Ik heb een tijdje meegelezen op het Volvo forum, deel "hoog op de wielen"
Ik was toen redelijk snel klaar met 4WD, w.b problemen.
Verschil in bandenomtrek bij een VX-70 zou niet meer dan 7mm mogen zijn.
Als jullie het hebben over 2 cm. zou ik toch echt eerst eens gaan kijken naar je banden/wielen.