Welkom hier
Nou ben ik toch benieuwd......
Als ik een auto ga kopen en daadwerkelijk het contract tekenen ga ik dus eerst zoeken op het www.
Jij komt er NA het tekenen achter dat er zoiets als dit forum bestaat.
Leg es uit ?
grtz!
Malletje maken en een stukje zwart stof op die maat evt met klittenband.
Probeer het eerst maar uit tot waar je moet afdonkeren.
Om je een idee te geven wat ik bedoel:
Ik heb net zo'n auto gehad en zonder dat zwarte deel was er niet door de voorruit te kijken.
Zat er overigens standaard in.
Bij jou zal het een smallere band kunnen zijn.
Ik stel voor dat je even een nieuw draadje aan maakt voor je probleem.
Deze is eigenlijk alleen bedoeld om de lijstjes in te vullen.
Er is nog iemand met een Kia geweest met een bizar brandstofverbruik en daar was er iets met een luchtmassameter oid maar ik kan het effe niet vinden.
Dus maak maar even een vers draadje dan kunnen de techneuten er ook over buigen.
Zijn dat getankte liters of board compu info ?
Alle automaten zitten hier ruim boven de 1:11 (getankt)
Of er is iets mis, of je rijd veel korte stukken of je hebt een zware voet
Stel je ook effe voor hier: http://www.kiaclub.nl/forumdisplay.php?f=41
Da's wel zo aardig.
Als ik je foto's hier zo zie
http://www.kiaclub.nl/showpost.php?p=36632&postcount=11
heb je een wat lichter interieur.
Daar helpt geen spray tegen.
Je moet eens goed kijken wat er nou precies spiegelt, volgens mij is dat vooral de rand vanaf je klokkenwinkel tot aan het raam.
Leg daar eens wat zwarte kartonnetjes neer om te kijken of de reflectie weg is of minder is.
Als dat zo is kun je overwegen de strook het dichtst bij het raam te laten bekleden met zwart vilt oid.
Suc6
Even een kleine aanvulling op het verslagje.
Deze auto zou volgens Kia 1:15 moeten kunnen rijden (LPG).
Nemen we dat met wat zout en is 1:12 praktijk komt dat prijstechnisch
ongeveer op 1:24 op benzine.
(benzineprijs is grofweg 2x LPG prijs)
Niet slecht !
De auto weegt 1250 kilo en als er normaal (LPG) wegenbelasting betaald dient te worden is dit kansloos.
Met fiscale CO2 steun is dit een prima idee.
We zijn erg benieuwd hoe dit gaat lopen w.b overheidsbeleid.
Mike, over ISG is inmiddels veel geschreven.
Zeker is dat het rond de nul graden NIET werkt.
Daarnaast is het sowieso lastig om in de winter zuinig te rijden omdat de motor steeds op temperatuur moet komen.
Je moet er even doorheen, maar ooit wordt het weer lente
Chrones, je bent getikt !
Ook al kost die camera 400 euro, dat ga je in zo'n gebakkie toch niet doen ?
Voor die 140 eu kun je heerlijk uit met je vriendin, dat is een veel betere investering.
Willen jullie USB dingen hier plaatsen ?
http://www.kiaclub.nl/showthread.php?t=3782
4 pagina's USB lief en leed.
Hebben we allemaal wat aan......
En Emile stel je even voor:
http://www.kiaclub.nl/forumdisplay.php?f=41