Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Dooddoener uit de oude doos..........Het is maar blik. Bus vind ik een beetje karig voor wederhelft na dit drama Die taxi kan je vast ook declareren
  2. Als ik deze lees http://tinyurl.com/22nof9q is het op -2 einde wedstrijd.....
  3. Goed verzekerd, krijg je nieuwwaarde uitgekeerd, maar hoe snel heb je weer een auto voor dagelijks werk ? evt priv
  4. Hoe wreed dan ook, maak foto's ! Wat een ellende.......
  5. Ziek, heel Ziek die tweets. Ik hoop dat je goed verzekerd bent al schiet je er altijd aan alle kanten bij in. Herejee wat een drama Sterkte !!
  6. Ah, da's kut !!!!!!!!!!!! http://tinyurl.com/22nof9q
  7. bigwade

    Kia Venga Seven

    Heb nog geen fraaiere gezien......en in het echt mooier. rukfoto
  8. bigwade

    Venga automaat

    Daarnaast is dat ISG (Start/stop-systeem) een wassen neus. http://www.kiaclub.nl/showpost.php?p=45188&postcount=124 De fles wijn heb ik nog staan (inmiddels leeg) haha!
  9. Zeer sneue fotosoep....... Kansloos
  10. Ik weet niet hoe het met de status van DIT ding is http://tinyurl.com/2dkvlsz maar anders kun je zoiets http://tinyurl.com/y9u9c8z overwegen, haha!
  11. Goed gedaan jochie, zeggen ze hier. Die 195,- heb je al verdiend. Foto's , ja natuurlijk ! Veel plezier met je ride ! btw w.b. vermogen heb ik hier ergens een filmpje gezien met een nogal zware DIY turbo op dat motortje, klonk geweldig. Ben linkje even kwijt
  12. De rest ligt in de Maas ?
  13. bigwade

    Topsnelheid

    En waar doen wij dat allemaal, HAHAHA
  14. Het bericht van Kia Motors NL hier: http://www.kiaclub.nl/showthread.php?t=5607 over de OH intervallen laat nog ruimte open voor misverstanden. Wat bijv. voor bestaande garantie auto's, krijgen die een nieuw boekje ? Met nieuwe intervallen ? Als je wilt zien wat de OH intervallen bijv. in DL zijn, en dat zijn de Europese normen die aangehouden gaan worden, moet je je auto even hier opzoeken: http://kia-presse.de/presskits/modellinformationen/ Ik heb dit berichtje even hier geplaatst omdat de subforums (nog) niet op de homepage verschijnen.
  15. Mooi man Mijn bonnetje, zonder luchtfilter:
  16. Creatieve oplossing. Heb vandaag mogen proefrijden maar heb met m'n lange poten die ondersteun niet echt gemist. Maar dat inzicht komt later begrijp ik, haha!
  17. Ah, dit is dus meer een oplossing ter compensatie van de, voor jou, te korte en vlakke zitting, begrijp ik dat goed ?
  18. Is dat zo ? Zou niet zo gauw weten waarom een bijrijders stoel in hoogte verstelbaar zou moeten zijn. Ken het van geen ander merk dat dat wel zo zou zijn. Maar dat kan aan mijn beperkte merken kennis liggen.
  19. En wat een geld...... http://tinyurl.com/33l6sxp Nieuw, vers en ge-update..
  20. Ik geef het
  21. Vanwege die purschuim ? BIZAR !
  22. Welkom hier.. Is dat het nieuwe type ? Kleur is een uitdaging..... Veel plezier met je auto !
  23. Welkom hier...... Goed spul dat Kia, 15jr !!!!!!! Doet alles het nog ? (buiten die km teller)
  24. Dank, wederom een wetenswaardig "wistudatje"
  25. citaat "Waarom hanteert Kia Motors Nederland dan soms andere intervallen? In Nederland rijdt circa 85% van de Kia rijders maximaal 15.000 kilometer per jaar voor benzine- en 20.000 kilometer per jaar voor dieselauto
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...