Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. waar zit dat duimpje naar beneden op deze site ?
  2. tja of dan toch premium hè...
  3. Op zoek naar iets nieuws ?..
  4. Mag niet hè, zonder spiegels........
  5. Dat hadden ze hier op de veemarkt, maar dan 2e hands........ Altijd leuk die MOE landers.......
  6. it is... De resultaten zijn nog niet "je dat" bij de testers/hobbieisten Gaat dat serieus wat worden dan loopt het storm... In de gaten houden dus.
  7. bigwade

    ECOdynamics

    Die rode ceed automaat van ~ 29K van de testdrive zou ik sowieso prefereren boven een Golf-whatsoever.
  8. met een zwarte kun je goedkoop karte(n)
  9. bigwade

    ECOdynamics

    doeg..
  10. vanzelfsprekend..
  11. Leuk ! Heb je meer foto's ? Denk eens aan inzending best-pic jul. Best Pic 2012-jul ! Doen !
  12. Mooi idee, uitvoering kan beter. Auto zit vast aan lichtmast. Volgens mij heb je gelegenheid tot een re-shoot;-) Ik zeg doen en dan graag met een echte camera, haha! Suc6!
  13. bigwade

    mijnkia.nl

    Lijkt me een prima overall onderwerp dat KCG ter sprake kan brengen bij de bijeenkomst te Breu-HQ in september.
  14. Ik denk dat je de forum regels even moet lezen. A ) geen dubbel post B ) geen discussies over illegale sowtware oid. Suc6 !
  15. bigwade

    mijnkia.nl

    OT Gmail 10 gig vrij. Ik heb 5-6jr mail in archief (zelden iets weg gegooid) Heel handig ! Vooral voor oude afspraken met mensen Dat google mee kan lezen, duh, dat kan elke provider. Heb ook alle bijlagen nog paraat, best bizar van 4-5jr geleden
  16. bigwade

    Update Venga

    bedoel ik.. Had wel wat voorkennis..
  17. bigwade

    Update Venga

    Mooi Man, Joego torpedo's scoren. Laat je mevrouw Smart wel veilig op een kek bomvrij terrasje ?
  18. bigwade

    Update Venga

    Als hij überhaupt in Kroatië aankomt... Van wat ik begrepen heb gaat er een zware magneet mee voor het magneetvissen. Kan dus ook zomaar Zweden worden met die Kia Navigatie. Ik denk dat we dit onderwerp beter in het Café verder kunnen behandelen, haha!
  19. Onwetendheid, dat weet ik niet. Snel schakelen wel. Je bent met iets heel anders bezig en dan moet je tiktak denken of het de moeite is om de banden te laten zitten en de auto, in mijn geval, op een ander tijdstip alsnog aan te bieden voor de keuring met extra kosten. Die 20-30 euro extra van de banden valt dan weg in het gedoe. (en dat weet de garagist natuurlijk ) Lastig, haha ! Maar eh.. ze zijn wel een klant kwijt.
  20. Ik had het zelfde maar dan met de buurtgarage. Onze i10 moest voor de apk gekeurd worden. Er moesten nieuwe banden onder werd me telefonisch gemeld. De bandenprijs was absurd dus ik vraag; kan dat niet anders. Uiteindelijk heb ik 90 eu per band moeten betalen + de rest van de flauwekul kosten. Ken die mensen al 15 jaar maar dit valt rauw op het dak. Voor beurtjes ga ik gewoon weer terug naar Joendaai...
  21. http://nl.wikipedia.org/wiki/Europa_(werelddeel) maar ik zou voor de zekerheid even bellen. Lijstje van telefoonnummers is ook handig. Zit dat niet bij je boekjes ?
  22. bigwade

    Onderhoudskosten

    Ook die is overbodig en NIET nodig om garantie te behouden.
  23. Kroatië is geen Europa. Zit overigens wel op de TT kaart maar dan 2D
  24. of een jurkje zou passen zien ze dan in één oogopslag wel, gek hè ?
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...