Goed gedaan jochie, zeggen ze hier.
Die 195,- heb je al verdiend.
Foto's , ja natuurlijk !
Veel plezier met je ride !
btw w.b. vermogen heb ik hier ergens een filmpje gezien met een nogal zware
DIY turbo op dat motortje, klonk geweldig.
Ben linkje even kwijt