Persoonlijk zou ik graag willen dat de postings op dit forum in 2011 vrij zouden zijn van MATTEN, WINTERBANDEN, FABRIEKSNAVI's, SPRAAKHERKENNING en meer.
Dat zal bij een wens blijven, denk ik..
btw doen matten ook aan spraakherkenning ?
OFF TOPIC: Tja en daarnaast valt de koppeling onder het hoofdstuk slijtage onderdeel (geen garantie)
en de automaat als deel van de aandrijflijn (wel garantie)
Het stukje werk/huis is slechts 9 km en in een boze bui heb ik eens 96x schakelen geteld.
Op echt barre dagen druk ik op dat stukje ca 200x de koppeling in.
Als ik deze goed lees:
http://www.kiaclub.nl/showpost.php?p=46923&postcount=26
is dat probleem binnen 6 dagen opgelost.
KMNL zal in 2011 per model een schema publiceren op kia.nl / mijnkia.nl waarin de intervallen van de instructieboekjes vermeld staan.
Zo niet, hangen we aan de bel.......
Doe toch maar even een ANWB keuring.
Dat kleine nummerplaatje mag niet tenzij het op het kentekenbewijs staat (en dan is het waarschijnlijk een import Yank)
De V6 kan zo maar 1:6-7 lopen en 1:5 is ook mogelijk met dit weer
Suc6!
@Alf68, huiswerk.....
http://www.kiaclub.nl/showpost.php?p=24749&postcount=1
http://www.kiaclub.nl/showpost.php?p=24302&postcount=1
Als je op het linkje achter "Discussie" klikt, krijg je de hele discussie.
Dat met die Onderhouds intervallen spoort ook niet.....
http://www.kiaclub.nl/showpost.php?p=50767&postcount=38
direct: http://www.kia.nl/Kia-Finance-en-Service/Kia-Services/Reparatie-onderhoudstarieven/