1e indruk:
Prettige auto, kan niet anders zeggen.
Je zit er meer "in" als de oude, waar je meer "op de bok" zat.
De kijkgaten zijn wel allemaal wat kleiner.
Auto oogt kleiner en dat kwam thuis goed uit, haha!
De deuren sluiten minder fraai en hebben minder dat "kluisgevoel" van de oude, maar dat scheelt natuurlijk ook gewicht.
De automaat is een ZEGEN