Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. bigwade

    toeren

    Bij een auto van 15 jr en ouder geldt een bijtelling van 35% van de aankoop of taxatiewaarde.
  2. bigwade

    toeren

    N
  3. bigwade

    toeren

    Toch fijn zo'n bevestiging uit het veld. Ik blij, jij hebt het goed berekend, dus ook blij
  4. Bij 4WD kan het beslist niet maar bij 2WD wel. Ik had op mijn Chevy Van (achterwiel aandrijving) ook dikkere wielen achter. Het stond wel stoer, maar of dat bij de huidige Sportage zo is weet ik niet. Da's smaak
  5. Je bent nogal wat van plan Voor kan iig wel http://www.online-velgen.nl/zoeken/kia-velgen/sportage-2010/18-inch/
  6. bigwade

    toeren

    Dat moet lekker rustig rijden dan met 90-100
  7. bigwade

    Krukas

    De auto is van 2006 als ik dit lees http://www.kiaclub.nl/showpost.php?p=35142&postcount=1 Dat kan dus een "oudjaar 2005 " model geweest zijn. Genoeg te lezen idd http://www.autoweek.nl/forum/read.php?1,3338283,3338283 http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?t=57481 http://www.autointernationaal.nl/artikel.php?id=6403 Parkeer em bij Vianen voor of in de deur en haal em op als het is opgelost btw Kia kan zich blut adverteren, maar deze krukas problemen blijven als een vieze wolk om het merk hangen als dat niet netjes wordt opgelost, onder garantie dus.
  8. En, gaan we dat nog zien op foto ?
  9. bigwade

    toeren

    Gek genoeg wordt die Volvo priv
  10. Ben ik niet met je eens. Dit draadje gaat over jouw persoonlijk minder goede ervaring met deze specifieke dealer. Forum lid peterrrrr heeft aangegeven dat e.e.a. wordt uitgezocht. Jouw probleem is opgelost, klaar dus, met deze dealer vind ik dan en dan moet je ook niet doormiepen. Het lijkt me overigens prima een "dealer ervaringen draadje" op te starten Dit draadje http://www.kiaclub.nl/showpost.php?p=35142&postcount=1 is een voorbeeld hoe het bijv. niet moet. Dat zijn geen
  11. bigwade

    toeren

    uit ervaring 1:4 1:4,5 LPG en met de huidige gasprijzen is dat 1:8-1:9 benzine En dat wordt idd te gortig. Maar met grijs kenteken op de zaak evt. te doen......(amper wb) Je moet immers blijven dromen, toch ?
  12. bigwade

    toeren

    Helaas zakelijk niet zo handig.. Voel ik me gek genoeg toch erg bij thuis Is nog net te jong voor bijtelling. (en net een tikkie te groot voor de parkeergarages......K) Staat ook al even te koop, haha!
  13. bigwade

    toeren

    Alle routes richting automaat staan open; van dit: http://tinyurl.com/2fmachr, dit :http://tinyurl.com/252vbmw tot een verse Sportage. Alles heeft zijn plus en min w.b. kosten en meer. Hart en verstand zijn verschillende dingen
  14. slotje dan maar ?
  15. Je hebt een PriveBericht (rechts bovenaan de pagina)
  16. Dat ga je met zo'n hoog op de poten auto niet halen.. Met geen een merk. Je gaat behoorlijk vooruit
  17. bigwade

    toeren

    Beste automaat rijders (sportage 2010-2011) Wat is jullie toerental bij 100 en 120 ? op snelweg. Laat even weten.
  18. Dus... oude wielen, incl. winterwielen passen op de Sportage 2010-2011 ?
  19. Kom ik als blind paard nog geen reet mee verder.......
  20. Die Kia dealer in Oosterhout (heb je historie even bekeken) is na aankoop een zak uien, dat was helder. (met een zeer brakke werkplaats, wegblijven daar) Het bedrijf waar Tazteam de auto in OH heeft is die waar ons gewaardeerd lid peterrrrrrrrrrrrrr werkt, en JA er zal beslist een medewerker met een rood oortje rondlopen morgen, denk ik. Heeft niks met het merk te maken hoor
  21. Briljant idee ZOEKFUNCTIE Zouden meer mensen moeten doen, HAHA! Maar eh......type 2011 Sportage staat daar niet bij..
  22. Klinkt goed Dames heren, blijf invullen met gebruik van het "formuliertje" GEEN BC gegevens, maar getankte liters.
  23. Passen WB van het vorig model ook op de nieuwe ? Heb van wielen geen R verstand met steek en ET waarden.
  24. 1) prijs te hoog; is administratieve fout, opgelost dus 2) Olie en distributie is met een verkeerd ingeklopt type een misser. De monteur heeft dat van zijn baas inmiddels wel begrepen denk ik zo.. Fouten kunnen overal gemaakt worden. Hoe waren eerdere beurten ?
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...