ook vrij gegeven ? Deze man is: -- geschikt X ongeschikt
-
Ik zou die vriendin er, wat er ook gebeurt, altijd bij blijven houden..........
-
Leuk en een goed plan. Stel je ook even voor in het voorstel gedeelte, altijd aardig.
-
Heb ooit (±1987) met een O Corsa 13S met ZW windkracht 8 in de rug de helling naar beneden, richting Joure, bij het Tjeukemeer op de A6 gedaan. 190-195 en dat was best eng, haha!
-
Ik denk 1, maar misschien wel 2 muisklikken in photoshop..
-
Dat is inderdaad een zelfde soort camera. Voelt wat degelijker aan ook denk ik. De lenstube van Canon lijkt wel een toiletrol kartonnetje, maar dan plastic. Ook de resolutie van de Sony is 50% meer. Mooi ding EN mooie deal, veel plezier ermee ! Ik heb toch bewust voor de Canon gekozen omdat we hier thuis (en werk) alleen maar Canon camera's hebben. De werking (menustructuur) van de SX40 wijkt niet heel erg af van de s100 of de iXus. Ben nogal éénkennig in die dingen. Daarnaast lijken de kleurtjes e.d. van de foto's van de s100 en SX40 erg op elkaar. Ik gebruik ze door elkaar voor 1 project. Het draaibare display, alle richtingen, van de SX40 is ook gewoon prima Bij de Canon SX40 worden de lensfouten zoals vertekening die er altijd zijn, heel behoorlijk weggewerkt door de vlotte processor. Bij de s100 kun je in de RAW software een rechthoek volmaakt recht krijgen zelfs met groothoek foto's. De SX40 doet dat min of meer ook maar dan in de camera. Op de SX40 kan een vreemdmerk adapterring zodat er goedkope 58mm filters op passen. Kijk en dat is leuk. Denk aan polarisatie, ND en verloopfilters. BTW die grote compacten zijn beslist geen vervanging van een echte spiegelreflex. Die kwaliteit en mogelijkheden zijn gewoon een stuk meer. Voor A3 printen en 42"Led screen vertoon voldoen de compact camera's prima. Er hangt ook nog eens wat minder aan je nek of schouder. Winwin
-
Wij hebben ook C1000 buurten en dan is het echt oppassen...
-
En dat komt na 5 maanden weer eens buurten......... Lastig hè, kinderen....... Geniet er maar van.. Gaat snel zat Dochter is vandaag geslaagd voor het eindexamen Gymnasium.. grtz!
-
Dat is meteen ook het probleem. Mensen met een camera zijn nu sowieso altijd verdacht, met een ritsrats gaat het nog en met een mobiel, tja da's normaal. Ben nu op zoek naar een NIET foto tasje zoals bijv. de crumpler oid maar dan een stuk goedkoper.
-
HoHo Remko, dit zijn geen advies prijzen maar bindende prijzen. Dictaat vanuit de importeur. Er is/was een opzetje gemaakt voor veelrijders w.b. Rio en SP3 maar dat is helaas een stille dood gestorven. Hou de DUITSE KIA site in de gaten voor garantie en onderhoud. Geldt voor heel EUROPA……
-
Ik heb als aanvulling van mijn Canon S100 een Canon SX40 aangeschaft. Vanwege omstandigheden moet ik veel wandelen. Dat doe ik in de stad Utrecht en de Utrechtse buitenplaats Rijnauwen. (De tuin van Utrecht) Als het dan toch moet ook maar proberen plaatjes te maken als het kan. Ben in januari begonnen met aanwezige camera's zoals Canon G10/450D/iXus 220HS. Die laatste beviel me het beste als wandelding. Ook in de mindere wijken (kracht/pracht etc volgens sommigen) kan dat. Minst opzichtig. Ik heb toen een über iXus in de vorm van de Canon S100 aangeschaft. Prachtig ding met RAW en verwijdering lensfouten en vertekening. Ik heb er wel een lensdop voor gezocht (en gevonden) bij een oud fotoboertje.. (die hebben nogal eens bakjes met dat soort dingen) Begin maart heb ik er een een 1 pootje voor gekocht (Velbon ULTRA L50) Valt op dat als je daar mee loopt met een riem om de schouder en de camera er op je ineens voor vol gezien word.. Vreemd ! en niet prettig. De S100 houdt op bij ca 110mm in kb taal en de SX40 heeft dat ook maar dan meer.. De SX40 heeft een vet wrede telejoekel. Voor 320 eu (goed inkopen en gebruik maken van cashback actie) heb je een Joop van Tellingen camera en kun je je plaatjes uploaden naar de Privé.. Helaas doet de camera alleen jpg ipv RAW maar het ziet er erg goed uit. Dat 860mm foto's uit het handje niet scherp zijn ligt aan de eigenaar van de camera, haha ! Het bereik is schocking en als je naar het buitenland gaat met bergjes is dit misschien een heeeeeeeel leuk ding. Vogelaars met tuin zijn ook helemaal weg van dit masjien, zie Dpreview.com Op straat word je wel weer anders bekeken dan met een ritsrats, het ziet er misschien iets te pro uit. Google ook verder want voor jou is er misschien een betere camera! Happy Shooting ! NB de foto's van de Ceed testdrive zijn gemaakt met de simpele S100 grtz!