Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Ach scorpioshuma het jong is al van tig forums afgeknikkerd, deze kan er nog wel bij. Zullen we eens terug gaan naar de dashboardbultjes ? (mooi woord) Het is een verlijmingsprobleem en dient opgelost te worden door dealer en anders importeur, PUNT!
  2. Je hebt gelijk, 1 dealer. de vertaling van google was wat warrig vandaar, excuus.
  3. Heb je naast die BC waarden ook tankbonnetjes en werkelijk verbruik ? Vinden ze leuk hier..
  4. Spuit em kanarie geel
  5. Ik heb even jouw eerste alinea gelezen en daar heb je het al over 2 dealers voor 1 probleem en je broer lost het uiteindelijk op. Je bent kennelijk een enorme brulboei (en zo ken IK Vlamingen eigenlijk niet) en enorm zin om altijd als een klein kind te lopen stampen. Probeer je geluk elders al heb ik twijfels of dat beter zal gaan. Doei !
  6. Dames, heren.. Vandaag weer eens naar de dealer (om de hoek ahw) gereden en de Sportage bekeken, in en out. Valt op dat de stoelen van het pluspack (half "leer") nogal HARD zijn, daarnaast had ik het idee er niet lekker recht in te zitten w.b. stuurpositie. Met BigFatPete (BFP) heb ik er een PB contactje over gehad, die had ook zijn twijfels. Wat is de beleving van de early adopters ? Laat ons weten..
  7. Wijsneus.........
  8. Mooi verhaal Heb je het ook LEUK gehad ?
  9. huh ? Grafschaft Bad ligt volgens Gmaps onder Bonn ergens..
  10. Gezien de woonplaats van ladyfly zal dat in DL zijn, denk je ook niet ?
  11. Ik zou toch ook eens wat meer berichtjes van kiakeproceedke lezen. Deze meneer heeft met van alles en nog wat ruzie en heeft kennelijk een communicatie probleem.
  12. Welnee...
  13. Ah joh, je moet ook om een grapje kunnen lachen. Denk je zelf dat die eventuele dader zich hier gaat melden ? HAHA!
  14. http://www.kiaclub.nl/showthread.php?t=5530
  15. http://nl.wikipedia.org/wiki/Controller_Area_Network
  16. Duh... da's ook maar 343 km rijden voor Ladyfly http://tinyurl.com/3ysmft7
  17. Dat valt nogal tegen. Wel mooi dat je over een langere range het verbruik hebt bijgehouden. Dat nivelleert het afvullen een beetje (litertje meer/minder) 1:10,5 doe ik ook met de "oude" Sportage..... zelfs met 70% stadsritten.
  18. Oplossingen zijn kennelijk in "Das Handbuch" te vinden.. Deze dooddoeners "mijn dealer inmiddels ex dealer zegt dat het een fout is die alle Sorento's hebben en er niks aan te doen is" zijn niet te accepteren. Das Handbuch kan wellicht helpen.
  19. Wat denk je zelf ? Met een 1.6 voor de auto blijft er niet echt veel over om te trekken denk ik zo. Maar dit moet te vinden zijn bij de specs. Suc6
  20. Ik heb via mijn Internet Provider zat webspace en dat kost ook geen drol meer. Aangezien Kia NL dit forum sponsort moet een 2-4Gig geen probleem zijn om een bieb op te richten.
  21. tegen wie heb je het nou ?
  22. Ja dat weet ik, het gaat erom WAAR die bestanden staan. Als we aan leuke andere dingen kunnen komen kunnen we een bibliotheek opzetten met zelfs folders en prijslijsten. Nu direct misschien niet zo leuk, maar kijk er over 10 jaar eens naar. El-Rio-Grande heeft niet alle ruimte en is vaak offline. Misschien kan Jheroen wat meer ruimte cre
  23. Ik heb (via via) zeer tijdelijk een Sorento MY2003-2004 werkplaats handboek online. http://tinyurl.com/3yaf48x 115,6 MB ! Duits, ja.....dat dan weer wel, haha!
  24. Waar STAAN alle instructieboekjes nu werkelijk ? Op de clubsite ? of zijn we afhankelijk van links.... Vind het een goed idee om een "forumbieb" te hebben met eventueel meer.
  25. bigwade

    toeren

    Je zit iets lager dan janariesen... Andere wielen ? Ben benieuwd. @Jantje over bijtelling moeten we maar in het clubcaf
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...