Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Je zou dan toch ook eens na kunnen vragen wat de pechhulp van de verzekeraar kan betekenen en voor welk bedrag. Net als Derrek al aan geeft is het wel heel handig dat die pechhulp op het voertuig zit en niet aan een bestuurder hangt. Ik ga er bij mijn verzekering iig even achteraan. Zo'n clubblad van de ANWB, waar ik niet op zit te wachten, wordt toch ook door iemand betaald denk ik dan
  2. weerdehof bedoelt waarschijnlijk Flashlube. 2 dingen. De motor die nu in de picanto zit is niet zonder meer geschikt voor LPG. De LPG versie heeft waarschijnlijk andere/hardere kleppen De garantie van 7 jaar ben je op de motor direct kwijt. Ik zou het even navragen bij je dealer. Het rijden op gas lijkt goedkoop maar is het vaak niet i.v.m. motorschade en dat zijn dure reparaties. Ik heb 20 jaar op LPG gereden en heb enige ervaring.
  3. BTW wacht nog steeds op de prijs ophaal van de 2011 winnaar....... Druk, druk, druk ?
  4. vooruit, toch?
  5. Ah, dat is een leuke discussie. Gaan we die verder aan in een ander draadje ? Die wil ik best opstarten, maar ik weet niet hoe jullie forum berichten lezen en daarop reageren. Zelf klik ik laatste nieuws of "bekijk nieuwe inhoud" Velen zitten alleen in hun eigen type deel en dat is jammer voor de merkbeleving. Missen bijv. enorme poetservaringen bij een ander type Kia Nieuw draadje ? Ga je daar dan ook op reageren ? grtz!
  6. Ook deze maand weer een Best Pic. Dames heren doe es je best, je auto of delen ervan creatief in beeld te brengen. Blaadjes aan de bomen, bloesem, lente, laat het zien. Er moet iig ook iets van een Kia automobiel op de foto staan. Probeer eens wat leuks uit, zend wat meer in en schaam je niet. Het moet wel ietsie meer worden dan auto op straat vanuit de voorkamer. Tips, zoek eens op plaatjes van je eigen auto op het web via google. Dat kan inspirerend zijn. De jurering van mrt komt asap. Happy shooting !
  7. Géén idee, maar gewoon zeggen dat JIJ het NIET wilt hebben en dat je het NIET wilt betalen en dat het GEEN consequenties voor de garantie heeft lijkt me even duidelijk, voor hun.
  8. Dat bedoel ik eigenlijk, dus, haha!
  9. Nah, kans op een klapband bij goede nieuwe banden is niet zo groot, dus die andere zal vast ook niet zo best zijn. Verder hebben ze mij, bij een uitstekende bandenboer (met werkelijke liefde voor het vak ), uitgelegd dat vervangen per 2 het beste is. Net als remblokken, schijven etc. Daar hoef je geen hogeschool voor te hebben denk ik. In het uitzonderlijke geval dat de ene band na 500km ploft zeg ik ja, dan zou het kunnen. In alle andere gevallen, niet doen. w.b. merk type; volgens mij is dat verboden als dat niet klopt per as, maar ik kan me vergissen.
  10. Doe M-S maar, die hoef je niet zo vaak te wassen Is ook nog eens de mooiste, maar dat is een mening. Aan de andere kant staat hier zo'n BE DGM met donkere velgen in het garage deel en die is ook wel heeeeeeeel erg bruut, moet ik toegeven..
  11. bigwade

    Update Venga

    En zo komt Jan Splinter door de........ow wacht.. Mooi man ! Helemaal oké van wie ook weer ? Ah (had ik dus ook gedaan, haha!)
  12. Alex VB even pm'men.. Suc6 met de organisatie
  13. Was ook beslist niet de bedoeling deze meeting op te nemen in de toeterverherinenombouwdag hoor Ik geef alleen haken en ogen aan w.b. organisatie.
  14. Zou ik even mee wachten, daar is eventueel een contactgroep (KCG) voor die de juiste mensen kan benaderen, anders wordt het verwarrend, wie namens wie praat dan algemeen: Dames heren, Ik zou eerst een afgetimmerde deelnemerslijst opstellen met een vaste datum. En dat georganiseerd door 1 of 2 leden samen. Dat er forum-evenementen georganiseerd zijn waarbij mensen riepen dat ze dat ééénig vonden maar op de dag zelf niet op kwamen dagen hebben we hier helaas vaker meegemaakt. Op 28 april hebben we een toeterinbouw dag georganiseerd in NWGein voor de SP3 maar zeker ook andere modellen. Bij de 1e toeterombouwdag vorig jaar 3 sept. hadden we een 100% opkomst. Bij de komende toeter ombouw hebben slechts 5 van de 12 eerdere enthousiastelingen zich definitief opgegeven. Zal iets met een paar euro kosten hebben te maken, ( daar krijg je dan ook wat voor ) maar dat is jammer. Suc6 iig.
  15. Dat kaartje komt uit het "MijnKia" systeem. Alleen NL heeft dat. De info op het kaartje hebben een tijd lang niet geklopt met de werkelijke (EU) info. Inmiddels is het per 1/2/2012 wederom veranderd. De SP3 1.6 (2011 MY 2012) bijv. moet ineens 1x per jaar naar de dealer (was 30K/2Y) voor een dubieuze oliewissel. Voor de garantie, kijk je boekje na en bovenstaande tabel van KiaMNL Als je daar aan twijfelt, ga dan naar de Duitse Kia website en bekijk daar de intervallen. En ow ja.. Dealers hebben er inmiddels helemaal geen kaas van gegeten en willen je het liefst elke 15K binnen hebben voor onnodig onderhoud (omzet) Verwacht van je dealer dus niet echt begrip, wat dat betreft.
  16. Dat is dus niet het geval
  17. Beetje gek trouwens, dat er in zo'n hippe kar maar van die 10cm speakertjes zitten. Heeft er iemand zitten slapen bij de marketing afdeling ? Of werkt de subwoofer wel naar behoren icm met de minispeakertjes ?
  18. Stel je even netjes voor in het daarvoor bedoelde deel van dit forum. 1 Band vervangen is altijd een slecht idee, btw.
  19. Die 10cm is idd wel erg klein. Ik begrijp nu ook waarom dat het geluid wat tegen valt. In mijn huidige tuut ga ik ook de speakers laten vervangen maar dat zijn direct wel 17cm speaker die in die deuren horen. Op de Pioneer site kwam het juiste passende type direct naar boven. Toevallig hingen deze dingen ook bij de Mediamarkt om te luisteren. Daarna wel met 40% korting op den webs gekocht Dinsdag gaan ze er in.
  20. 1994 0f 2004 ?
  21. Heren, dit vind ik een hele interessante discussie. Ik ben nog steeds lid van de ANWB (basic) maar ga eens kijken wat die ABNAMRO autoverzekering te bieden heeft w.b pech hulp. Hebben ze namelijk ook. NB kort de quotes wat in aub, dat maakt de discussie wat leesbaarder.
  22. Graag wel iets van Kia op de foto, dames heren..
  23. Tja Jutter, het heet hier KiaClub.nl en dan probeer je eens wat om mensen wat actiever te betrekken. Er zijn zat figuren die menen dat het forum er enkel en alleen is om medelotgenoten te vinden om een digitale vuist te maken richting fabrikant vanwege het disfunctioneren van de spatlapverwarming om maar iets te noemen. Zo'n foto topic leek me nou net leuk en misschien kunnen we er wat mee doen aan het eind van het jaar. (kalender?) Ik heb het opgezet en ben natuurlijk jury lid, vanzelf, haha ! Ik schop het topic regelmatig omhoog voor meer en betere inzendingen. Naast deze foto van de maand uitdaging ben ik (mede) organisator van de (2e!) toeterverheninenombouwdag op 28 april dit jaar. http://www.kiaclub.n...-2012-28-april/ Als functie omschrijving op dit forum kun je "Ongevraagd Advies Geven/Sfeer Maken/In De Weg Lopen" aanhouden. Dit allemaal ook nog eens Kia-loos. (auto verkocht 18 jan 2012) Mijn KCG lidmaatschap staat open voor een ander vanwege dit feit. Het staat je helemaal vrij om zelf ook iets te organiseren, wat dan ook. Je bent evenveel lid van deze club als ik. Doen !! Zo helder ? Je kunt anders ook even mijn andere berichtjes doorlopen voor een algemeen beeld
  24. Vanwege eigen vleespet hoofd ?
  25. Mastermontage: Bowie97 bevestigd Hulpmontage: xtra40 en bob beiden bevestigd. Kandidaten: (max 12 auto's) (kosten 10/20/25 Euro p/p) Major Case! vand.m! mrBubbles! kruis! beolab4 Kijken/Ongevraagd Advies Geven/Sfeer Maken/In De Weg Lopen: (max 6) (kosten 5 Euro p/p ) Warmentuuter Smart Specialmade Labramatiër Wimis Micle Locatiemanagement/Catering bigwade + Ank
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...