Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Ik zag net dat bij koop die auto amper 4600km heeft gereden. Dat is dus eigelijk een nieuwe ? Veel plezier met "inrijden"
  2. bigwade

    Motormangement storing.

    Of je even koffie komt drinken bij de dealer...... Doen zij ondertussen een uitlezing.
  3. Naar die Dualogic automaat krijgen jullie echt heimwee, haha!
  4. Laat de I maar weg...........
  5. Ga toch weg man,wat een kul. Die auto wordt gewoon volgens KIA SPECIFICATIES gebouwd door joendaai. Niks meer, niks minder. Joendaai doet inmiddels ook 5 jr garantie dus het gaat nergens meer over. Maar ergens gaat het mis met de kwaliteits controle w.b. Venga en dat is JAMMER!
  6. Als je de sleutel om draait en even rustig 2 tellen wacht v
  7. Effe niet om te zeuren hoor, maar bij jullie op de zaak worden dus kennelijk auto's onnodig afgekeurd vanwege een brakke platenbank ? Da's niet helemaal jofel lijkt me. Kijk, jij hebt er verstand van en gaat doodleuk naar vestiging 2 maar wat moet de klant ?
  8. Het zal vast, maar ik vind het meer dan best Heb het ding tegenwoordig gewoon uit en geniet van het bescheiden zoemen van de motor icm met de automaat Puur genieten.......
  9. 1,93 SP3 zonder glasdak, prima hoofdruimte
  10. Dusssssssss. Auto hetzelfde, andere rollerbank, probleem opgelost, auto goedgekeurd ? Vreemd.......
  11. 270 pk !
  12. Die's mooi hoor, had em al gezien bij de dealert......
  13. Als je er nou 6 besteld heb je geen verzendkosten. Die raak je daar in de buurt toch wel kwijt aan familie/vrienden ?
  14. Nu nog wel, straks is het een verhoginkje of niks meer. Gaat snel hoor met kinderen. Denk even na hoe lang je er mee gaat rijden. Nou.. na 2 jaar ben je bij Pon de klos en dat is bij Kia echt beter geregeld hoor. Met een lease auto heb je daar minder last van, dat wel..
  15. http://www.kiaclub.nl/forumdisplay.php?f=62 http://www.kiaclub.nl/showthread.php?t=5607
  16. Bij mij gaat er slechts 1 CD in, het ding sputtert erg tegen als ik er een 2e in wil prakken
  17. Oliewissel 1x per jaar Beurt om de 30.000km of 2 jaar, wat het eerste komt. Dus niks 15.000km en in NL g
  18. Helemaal mee eens, maar met drie jonge kinderen is zo'n hok toch wel handiger dan de Sportage, da's geen pakezel ahw. Die drie kinderen zijn over 3 jaar ook weer een stuk groter en dan wordt het wat proppen. Misschien effe verder zoeken ? Grote station ?
  19. De Touran is natuurlijk al even op de markt en is een vrij bloedeloze auto. Op http://tinyurl.com/6xe6dur kun je gebruikers reviews zien. Niet allemaal even positief met name w.b. onderhoud. De 1.2TSI is ook niet geheel storingsvrij. Wat laden betreft lijkt de VW me wel iets handiger, ook met kinderen. Vraag aan de Kia Dealer eens of je die 10-20-30 doosjes er in mag passen
  20. Vriendenlijst. Dames heren er is hier een soort vriendenlijst op dit forum in je profiel. In het begin vond ik dat wel grappig, maar zie het nut er niet zo van in, buiten zoiets als "kijk mij eens" met al mijn vrienden. Ik krijg ook aanvragen en weigeren staat onaardig. Ik heb besloten alle profiel-vrienden te wissen. Vat dit beslist niet persoonlijk op, vrienden blijven we toch wel. Maar bij een langere lijst van vrienden voel ik me heel erg ongemakkelijk. De vaste lezer hier kent mijn omgang met de vaste gasten t
  21. http://www.kiaclub.nl/showpost.php?p=52497&postcount=12 is geen klacht maar een droge constatering.
  22. Het is geen koek en ei forum. Maar het is aardig dat ook iemand anders eens ziet dat het gemopper soms wat veel is. En als dat 1x per jaar is, dan is dat toch niet erg ?
  23. Ik weet niet wat het Evogue pakket is. Zit daar een standaard radio in of navi ? Hier in NL zit in geen enkele uitvoering een CD wisselaar (is ook zo yesterday, met een USB stick kun je tenslotte alles) Die 1000km beurt kun je skippen, ik heb er ook over gelezen op de Duitse KiaClub, maar het gaat om een onnodige oliewissel die hier in NL iig niet wordt voorgeschreven. Staat vast ook NIET in je onderhouds/instructie boekje. Wel aardig als je ons laat weten hoe de 1.7 bevalt w.b. rijden, sturen en verbruik. Suc6
  24. Altijd leuk dit soort topics Deze http://www.kiaclub.nl/showthread.php?t=4144 is van 24 mrt vorig jaar
  25. motorinhoud:2L Getuned: \N brandstof: B\D benzine Versnellingsbak: hand\auto automaat Stand kilometerteller:810 aantal kilometers gereden:307 aantal liters getankt:32 aantal liters\kilometer:9,3 volgens boorcomputer aantal kilometers\liter:1:9,59 80km snelweg, de rest korte ritten van gem 10km met koude motor 0-4 gr.
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...