Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. 54kilo kwijt ? Knap hoor ! Hou dat vast ! (wel veel trouwens)
  2. Nee joh, krijg je een foute reuk aan je.......
  3. Bij Smart zie je met name het huis van de buren, haha! Ook niks mis mee
  4. Grappig, die andere gebruiksdoelen van die garages. Geeft ook aan dat architecten niets van normaal menselijk gebruik snappen. Heb zelf ook zoiets inpandig maar dat heeft inmiddels ook een ander doel. De kweekruimte van Micle is een (beter) plaatje waard, lijkt me.
  5. Ah, feel good time........... Moet kunnen een paar dagen per jaar. En dan weer volop ZEIKEN
  6. Je bent nu toch geholpen ?
  7. Ik heb net je kenteken bij de RDW opgezocht en je een PM gestuurd. Als die gegevens kloppen is je verzekeraar aan het kloten. Niet via internet regelen maar morgen gewoon even met de verzekeraar bellen, Klaar. Dealer heeft hier niets mee te maken.
  8. RDW bellen......... Mooi man, krijg je ook geen bonnen, haha! Nee, mooi kut dus, maar het zal ergens en tiepvoud zijn..... Gaat je wel een hoop tijd kosten. btw je wegenbelasting wordt ook afgetikt via dat RDW record, en als je die elke maand keurig automatisch betaald is er een RDW storinkje in de computer (Noorden van het land h
  9. Herejee Chrones, wat er op de verzekering staat zal wel. tiepvoudje ? Maar wat staat er op je kentekenbewijs, spoort dat met je platen en is dat te traceren bij de RDW? Daar gaat het om.
  10. Van dat "laten zien" van de garage gasten komt nog weinig zie ik... Was juist benieuwd naar de paleisfoto's. Aan de andere kant begrijp ik het w.b. niet zitten wachten op criminaliteit ook wel.
  11. Waar staat jouw auto met dit weer ? De meeste "aan-huisgarages" worden als hobby ruimte gebruikt, denk ik. Ik geef een aftrap. De mijne staat altijd buiten naast het huis. (Buurtgenoten zijn niet blij met mijn privileges maar ze doen het er maar mee....ooit een listig vergunninkje kunnen bemachtigen en betaald !, net buiten centrum Utrecht) Heb jij een mooi betegelde garage, een fraaie carport, een warme plek in een vuurvaste parkeergarage
  12. Kopje thee ? Met die ecovelgen ben je welkom hoor.......
  13. Zoek nou es een meid in de BUURT......
  14. Het leeft dus nog wel dat bloemetje..... Zelf nooit mogen ontvangen........
  15. Heb je ECHT keurig gedaan, maar dit gaat over het NIEUWE TYPE
  16. Oh dear....... Die lampjes heb ik bij onze drive niet gezien maar ISG DEED het wel........
  17. Bericht AW http://www.autoweek.nl/forum/read.php?16,4544539 Stuk beter weer, haha!
  18. Ook nog niks gereden natuurlijk, hahah!
  19. Prachtig....... Ik durf het bijna niet te vragen, maar ehhhhhhhh....... hoe bevallen de bandjes ?
  20. Sportage 2007 review op AW http://tinyurl.com/2v3rytq Zo kun je er ook tegen aan kijken dus
  21. Nou, de zon heeft hier geschenen, tijd zat gehad voor foto's lijkt me. Kom maar op
  22. Op http://www.kiaclub.nl/showthread.php?t=2908 staat het digitale instructieboekje. Kun je daar wat mee ?
  23. ADEMLOOS............PRACHTIG en zo SMAAKVOL....... krijgen we nog wat daglicht foto's te zien ?
  24. bigwade

    In het wild

    watskebeurt ?
  25. Aan jovader, Venga1, Jantje2, Chrones, Angelique.. Het is echt leuk leden in real life te ontmoeten, is mijn ervaring. Je kunt zelf wel wat filteren wie/wat en w.b beeldvorming lijkt me. Die beeldvorming is echter beslist niet zaligmakend. Ik had een jaar geleden nogal een meningsverschil op dit forum met Ger.W w.b rekening rijden en dan blijkt dat toch, na ontmoeting, Ger, echt een hele toffe peer te zijn, HAHA! Zo zie je maar weer
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...