De auto is van 2006 als ik dit lees
http://www.kiaclub.nl/showpost.php?p=35142&postcount=1
Dat kan dus een "oudjaar 2005 " model geweest zijn.
Genoeg te lezen idd
http://www.autoweek.nl/forum/read.php?1,3338283,3338283
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?t=57481
http://www.autointernationaal.nl/artikel.php?id=6403
Parkeer em bij Vianen voor of in de deur en haal em op als het is opgelost
btw Kia kan zich blut adverteren, maar deze krukas problemen blijven als een vieze wolk om het merk hangen
als dat niet netjes wordt opgelost, onder garantie dus.