Is dat hinderlijk tijdens het rijden ?
m.a.w. heb je daar last van ?
De bak gaat zsm in 6 om het verbruik te dimmen.
Bij hellinkje of tegenwind denkt bak, dat ga ik niet redden in 6 want ik moet 120 blijven rijden, bak gaat naar 5 of 4.
Bij 120 draait de motor 2400 toeren en is nogal een eindje weg van zijn optimale koppel, dus terugschakelen.
Lijkt me logisch, weet alleen niet of dit vervelend is tijdens het rijden.