Merk-tevredenheid kan te maken hebben met hele kleine dingen, zoals matten.
"Kleingeld" maar groot leed w.b. view van je auto.
Je kunt "matten" ook zien als metafoor voor allerlei kleine ergernissen.
Als die niet opgelost worden is de merk-beleving matig.
Zelf heb ik een uitstekende dealer en ben er zeer tevreden over, incl. werkplaats. (Kia Houten)
Auto bijv. altijd gewassen terug, geen moeite, wel leuk !
Als een dealer die kleine zaken ook niet op pakt met het argument, och meneer, U bent de eerste, dat horen we anders NOOOOOOIT, dan gaat het ook daar fout.
Problemen van welke aard dan ook dienen door zowel dealer als importeur
serieus genomen te worden.