Onwetendheid, dat weet ik niet.
Snel schakelen wel.
Je bent met iets heel anders bezig en dan moet je tiktak denken of het de moeite is om de banden te laten zitten en de auto, in mijn geval,
op een ander tijdstip alsnog aan te bieden voor de keuring met extra kosten.
Die 20-30 euro extra van de banden valt dan weg in het gedoe. (en dat weet de garagist natuurlijk )
Lastig, haha !
Maar eh.. ze zijn wel een klant kwijt.