Klopt, dat is een hele brakke architect geweest.
De lampen in de centrale hal bijv. kunnen niet vervangen worden omdat er een hoogwerker moet komen, maar de vloer schijnt het niet te kunnen hebben of er kan geen hoogwerkertje komen. (dacht meteen aan birdfeedertje voor een oplossing)
Kijkbeleving is overigens helemaal TOP ! (vond ik)