Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. ben het vakantiezand nog uit de auto aan het zuigen, hebben we het inmiddels over de "feestdagen" Ik krijg even een wegtrekker........
  2. Optima foto's: http://tinyurl.com/38nhopt
  3. bigwade

    velgen ceed sw

    Nou Hank, da's niet waar Jantje weet heel goed waar hij het over heeft maar heeft zijn eigen MENING. En goh, dat mag hier dus, haha! De middenweg is heel simpel. Als je het kan veroorloven en kan stallen koop een setje winterwielen en laat ze op de juiste tijd monteren. Zomerwielen met kekke velgen lekker binnen, prutwielen met meer grip op je auto. win/win lijkt me Slijtage wordt door beide setjes gedeeld, dus je bent amper een dief van je eigen zak.
  4. bigwade

    Lease

    Je kunt het natuurlijk ook bij Kia zelf opvragen: http://www.kia.nl/content/kia-zakelijk/over-kia-auto-lease/index.aspx
  5. Ook een optie Voor T-Mobile gebruikers is er een gratis iPhone navi-app (1,7 GB) extra's moet je wel betalen. In het buitenland ben je w.b. kosten de lul. En hoe het werkt als je wilt bellen of gebeld word weet ik niet. Voor die ene dag in de week(soms 2wk) hou ik het sukkel TT'tje bij de hand. update; Die navigon is dezelfde als die in de T-Mobile app. Werkt met 3 G en in het buitenland gaat je telefoonteller echt tikken......
  6. Het wordt beslist tijd dat hier een apart deel op het forum wordt gemaakt voor navi en telefoon ellende onafhankelijk type auto. w.b. navi heb ik al eens iets geschreven http://www.kiaclub.nl/showthread.php?t=5248 maar hetzelfde geldt eigenlijk ook voor mobiele telefoons. Op het moment dat jouw Kia ontworpen/geproduceerd wordt heeft de fabrikant geen idee van mobieltjes met tig mogelijkheden tegen de tijd dat de auto wordt uitgeleverd. Bluetooth lijkt een mooie open standaard, de mobielbakkers maken er iig een bende van met adresboeken, contacten en meer. Het lijkt er op dat onderhand elke dealer een ITer in dienst moet nemen om navi en telecom problemen op te lossen. Ga/wil je dat betalen ? Auto's in zijn algemeenheid zijn bedoeld om in te RIJDEN van A naar B. Don't blame KIA ! (btw komt nl. bij elk merk voor
  7. bigwade

    velgen ceed sw

    Helemaal mee eens !
  8. bigwade

    Nieuwe Picanto op komst?

    Ach Philip, met jouw kennis en kunde kan je er vast wel weer iets leuks van maken......
  9. Hey, zullen we maar eens ophouden met peus bashen en terug gaan naar het onderwerp Sportage ?
  10. bigwade

    velgen ceed sw

    Jij bent vals, HAHA! Ja ik kan me op autoblog leuke foto's herinneren van bmwtjes die de oprit van de snelweg niet haalden......
  11. Nou nee...... Ik heb dat forum eens bezocht en er waren wel 2 bezoekers. Heb Smarts Kiaforum posting als LINK gestuurd naar forumbeheerder. De Joendaaimannen hebben knip en plakwerk gedaan zonder werkelijke bronvermelding. En da's jammer. Heb er wel nog een mail achteraan gegooid dat bronvermelding gewenst is.
  12. Die kan dus ook al niet plat die achterbank..... Maar eh Frederik, veel plezier iig met je keuze Er is niks mis mee om informatie hier bijeen te sprokkelen, auto's te vergelijken en dan alsnog een andere keuze te maken. Het is hier geen enge sekte hoor. Zo, dames en heren; en dan nu terug naar de Sportage
  13. Die heeft idd een afneembaar front. Dat "tje" zou ik maar achterwege laten En ook die Brabantse KAK Bea als stem er in (niet te wijzigen) en da's geen feest kan ik je vertellen. Toch maar een TT'tje ?
  14. Moet je voor de grap zeker eens doen :http://www.hyundaionline.nl/
  15. bigwade

    Gespot

    Dat is al eerder geopperd maar dat willen de ceedjes niet Heb wel een voorstel voor een betere match. (na 108 missers) Waarom spreken jullie nou niet eens ergens af in het midden van het land, bijv op zaterdag. Neem dan meteen ook alle telefoons mee en kijk eens wat er werkt en/of niet. Zijn we daar ook meteen uit. Foto's maken, posten en weer een leuk clubgevoel, toch ?
  16. http://tinyurl.com/36dy87r (Joendaaiklub.nl) is ook nog een beetje sneu...... Valt me wel op (heb ook naar andere merkforums gekeken) dat het op dit Kia forum een stuk levendiger is. Maar eh, we dwalen af.
  17. Niet verkeerd Dames heren, blijf aub invullen !!
  18. Joh....... in Middelharnis is dat nog nieuws ? De krant hier in Utrecht zou niet meer door de deur kunnen met zoveel nieuws.....HAHA!
  19. http://www.rijtesten.nl/test/400/peugeot_3008_16_hdif_premiere.html Citaat: Plus + Fraai interieur + Ruim en praktisch + Rij-eigenschappen Min - Luidruchtige diesel - Afwerkingsmissers - Uiterlijk valt niet in de smaak Het blijft een kwestie van smaak en keuzes…….
  20. bigwade

    winterbanden

    Als je het kunt betalen en opslag hebt of kunt regelen is dat een prima oplossing. Je "zomerbanden" gaan langer mee, je mooie velgen blijven langer mooi en het is beslist veiliger w.b. grip in de winter heb ik zelf mogen ervaren afgelopen winter.
  21. tja, had je op deze moeten wachten en eh...... zat je op een ander forum. elluk nadeel heb sun foordeel.....
  22. Luxe paard......... 6! maanden....... Veel plezier met je auto !
  23. Met bling handvaten Hoe zouden de matten zijn
  24. Dat is een laatste optie. Als je dit http://www.kiaclub.nl/showpost.php?p=43561&postcount=19 nu leest komt er een aftersales man van Kia meeplakken met de sierstripjes van Ger. Zo'n aftersales meneer kan ook prima overweg met het probleem van Paola denk ik.
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...