Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Je moet even op kieskeurig kijken Foto Klein (betrouwbaar) levert hem voor 340 (verzonden) Canon geeft 40 euro retour middels cashback actie. Let op of de prijzen incl. of exl. deze actie zijn
  2. zou ik voor de Canon gaan. heb em zelf naast de s100 en diverse andere leuke dingen
  3. Laat de waxoyl zitten.. Scheelt 2x 200 euro en voegt niks toe. Is ook niet verplicht, wat de dealer ook gaat roepen.
  4. Uitstekende camera. Je zit wel met losse lenzen en als het je hobby niet is moet je dat maar niet doen. Dan is een gooi en smijtding handiger. nb heb zelf ook een 550D
  5. Bekijk dit ook even http://snapsort.com/...0-vs-Nikon-L810 Ik heb zelf een SX40 en vind dat een prima camera. Vanwege bajonet kunnen daar ook filters op. De ingebouwde lenscorrecties doen het prima. De Canon is duurder, dat wel, maar dat ben je over een jaar vergeten Kijk ook even op dpreview.com edit: de Nikon heeft een CCD sensor en die geeft bij weinig licht nogal ruis. Als je gaat zoeken ga dan sowieso voor een CMOS sensor
  6. En waar vinden we die winkel ?
  7. @bigmac; was dat maar zo; met die 255 eu is te leven. Zie het maar als ontwikkelingshulp. Maar het gaat veel, veel verder. Afgelopen weken is het ESM verdrag in de 2e en 1e kamer behandeld. Dat ESM is een onding om de zwakkere landen in geval van nood overeind te houden. Afgelopen vrijdag is er nog even vlot bijgerommeld dat ook (particuliere) banken van de lidstaten "geholpen" mogen worden. Daar hebben Rutte en de Jager bij zitten slapen. Het gevolg is dat NL een pinautomaat beschikbaar heeft gesteld van 40 miljard (of veel meer) met bijbehorende pinpas en code. Herman Van Rompuy heeft al aangegeven dat NL en Finland het heen en weer kunnen krijgen en dat er gewoon gelapt moet worden. http://tinyurl.com/c8gb573 algemene info: http://www.dagelijks...-van-16-biljoen Hier waarin leuk uitgelegd wordt w.b. hoeveelheden geld;-) : http://www.artikel7....evorderden.html (Tekst komt van een andere site) Vanuit DE: http://xandernieuws....1&tbl_archief= Verder is er echt heel veel te vinden w.b. het ESM en het weggeven van bevoegdheden aan de EU. Gek genoeg wordt er amper op gereageerd vanuit de traditionele media. Het gaat wel over heel veel NL geld en het kan ook zomaar zijn dat straks de pensioenpotten leeg zijn. Wie er dan in NL aan de macht is doet er feitelijk niet meer zo toe. Doemdenken ? Ik weet het niet maar ik word niet gerustgesteld door de informatie die nu beschikbaar is. Er is niemand die mij uit kan leggen waarom wij als NL burger Spaanse (particuliere) banken zouden moeten helpen. @Presiozo Van die "export" is 70% doorvoer. Rotterdam is de enige diepe haven aan de Noordzee dus die schepen blijven komen. Onze unieke ligging t.o.v. DE met rivieren, betuwelijn en wegen zorgen er voor dat dat gewoon door gaat, daar heb je geen Euro voor nodig. NL hoeft ook niet uit de Euro, je kunt ook de wanbetalers uit de EU gooien edit 3e link is aangepast
  8. bigwade

    Zonwering

    ja hé, dat heb ik dus ook....duss
  9. bigwade

    Zonwering

    Heb vandaag naast een auto gestaan met die dingen. Ook vanaf de buitenkant vond ik het zichtbare raster nogal lelijk.
  10. Weggemoffeld op de nieuws sites: http://tinyurl.com/c82bvak http://tinyurl.com/c8gb573 Komt echt niet op het normale nieuws of in de krant. Slaap zacht.
  11. Remko, dit hoort in Café..
  12. Gelezen niet, maar boeren-onderbuikgevoel. Gezien de historie wordt het Honda. Aangezien de vraagstelling dit jaar wel anders is en ook de CB er zich mee bemoeid kan het misschien ook Honda worden.
  13. Fijn om te lezen dat er vlot op dit soort vragen wordt gereageerd. Het Sorento deel is niet zo actief buiten enkele bikkels die steevast helpen. Dank daar voor. @Henk Zoals masimo al aan geeft is het vanwege 4WD een complexe auto waarbij de (OH) historie van belang is. Sommigen hebben een leven van paardentrailer trekken achter de rug en een volgende ruikt naar de Amsterdamse PCHooft met enkel parkeerdeukjes Suc6 met het achterhalen van de historie ! Na aankoop zien we hier graag een leuk verslag met foto's
  14. Informatief filmpje van Nigel Farage, http://nl.wikipedia....ki/Nigel_Farage, (de PITA van het EU parlement) Als ze dat doneren van ongelimiteerde fondsen en bevoegdheden (!) naar de EU eens kunnen stoppen kan wat mij betreft Roemer met Rutte en Geert of wie dan ook aan de slag, maar dan heb je het als bevolking nog wel zelf voor het zeggen. @HobbyRobby; beetje flauw..
  15. leuk! doe even een spatie tussen de plaatjes Is leuker voor het kijken.
  16. niet alleen de Jazz. Maar hoe ze het doen weet ik niet. Nogmaals, ik ken niemand met een Honda.
  17. Vast niet in een Kia NB foto's van die leuke beroepen zijn zeer welkom !
  18. Ik zou me eens even inlezen in de EU financiële goochelarij die op dit moment bezig is en wat dat voor gevolg heeft voor met name jonge mensen in NL met nog een hele toekomst voor zich. Daar wil ik het verder even bij laten op een auto forum. edit: overigens vind ik dat deze draad verplaatst moet worden naar het Café.
  19. Best Pic 2012-jul ! Ook deze maand weer een Best Pic. Dames heren doe es je best, je auto of delen ervan creatief in beeld te brengen. Hoeft niet persé jouw auto te zijn zolang het maar Kia is. Geen KIEKJES maar doe er eens moeite voor om iets unieks te maken. Bij voorkeur met iets meer dan een telefoon. Ik zie ook graag meer leden meedoen met eventueel oudere modellen of gepimpte auto's. Doe es gek dus. Denk wel steeds aan Kalenderkwaliteit De bedoeling is dat de foto gemaakt is in de maand van het topic. Dus in dit topic foto's van juli en geen archief foto's. Juli is voor velen vakantietijd en reizen. Maak iets bijzonders De jurering van juni komt asap. Happy shooting !
  20. Oké Als AlexVB mede jury-lid wil zijn volgt over enkele dagen de uitkomst
  21. iig op een partij die het EU drama kan stoppen. Dat roepen er meer maar die hebben of geen invloed of "slechte bijwerkingen" Blanco stemmen kan overigens ook en dat is wat anders dan niet GAAN stemmen.
  22. Honda op 1 al heb ik niemand in de familie met een Honda en ken ook niemand met een Honda. Welgeteld 1 Honda staat hier in mijn directe leefomgeving. Maar zoals jaren wordt het Honda op 1,2 en 3
  23. Gaat je bevallen..
  24. Alfa blik 50cl in de aanbieding treetje (18 (!) blik) 9,99 bij de Mitra Da's net zo duur als daklozenpils. Koud uit blik overigens het lekkerst.
  25. bigwade

    Folie op raamstijlen

    foto's?
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...