Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Dealer B stopt een uur in vdm's probleem, "begrijpt het niet meer" en haakt af. Zonder vergoeding zou ik dat ook doen. Er is geen sprake van service weigering lijkt mij. Dit topic is overigens erg interessant voor andere dealer hoppers. Tijdens een testdrive kreeg ik van een mede testdriver te horen dat de bij dealer 1 gekochte auto beter wordt onderhouden bij dealer 2 Zo kan het dus ook. .
  2. Heb je deze wel als ruilobject en is iets meer waard dan nul euro. Laat ons weten hoe het verder gaat Ennnnnnnnnn Fotoooooooooooooooos grtz!
  3. bigwade

    usb aansluiting

    even zoeken helpt google+usb+kiaclub.nl levert genoeg op, bijv. deze USB tips & tricks Niet steeds een nieuw topic openen over reeds bestaande dingen aub. USB is Kia algemeen.
  4. Beetje koe in de kont kijken en daar helpen we PeterV niet mee. Iemand nog een blok liggen ?
  5. Die hebben misschien al een oplossing die we helaas niet weten.. Maar dat weten de Rio en andere lezers dus al helemaal niet.
  6. Wat een beetje jammer is dat dit onderwerp op het Sportage deel is doodgebloed. Die hebben vast een oplossing of voorstel van KiaMNL gekregen. We weten het iig niet. En zoals we inmiddels wel weten, lezen veel Rio rijders geen Sportage berichten en andersom net zo. Eigenlijk zou je dit soort algemene dingen gewoon op een algemeen deel moeten plaatsen. Feit is dat probleem is bekend, nu nog de oplossing.
  7. Free the engines !!
  8. Daar heb je helemaal gelijk in. Ik zou waarschijnlijk 1 op de 33 klanten ondersteboven aan de brug ophangen. Maar even zonder dollen, zo gek is het toch niet ? vand.m is er geen klant vand.m heeft er geen auto gekocht vand.m heeft zijn verlichting elders laten modificeren vand.m heeft nog geen euro in zijn zaak uitgegeven vand.m heeft wel verwachtingen. Ik zelf zou als dealer niet zitten te springen om zo'n klant, echt (hoe aardig het setje vand.m ook is ) Is ook niet meer dan redelijk. Dat vand.m in Breda wel goed geholpen wordt is mede omdat hij zijn (overigens prachtige ) auto daar heeft gekocht en men hem graag terug wil voor de beurtjes. Dealer B mist waarschijnlijk die visie maar dat is zijn goed recht als vrije ondernemer. En daar moeten jullie het even mee doen
  9. Ben ik de enige die die dealer enigszins kan begrijpen ? Voor de dealer ben je geen klant, die dealer denkt "die man gunt me geen marge, laat verdikke z'n Xenon ook nog eens door een andere partij leveren en monteren en bij problemen mogen wij het oplossen". Als je het zo bekijkt had je van mij eigenlijk ook achter in de rij aan kunnen sluiten hoor De dealer is overigens een zelfstandig bedrijf, zal garantie moeten verlenen en onderhoud over kunnen nemen maar ik kan me voorstellen dat kopende klanten toch een streepje voor hebben. (eerder, beter geholpen, gratis leenauto bijv.) Precies wat je nu ervaart in Breda. vand.m + vechtgenote; Breda is een heerlijke stad. Maak er bij beurten een uitje van
  10. Dat op veel gangbare modellen de winst niet echt hoog is (en ook niet hoger dan de concurrentie) Kennelijk pakt het alleen bij de Rio 1.2 motor en de Ford motoren beter uit gezien de rijervaringen op de site (de diesels even niet meegenomen)
  11. zouden we er daar ook 2 van mee krijgen..? Of mag ik echt niet meer.... Ik heb wel tijd om alvast te oefenen om in te stappen. Dat duurt even op die hoogte. Kan Sebastiaan de turbo alvast warm laten draaien
  12. Bij de oude Sp2 en de nieuwe Sp3 is het effect 12 pk en ca 14 NM dat is de moeite niet. Vreemd dat er bij hun gebruikers reviews nogal wat mensen zitten met veel hogere rendementen met een ongeblazen benzine motor, gewone 16 kleppertjes dus. Al dan niet met uitdraai.. Ik weet het niet...
  13. Begin feb. is er een bericht naar de KCG gestuurd w.b. mogelijk afwijkend onderhoud voor veelrijders voor de Rio en de Sp3. Bericht was niet voor publicatie en was ook ondanks grafiekje niet helemaal duidelijk. Ik stel voor dat de KCG MET de nieuwe leden het onderhoudstraject nogmaals onder de aandacht brengt. Remvloeistof vervangen na 8 maanden is absurd en past niet in de groene/duurzame filosofie van Kia Korea. KCG staat voor de Kia Contact Groep en wordt bemand door 4 leden van dit forum. ( vrijwilligers) Doel is een open communicatie tussen KiaMNL en de Kiaclub.nl
  14. Welkom hier en gecondoleerd met het verlies... Da's een vlotte afschrijving Is er niet ergens een ruilblokje te regelen voor wat minder om de oude reus weer tot leven te brengen ?
  15. Nou Frank, brand los.. Kwanta kosta en wat heeft de demo gereden. BE of NL ?
  16. De SP2 rijders zijn hier helaas niet meer zo actief, zo lijkt het. Maar Wim kan Chris er vast door heen sleuren
  17. Ja hé.. Durf je dat na gisteren noch te vragen ?
  18. http://tinyurl.com/dxu6paq Toch maar even uitkijken WAAR je pech krijgt
  19. bigwade

    pico 2005

    Is de OH historie te achterhalen ? Je zou het mede lid Crum eens kunnen vragen of hij ergens in de computer kan duiken http://www.kiaclub.nl/user/1503-crum/
  20. Nee hoor je mag/moet gewoon je eigen neus achterna, dat spreekt voor zich. Ik dacht alleen dat die airco je grootste ergernis was en dat dat maar duurde en duurde. Je hebt nu afstand genomen van de auto en ineens is het probleem opgelost. Da's een beetje vreemd.. dus. Maar als jij hier happy mee bent en je kunt het je veroorloven is het prima natuurlijk
  21. Dus deze move was eigenlijk niet eens nodig ? Bizar..
  22. Je hebt waarschijnlijk 1 van de andere 2401 eigenaren getroffen.
  23. rond 16.00 ? Zat ik weer niet in de goede houding ? Dank voor de correctie !
  24. De eigen poetsdag is een Kia poetsdag vanuit dit forum. Die van Remko is een overall merken poetsdag. (Golfjes, Alfa's, wrede polo's en vooral petjes gok ik) Ik zie het probleem niet. De eigen poetsdag lijkt me w.b. merkbeleving en forummensen ontmoeten leuker dan zo'n algemeen festijn. AVB, ik zou me geen zorgen maken
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...