Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. bigwade

    De 1000

    Hij heeft het alleen zelf nog niet door..........
  2. Ik heb een tijdje meegelezen op het Volvo forum, deel "hoog op de wielen" Ik was toen redelijk snel klaar met 4WD, w.b problemen. Verschil in bandenomtrek bij een VX-70 zou niet meer dan 7mm mogen zijn. Als jullie het hebben over 2 cm. zou ik toch echt eerst eens gaan kijken naar je banden/wielen.
  3. Dan vraag je dat toch meteen wat er gedaan is als je je auto ophaalt ? Dit begrijp ik niet, zeker als dit een hot item op dit forum is.
  4. Waarom niet ? Je hebt ooit op rationele en emotionele gronden voor deze auto gekozen. Met je keuze is dus weinig mis. Ik zou dit juist ten volle uitnutten richting importeur Meer voor minder...... Geef ook maar aan dat je actief bent op dit forum. Het kan niet zo zijn dat je op het aantal verkochte Venga's weer zo'n MM exemplaar treft (MM=maandagmorgen) Suc6!
  5. Dan heeft Chrones nu een natte motor, maar dat heb je met naar Kreta rijden ook Wel een goede tip ! Slangetje kan zijn losgeschoten.
  6. Veel plezier met je nieuwe auto. Je kunt je oude avatar weer in ere herstellen
  7. Met die nieuwe stereo ???????
  8. Strakke foto's ziet er prima uit man, lekker mee doortuffen. 't is toch geen BMW cabrio weer......
  9. Als jij na een rit van 200km je auto neerzet is de warmte onder de motorkap echt voldoende om de boel te ontdooien. Zelf heb ik een auto gehad met rubber slangetjes aan de ruitenwissers en ook die waren altijd vrij snel schoon/gangbaar.
  10. Ja wijsneus, maar dit komt ook 25000x per jaar voor http://tinyurl.com/26kvls7 Misschien is de concentratie te sterk en moet je er wat water bij doen.
  11. Wat heb je er in hemelsnaam ingegooid, toch geen antivries ? (koelvloeistof ?)
  12. Als je auto een tijdje aan staat is dat toch wel ontdooid ? Heb er iig nooit last van gehad, wel bij echt koude auto maar na een kwartiertje karren kon ik altijd gewoon de sproeiers gebruiken.
  13. Vast gevroren ?
  14. Ik heb even gezocht op o.a. het Duitse forum maar kan niets vinden w.b. jullie problemen. Het is wel erg toevallig dat jullie zo'n beetje hetzelfde hebben en ook allebei een First Edition. Dezelfde bak zit ook in de zwaardere Sorento en zou de Sportage makkelijk aan moeten kunnen. Bastian87, laat ze maar niet aan die bak gaan prutsen maar vraag een vervanging.
  15. Hoeveel hebben jullie auto's gereden ? en van welke maand zijn ze ?
  16. Ik twijfel geen moment aan je "sleurhut ervaring" De auto heeft wat meer pk's en koppel maar is ook nog eens lichter. Dat maakt het een beetje raar. Ben idd ook benieuwd naar andere ervaringen.
  17. Hallo Ruud, ik ben wel even benieuwd hoeveel km je auto had gelopen v
  18. http://www.kiaclub.nl/forum.php dan naar beneden scrollen; kopen/verkopen http://www.kiaclub.nl/forumdisplay.php?f=11
  19. Wat een stumpers die "techneuten". Ik heb met je te doen. Je houd nu iig wel budget over voor een stukje vlees bij de kerst De Sor doet het weer op LPG
  20. Dank voor deze info. Snelle beslissers kunnen er zeker wat aan hebben
  21. Chrones, samenvattend........ Alles doet het ? Prijs ok
  22. En wat gebeurt er dan in theorie met een auto waarvan BPM 31 dec is betaald maar geleverd wordt op 3 jan incl. factuur , w.b. bijtelling ?
  23. Ik denk dat dat dan ook de vraag van Timo0103 is.. is toch geld.......
  24. Dat hangt er vanaf wat er op je koopcontract staat. Overleg het anders even met je dealer.
  25. bigwade

    De 1000

    We hebben een nieuw lid. Het duurde even maar dan hebben we hem ook....... VAN HARTE !
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...