Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. ben niet zo gauw op de lens getrapt hoor.. Maar eh, het aantal inzendingen is minder, ik mis de Sorento's en andere leuke exoten. Daarnaast kan het niveau echt omhoog hoor. Dat is ook eens naar andere auto foto's kijken en begrijpen waarom die het wel hebben. Dat er geklommen moet worden zo nu en dan zou er niet toe hoeven doen, het gaat om het resultaat Nog een paar dagen.......
  2. Een 2.0L Picanto, bijzonder........
  3. Lijkt me een heerlijk vrij beroep
  4. Je 2e Venga ? Vanwaar zo snel? Gefeliciteerd !
  5. De vraag is hoe werkt het.. Hoe weten kermisbezoekers van die kortingsbonnen. Zelf heb ik er nooit van gehoord. Ben (als het kan) een jaarlijkse bezoeker van de kermis Venray (niet op de lijst) Vandaar
  6. kun je dat laatste eens uitleggen ?
  7. bigwade

    Wie doet wat

    Die hebben we al....... En dat is leuk http://www.kiaclub.nl/topic/5826-wat-doet-den-kia-rijder-voor-den-kost/ Daar posten aub. ! Mod mag hier een slot op ?
  8. Als we het nou eens gaan samenvatten Smart schrijft in bericht #5 dat in een lege gemonteerde band al 40% lucht zit, waarvan 79% stikstof. Met de aanvulling van 60% "pure stikstof" krijgen we een totaal van 91,6% stikstof. Die 8,4% restlucht loopt (heel langzaam) leeg/weg. Dat die 8,4% vieze delen zoals olie zou bevatten is natuurlijk kul, die zou ook in de stikstofpomp kunnen zitten. Vocht ? Het zal..waarschijnlijk een heel klein percentage van die 8,4%. Het gaat echt nergens over. De methode dijk48 lijkt me helemaal oké
  9. bigwade

    Op keuring

    0,3% afwijking ? Op wat ? stand dimlicht ? Dat gaat toch nergens over ?
  10. @ MiNietcetera: Effe lezen hè.. Dat is de "methode dijk48", hier #16 beschreven
  11. Dit vond ik ook een hele scherpe: #5 Methode dijk48 lijkt me ook heel goed werken Laar die eurootjes maar lekker in de pocket. Stikstof/gebakken lucht
  12. 80% van lucht IS stikstof Je kunt ook dit nog even lezen: Campertech.nl - Stikstof in de banden ja of nee?:
  13. Ik gebruik Tunein Radio icm met airport die aan de stereo hangt middels een minijack kabeltje. Ideaal; elk gezinslid kan er middels iPhone/pad op als de lijn vrij is. Radiozenders uit bollywood of whatever zijn te ontvangen. Het aardige is dat je ook kan "opnemen" van radio. Leuk.......(ben ook wel een beetje een radio liefhebber)
  14. Op zo'n witte kun je mooi de reclame van je eigen zaak kwijt, heel slim. Veel plezier ermee !! Wij (http://www.kiaclub.nl/topic/9840-testdrive-kia-ceed-2012/) vonden het een geweldige auto !
  15. De ikruitvatvrekkenpad ? Ik voorzie een glimlach van Smart junior elke keer dat je'm gebruikt Wel mooi en leuk vergelijkingsspul. Ik ga het volgen. Zeker en vast. fav app's : WhatsApp, Hipstamatic, Just Light, Dropbox, GPS Stone eva Tunein Radio is echt geweldig.
  16. bigwade

    Ventieldopjes

    Dan zit er (duur betaald) stikstof in..
  17. bigwade

    Ventieldopjes

    Kwam deze op Marktplaats tegen http://tinyurl.com/6lvl97v
  18. Nog 7 dagen... niveau mag deze maand omhoog hoor Denk aan KALENDER
  19. Blonde vraag dan maar; wat deed je er dan ?
  20. @vand.m: Dat is het, die dakdragers, dat was de beroemde druppel….. Hoe durf je die bij de Aldi te halen…..foei
  21. Da's best gedurfd Kees zonder proefrit ?........ Maar het gaat je niet tegenvallen denk ik En anders geef je ons gewoon de schuld, net zo makkelijk.
  22. Hebben ze daar wel warm water ?
  23. U was niet eens de enige heer Smart..
  24. t'is een witte grondverf........
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...