Nou Hank, da's niet waar
Jantje weet heel goed waar hij het over heeft maar heeft zijn eigen MENING.
En goh, dat mag hier dus, haha!
De middenweg is heel simpel.
Als je het kan veroorloven en kan stallen koop een setje winterwielen en laat ze op de juiste tijd monteren.
Zomerwielen met kekke velgen lekker binnen, prutwielen met meer grip op je auto.
win/win lijkt me
Slijtage wordt door beide setjes gedeeld, dus je bent amper een dief van je eigen zak.