Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Als ik het goed lees ben je boos dat de prijs van nu hetzelfde is als in juni. Da's knap van Kia en misschien is die BPM juist op jullie type ongewijzigd. Zoals aangegeven gaat misschien de BTW omhoog en heb je er toch profijt van. Of zit je nu in de een verkeerd type met een verkeerde kleur ? Anders zou ik me niet druk maken en genieten van je verse bolide. Ga wel even langs je dealer en vraag eens hoe het zit. Het kan zijn dat de verkoper zich heeft vergist. Van een hele hoop , niet a labels, ging de BPM juist wel omhoog. Laat even weten hoe het afloopt. Suc6
  2. Ik vind het ronduit belachelijk dat er geen nieuwe unit ergens op de plank ligt. Ik zou voor de time being een andere radio in je auto laten schroeven. (kosten dealer) Zo op vakantie is niet leuk. Sterkte!
  3. Nee hoor je bent zeker op de goede weg. ! Niet twijfelen en ga zo door. Ik vond het een fraaie prent ! Ik zal in het juli topic even uitleggen hoe ~ de jurering werkt.
  4. Welkom hier. Tja Navigatie. Het komt ooit goed , maar daar ben je nu niet mee geholpen. Om de vrede aan boord te bewaren kun je overwegen voor de vakantie een refurbished TT'tje in je auto te leggen: http://tinyurl.com/bw8stxl Suc6 O ja stel je even voor op het voorstel gedeelte.
  5. Ze Rezuls from sjuuuuune. Op 1 de bijzonder fraaie "eind van de lente" plaat van Remko Op 2 een zeer sfeervolle start van het zomerseizoen, voor velen zijn die "barakken" heel herkenbaar. Goed geschoten WT Op 3 Oud en Nieuw van Presiozo (of is dat het pand van je dealer ) Puntje van kritiek is de aansnijding, positie van de auto. Probeer daar, door er meer van op 1 plek te maken, iets meer uit te halen. Het effect bij deze past prima. Je andere foto had ook bij de top 3 kunnen zitten als deze technisch beter was uitgevoerd. (maak voortaan ook eens verschillende belichtingen) De rest ook dank voor inzending. De voltallige jury vond het juni niveau niet echt hoog, het mag spannender. Specialmade bedankt voor de tijd! Op naar juli !
  6. bigwade

    Onderhoudskosten

    Kleine beurt rond de 1800 km bestaat niet en die 350 voor een 15K beurt is oplichterij zie http://www.kia.nl/ki...rhoudstarieven/ en: Wartungsintervalle_KIA-Fahrzeuge2012.pdf
  7. Done Index zit in je mail
  8. Geduld is een schone zaak.... Ik vraag Specialmade als mede jury lid
  9. Ik geef alleen even aan dat we het doorgaans minder leuk vinden dat mensen alleen (even) lid worden om een probleem opgelost te krijgen en verder zelf nooit wat toevoegen of het forum überhaupt nog bezoeken. Da's al.
  10. Ik zou eerst dat RDW eens bellen morgen. Wat staat er in de brief ? Kun je een PDFje plaatsen ?
  11. bigwade

    ECOdynamics

    Maak je niet druk joh. Meneer moet het doen met een (misschien wel afgetrapt) leasehok van een (ex?) collega in afwachting van een nieuwe übergermaan. Het gaat om een station type van 2010. Dus niet de nieuwe. Laten we vooral niet verzanden in een AW discussie.
  12. nee dus
  13. bigwade

    ECOdynamics

    Wat is het punt, je krijgt een gebruikte auto uit de pool van je bedrijf toegewezen, of hebt misschien zelf wel gekozen vanwege kosten etc. en dan ga je lopen klagen ? Wat was je vorige auto en wat wordt dan de volgende ? Ga je die dan wel zelf betalen ?
  14. DRINGEND VERZOEK STUURPROBLEMEN/ERVARINGEN HIER : Sturen Sportage TE PLAATSEN. Dank !
  15. Welkom Kaatje. Stel je even netjes voor in het "voorsteldraadje" Heb je een verse ceed ? ( nieuwe type?) Foto's zijn we dol op
  16. Welkom hier. Maar ehhhh, wordt je nou alleen lid om een probleem te melden ? Accuproblemen met een Carens zijn hier denk ik niet zo bekend. Wonderlijk dat een dealer zo'n stroomlekje niet kan vinden. Suc6
  17. zomaar wegzetten van hele groepen mensen.......foei
  18. Ja die is prachtig maar dat had ik volgens mij al eens geroepen. Olympus is wel een beetje het merk voor mensen die iets anders willen dan mainstream. zie bijv. http://www.dpreview.com/products/olympus/slrs/oly_em5 prachtig retro design !
  19. Ook leuk: http://www.dpreview.com/news/2012/07/05/nikon-coolpix-p510-review
  20. Dat zou ik even hier plaatsen Sturen Sportage Kennelijk is dit nog steeds niet helemaal naar wens en daar moeten we dan mee verder.
  21. De.. in de stadsgebieden in het westen dus. Ik had van juf vroeguh.. toch een enorme muilpeer gehad als ik zou volharden in "het spits"
  22. de spits........
  23. Prachtige camera, maar zo'n ding past met leuke lens nou net niet in de zak. De SX40 overigens ook niet Mijn S100 van Canon wel en die heb ik iig dagelijks bij me.
  24. Wat veel mensen vergeten is dat de camera 1 ding is. De beeldoptekening/kleurweergave is 2 De Software is 3. Als je denkt dat je met het uit je geheugenkaart laten vallen van je foto's op je harde schijf klaar bent, snap je het niet helemaal. Canon heeft dat heel goed door met prachtige bijgeleverde software. Voor vergelijkbare software van Nikon (geen c) moet je betalen. De andere programma's die RAW bestanden van camera's kunnen lezen slaan er vaak maar een slag naar wb vertaling. Voor de meeste camera's is jpg voor de meeste gebruikers voldoende. Voor kiekjes, pak een iXus of vergelijkbaar ding van een ander merk, kan ook prima aan de flatscreen. Voor meer....... Lees jezelf in. Op dpreview.com kun je vergelijken w.b. specs, maar kijk ook eens naar gebruikersgroepen op flickr.com of meer. Hebben we hier iets aan ? grtz!
  25. De interesse is enorm.. Beetje jammer dit.
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...