Ze Rezuls from sjuuuuune.
Op 1 de bijzonder fraaie "eind van de lente" plaat van Remko
Op 2 een zeer sfeervolle start van het zomerseizoen, voor velen zijn die "barakken" heel herkenbaar.
Goed geschoten WT
Op 3 Oud en Nieuw van Presiozo (of is dat het pand van je dealer )
Puntje van kritiek is de aansnijding, positie van de auto.
Probeer daar, door er meer van op 1 plek te maken, iets meer uit te halen.
Het effect bij deze past prima.
Je andere foto had ook bij de top 3 kunnen zitten als deze technisch beter was uitgevoerd.
(maak voortaan ook eens verschillende belichtingen)
De rest ook dank voor inzending.
De voltallige jury vond het juni niveau niet echt hoog, het mag spannender.
Specialmade bedankt voor de tijd!
Op naar juli !