Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. In het midden van het land sterft het van de Picanto's en Sportages (vorig type) en menig Sorento. (vorig type) De Soul is een opvallende auto en heb ik hier sinds januari <10x gezien. Venga's idem (die van Smart wel 2x gezien en dat is echt een fraaie, haha!, bleven er 8 over..) De ceed valt een beetje weg als onopvallende auto en spot ik zelden, behalve als ik zo'n kek coup
  2. http://www.kiaclub.nl/showthread.php?t=5248
  3. Krantjes lezen, dames heren.... Elke diender dient zijn bonnen quotum te halen en dit is net als niet handsfree bellen een makkelijke. 3000 dienders extra op straat om de staatsruif te vullen. Laat maar uit die mist pitjes.
  4. Grappig, die kreeg ik ook te horen, maar dan ook EXACT ! incl. o.el... Houten ? Die handel zit op een ruk plaats en je KAN idd de stoel ermee verstellen, maar het is toch bizar dat ik mijn stoel zo nu en dan helemaal onderin de auto terug vind, terwijl ik maar 1x ben uitgestapt. Dat w.b. "u bent de eerste" is een dooddoener 1e klas van het type "dat doettie anders nooit" (pitbull vreet klein hondje op, reclame, product vergeten, haha) DUH......
  5. Kan bromsnor wel een bonnetje voor schrijven, dus laat maar uit.
  6. Kia verkoopcijfers 2010 t/m sept. bron: http://tinyurl.com/3azemht Picanto doet 33,68% van de aantallen.. Soul en Venga vallen tegen, had ik meer van verwacht, zie ze ook amper rijden. Die Sportage wordt de nieuwe kiloknaller, da's helder. Begrijp nu ook de prijsverhoging van 2000 euri van aug.
  7. Lijkt me heel simpel om vanuit het breedste deel van de deur rubber strips te monteren. Dat dat er lelijk uit gaat zien vanwege vormgeving auto is simpelweg dus een ontwerpfout. Dat een auto ontwerper kennelijk nooit parkeert op een IKEA parkeerplaats om dit soort dingen te onderzoeken geeft aan dat hij "niet geschikt" is of klanten laat opdraaien voor het hufter gedrag van soccer mums e.a. Keuzes, lastig. Ik parkeer mijn auto altijd ver weg en het liefst op een dubbele plek bij boodschappen oid.
  8. SAFARI op iMac 24"
  9. Bij mij een vraagtekentje..
  10. Welnee, vanuit productie lijkt het me waarschijnlijker dat de kabels er gewoon liggen Het aantal verkochte auto's met is vele malen groter dan zonder. Het staat leuk voor de sier, maar volgens mij mag je mistlampen "voor" alleen gebruiken bij zicht minder dan 50 meter. Dan ga ik je vertellen dat ik in die situatie echt geen meter rij, klaar.
  11. Venga, Ceed en Soul maken gebruik van dezelfde spullen, zo gek is het dus niet.
  12. Nee. Nee, je aanspreekpunt is je dealer. Bij auto aanzetten hoort (als je de stick laat zitten, tenminste) de laatste audio instelling/voorkeur geladen te worden. Dusssssss Radio 4 bij radio, USB bij USB (laatste nummer), of Wagner/Chopin via je CD of MP3 CD. En dan mag je Radio 4 en Wagner/Chopin vervangen voor alles wat je eigen smaak is
  13. Resonantie van de versnellingspook in de hoofdsteun ? Leg eens uit leraar Chrones
  14. Tja, en dan nu de foto's....... ipv die vraagblokjes, haha!
  15. bigwade

    Joice na 1 dag al kapot

    lijkt me onwaarschijnlijk..... 15.000 km 150,000 km 150.000 km een vergissing is zomaar gemaakt, je doet het zelf ook, haha! Vraag het H... oh, dat mag niet meer, hoor ik
  16. bigwade

    Joice na 1 dag al kapot

    150,000 km is ook maar 150km hoor.... Nou niet meteen Douwe op zijn typefouten afrekenen, we houden nou juist erg van die techneuten, toch ?
  17. Dat wordt zeker een zeer gewaardeerd lid zoals ik het zo zie
  18. bigwade

    Winterbandjes

    HAHA! na een uurtje of 2 zit er geen profiel meer op, denk ik...
  19. Nogmaals welkom, HAHA! Zo'n "handigerd" kunnen we er beslist bij hebben
  20. Hallo Ad, welkom hier ! Voor alle vragen kun je beginnen met de zoekfunctie op dit forum te gebruiken. Of bijv via google met www.kiaclub.nl + zoekterm in het google venster. Er is heel wat beschikbare info over jouw auto Suc6 !
  21. Welkom hier, dat is nog even wachten dus.... Met de zoekfunctie kun je hier al heeeeeeeeeel veel vinden. Suc6!
  22. Tja het zou leuk/aardig/noodzakelijk zijn dat dealers dit forum ook lezen, voor hun eigen bestwil. Kia NL leest het iig grotendeels wel, hebben we vernomen. http://www.kiaclub.nl/showthread.php?t=5431
  23. Yep, maar jouw relatie met wie dan ook zou niet uit mogen maken voor het oplossen van je problemen, vind ik.
  24. Lacherig zou ik zeggen.......GA NA JE DEALER.. Maar dit is meer en niet leuk. Heeft het te maken met je aankoopconstructie via ex dealer aan de overkant of is er meer ? CC is bij ander typen al gemeld en is dus een gevalletje Kia NL Navi idem Stoel hoogte, tja ik heb het ook en vele merken meer. Na stoel-frame vervanging onder garantie is het niet beter geworden Bak ? tja da's mijn afweging afscheid te nemen van mijn Sportage. Gedeeltelijk bakolie vervangen door ATF schijnt wat te helpen. Mijn auto moet eerst een half uur rijden voordat de kraak van 1 naar 2 wat minder wordt. Remmen ? die moeten het gewoon doen ! Sterkte !
  25. Die hangkoekjes van mij zijn iig niet te verslijten, prima spul (sportage feb 2009) Dutch Dragon (zoek hier op forum) heeft vergelijkbare ervaringen, dacht ik.
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...