Dames, heren..
Vandaag weer eens naar de dealer (om de hoek ahw) gereden en de Sportage bekeken, in en out.
Valt op dat de stoelen van het pluspack (half "leer") nogal HARD zijn, daarnaast had ik het idee er niet lekker recht in te zitten w.b. stuurpositie.
Met BigFatPete (BFP) heb ik er een PB contactje over gehad, die had ook zijn twijfels.
Wat is de beleving van de early adopters ?
Laat ons weten..