Ben ik de enige die die dealer enigszins kan begrijpen ?
Voor de dealer ben je geen klant, die dealer denkt "die man gunt me geen marge, laat verdikke z'n Xenon ook nog eens door een andere partij leveren en monteren en bij problemen mogen wij het oplossen".
Als je het zo bekijkt had je van mij eigenlijk ook achter in de rij aan kunnen sluiten hoor
De dealer is overigens een zelfstandig bedrijf, zal garantie moeten verlenen en onderhoud over kunnen nemen maar ik kan me voorstellen dat kopende klanten toch een streepje voor hebben.
(eerder, beter geholpen, gratis leenauto bijv.)
Precies wat je nu ervaart in Breda.
vand.m + vechtgenote; Breda is een heerlijke stad.
Maak er bij beurten een uitje van