Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Ik heb vandaag de directie mogen spreken op het hoofdkantoor en ik kan je melden dat ik er 15 besteld heb. Het is echt een leuk ding
  2. 1 april duurt nog even hoor........ wat een kul bericht, niks van aan trekken dus.
  3. Simpelste oplossing en ja die bestaat. Hoeft niet pers
  4. Schakelen in je hoofd....... Er staat een auto zoals je hem hebben wilt alleen met halfleer ipv leer. Dus dak, juiste kleur EN automaat. (automaat moet even bevestigd worden door bertuswever) Doe er je voordeel mee !
  5. 2 tegenstrijdige berichten: http://www.kia.com.au/pages/79/Kia_Service_-_FAQ Can I use fuel-containing ethanol in my vehicle? Kia approves the use of petrol with an Ethanol content of up to 10%. (E10) Kia warranty will not cover failures or faults due to operation on fuels with an Ethanol content greater than 10%. Discontinue using petrol blended with Ethanol if any kind of drivability problem occurs. en http://www.fuel-testers.com/manufacturer_fuel_recommendations_ethanol_e10.html halverwege naar beneden.
  6. Deze maatregel komt toch niet uit de lucht vallen denk ik. Dan mag je toch aannemen dat auto's geleverd v.a. 2010 op die nieuwe brandstof moeten kunnen rijden, zonder motorschade ? Zo niet dan is dit voor nieuwe Kia rijders een (dure) tegenvaller. Dank voor plaatsen Frans, voor mij is dit nieuw..
  7. Dan zou ik als ik palimi was snel schakelen, scheelt een hele bak geld..
  8. Heb je ook gekeken hoe GROOT de lap zou moeten zijn ? Volgens mij is het alleen de eerste strook vanaf het raam. Oplossing 2 is een polaroidbril opzetten, ben je het ook kwijt.
  9. Dit draadje mag wel weer wat nieuwe input hebben. Leef je uit, waar hebben jullie allemaal in gereden ?
  10. Die hoort meer hier thuis, haha! http://www.kiaclub.nl/showthread.php?t=3125 was voor mij ook even zoeken hoor Plaats em daar nogmaals, dan wordt het draadje weer omhoog geschopt. grtz!
  11. Met vol leer en glasdak ?
  12. Ik had er overheen gekeken maar heb Smarts eerdere linkje (http://www.alle-autos-in.de/weltspiegel/bericht_a30009.shtml) nog eens bekeken en dan zou de auto 1:19 moeten halen op lpg en dat is dan prijstechnisch 1: 38 op benzine. Kan de Prius een puntje aan zuigen als het echt zou kloppen. Het genoemde praktijk-verbruik van 1:15 zou dan echt mooi zijn (op LPG)
  13. 3 dagen warm bad en uitvoerig mailcontact met Smart w.b. nazorg. Kanjer hoor die gozer, sleept je overal doorheen.
  14. Ah zoals bowie97 's auto..... Stoere uitvoering ! Wat je nekt is dat dak, dat schijnt een lange levertijd te hebben. Maar ga voor de zekerheid toch even langs de dealer want vanwege bpm is de automaat-versie zomaar 1200 eu duurder in 2011
  15. We kijken uit naar spannende video's met deze camera. Je kunt em toch wel koppelen aan je iPhone ?
  16. Heb je erbij gestaan en het toch niet begrepen Die mattspray is een soort waslaag. Never, never, never, nooit gebruiken voor andere doeleinden dan fotografie/film. Het is een vieze kliederzooi......
  17. HAHA, nee ik heb niks met Kia te maken hoor en weet dus niks van levertijden. Maar ik zou toch even langs je dealer gaan om e.e.a. vast te leggen. Wat heb je voor iets bijzonders besteld dat dat zo lang duurt ?
  18. Toevallig ben ik fotograaf en kerstballen en brillen worden beslist niet mat gespoten want dat ziet er niet uit. Nee, er wordt door middel van kartonnetjes en reflectie schermen voor een mooie belichting gezorgd. Nogmaals, het is het dashboard wat reflecteert in de ruit en dan met name het eerste deel, zie plaatje Transsport. Een mat gespoten ruit geeft trouwens weer andere problemen, je kunt er niet doorheen kijken en dat lijkt me voor een voorruit niet zo handig.
  19. Je leest niet goed...... Een suf tekeningetje doet wonderen.......
  20. Dat is nog steeds geen Jip en Janneke taal. Stel, ik heb een Sportage met 18" kekke velgen 235/55 R 18 en wil 16 of 17" winterwielen. Wat is dan de bandenmaat en is de 16" smaller dan de 17" en wat maakt dat uit in theorie ?
  21. Dan nu graag in Jip en Janneke taal.. bij een gelijkblijvende omtrek van de band/wiel vanwege km teller, heeft een 17" t.o.v. een 18" meer band en minder velg, toch ? Een 16" nog meer. Wat gebeurt er met de breedte ? worden die dan ook smaller en wat heeft dat voor invloed. Bandenman, licht ons bij
  22. Moest het even opzoeken.. http://www.kiaclub.nl/showpost.php?p=47935&postcount=6 Maar het gaat er een beetje om wat er is afgesproken met de dealer in aug/sept/okt/nov. Prijzen 2010 ?
  23. http://www.kiaclub.nl/showpost.php?p=47935&postcount=6
  24. Is dat dan ook voor de mensen die in aug/sept/okt een diesel/of 4wd oid besteld hebben ? Dan zou ik me knap bescheten voelen als ik 1300 eu of meer extra af zou mogen tikken.
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...