Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. autoblog Jantje....
  2. bigwade

    Ruitenwissers

    Tja en wat zit er allemaal aan was (wasstraat) op je ruit ? Helpt niet mee, don't blame de ruitenwissers......
  3. bigwade

    Winterbandjes

    hankpeters, dus Jantje met S aan het eind.....
  4. bigwade

    Werking ISG systeem

    Tot maart maar een stickertje over het lampje, heb je er ook geen last van. Het ISG heeft ook vast een zekeringetje, kun je er vast ook uithalen om het systeem de nek om te draaien tijdens de kou.
  5. Hebben wij een link ? als ik ga zoeken op dat rubber kom ik op testen uit van 2006 en 2007 waar met name de ADAC positief zou over die Tyfoons zijn (2007). Nou hebben alle merken inmiddels 3 jaar de tijd gehad om betere spullen te maken dus misschien is dat merk er inmiddels ook in geslaagd echt een kek bandje te maken.
  6. bigwade

    Winterbandjes

    Deze bedoel je ?? http://tinyurl.com/2ucr7on http://tinyurl.com/2wvtnrd http://tinyurl.com/247pjt7
  7. De Weduwe van brouwer2001 mag trots zijn op zijn 3e plaats !!!!!!! Waarvan Akte. http://www.kiaclub.nl/showthread.php?t=4677 niet vergeten...... Ronald, RIP....
  8. We schoppen em even omhoog. Dames heren , nieuwe leden er is een Clubcaf
  9. Als dat je achtertuin is komt alles wel goed sjieke bak zo !
  10. bigwade

    Claxon

    En ??????? Hebben we soundtracks en opschrikkende mensen op YouTube ?
  11. Mooi, ook weer afgetikt. Dank der Rudi
  12. Van onze forum Olifant
  13. Het is mij onduidelijk dat dit w.b. maten zou passen op een 2010-2011 model. Heb er te weinig verstand van, ahw
  14. Dank, Kan alleen invoer nieuwe Sportage niet vinden. Prijzen lijken me wel aantrekkelijk update. heb effe ix35 ingevoerd en krijg wel resultaten. Prijzen zijn met gebruikte banden en dat vind ik minder.
  15. Ach, je moet toch ook eens sassen en een broodje halen langs de weg, toch? Ger, open eens een nieuw, leeg, tekst document op je PC en ga eens heel dicht bij je scherm zitten. Jij bent toe aan een optimaliserende lichtkuur Het schijnt te helpen, haha!
  16. Wat rij je per jaar ? Ik zie net 15.000km in je andere posting, tja het is 1 jaar of 15.000km
  17. Welkom hier. Ik durf het bijna niet te zeggen, maar een beetje zoeken zou ook helpen Hier http://www.kiaclub.nl/showthread.php?t=5554 heb je al 91 berichten over dat sturen
  18. We zijn een paar dagen verder Wat zijn de werkelijke ervaringen ?
  19. Valt mij toch ook op dat de automaat kennelijk zuiniger is. Daarnaast geeft de board compu steevast een 10% zuiniger verbruik aan. Wat dus niet zo is.
  20. Van Harte ! Goeie prijsafspraak gemaakt ? BPM gaat weer omhoog dacht ik.
  21. Zie net dat de auto "zo goed als nieuw" is, dus laat het met de garantie lekker door de dealer uitzoeken..... Bevalt het verder goed met familie gebruik ? grtz!
  22. Yep skippen die reut, scheelt geld......
  23. Ja maar met de terreur van de garantie (al dan niet) zit je vast aan intervallen. Zelf deed ik het ook anders, haha! http://www.kiaclub.nl/showpost.php?p=17683&postcount=15
  24. We hebben er iig een actief lid bij, LEUK ! en ook handig;-)
  25. Wat is een betaald clublid????????, lijkt mij ook wel aardig.....HAHA!
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...