Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. ICTer is heeeeeeeeeeeeeeeeel ruim.. Er is vast meer te vertellen..
  2. On Topic again Met de LPi Hybride zijn ze op weg maar wel wat laat. Heeft ook alles te maken met Type goedkeuringen. De Forte van een ander topic had hier al lang kunnen rijden. Het ding is bewezen goed. Vanwege Europa en LPG zit daar een heel test/keurings traject aan vast dat dat gezien de verwachte verkopen de moeite niet echt is. Dat heeft te maken met overheid met dubbele agenda op NL en EU niveau. Jammer toch ?
  3. Mooi verhaal en mooie verhalen in het algemeen. Ik mis alleen de postbodes, vakkenvullers, professoren, hoogleraren, politici en meer. Schaam je echt NIET! Dit is vooral leuk bedoeld en om een beeld van de Kia rijder op dit forum te krijgen. Ik vind het erg leuk om te zien wat anderen voor de kost doen en besef me dat ik dingen lees waar ik het bestaan van niet wist
  4. Ik heb vandaag een stuk met Smart meegereden en dan kan ik alleen maar zeggen dat de dash van ZIJN Venga toch wel effe een heel stuk fraaier is dan die van de Joendaai. Prettige bak die Venga trouwens, ook als passagier
  5. 1e "sfeerimpressie", rest volgt
  6. Smart Bonus
  7. Ik denk dat ze juist op tijd remmen voor de lekkere hap Of dat ding met een afgeladen duif blijft hangen weet ik niet
  8. Ik kijk al uit naar je verhaal hier: http://www.kiaclub.nl/showthread.php?t=5945
  9. Hier een overzichtje van Geelhoed op AW http://www.autoweek.nl/forum/read.php?1,3161235,4540666#msg-4540666 altijd leuk om te zien waar je auto ongeveer staat Meriva gaat t.o.v. de Venga wel erg hard..... Algemene Kia cijfers: http://www.autoweek.nl/verkoopcijfers.php?merk=Kia&viewjaar=2010
  10. Misschien leuk relatie geschenk van Kia Houten... Als die er nou eens wat afnemen..... Ik begrijp dat ze begin jan. nogal wat auto's afleveren, haha!
  11. Beste hvanschie, mag ik je er even op wijzen dat deze site bedoeld is voor en door Kia rijders en dan liefst in positieve zin. Daar hoort ook een grap en grol bij en als je dat niet wilt lezen skip je die berichten maar. Het zou een fraaie zijn als hier alleen klaag berichten staan, NOT. Deze hele site is NIET BEDOELD voor klachten...... Dit topic misschien wel , maar ook daar mag best wel eens wat luchtigs tussendoor, het zou een droge boel worden anders. Zoals Smart al aangeeft worden serieuze dingen beslist opgepakt, daar steken wij ook (nogal) tijd en moeite in. Waarvan akte.
  12. zit net naar een 3008 te kijken..... schijnt goed te sturen......
  13. Daar hebben we dit topic voor..... http://www.kiaclub.nl/showthread.php?t=3373
  14. bigwade

    De 1000

    En wederom een nieuw lid van de 1000 club VAN HARTE !!
  15. Welkom hier.. Stel je even voor http://www.kiaclub.nl/forumdisplay.php?f=41 Deze problemen horen niet. Als je eigen "dealer" er geen zin in heeft ga je naar een betere, die je WEL helpt. Probeer het even en laat het weten, je hebt 7 jaar garantie......
  16. Doe de rest maar via PB met peterrrrrrrr
  17. Van de ex (=in), de navi of de autokleur ??????????
  18. Geen leenbakkie ?
  19. Mooi verhaal Peterrrrr en ook zo open, TOP !!!!! Dat er maar vele mogen volgen van strontschepper tot MP...... @birdfeedertje, ik wist niet dat het bestond....... Leuk dus !
  20. Mooi verhaal man. Juiste keuze en juiste dealer.
  21. Wat was de "kost" voorheen ?, dat is de insteek een beetje
  22. 1 bakkie koffie onderweg bij een tankstation, die laat je zitten tot die vol is in de bekerhouder en gooit em dan weg. Hoe simpel kan het zijn....... nb eerst leegdrinken.......
  23. WELKOM........ Je hebt em door, haha!
  24. Zitten wij nog heel gevoelig in de relatie sfeer kom jij er weer reuzelomp overheen met foto's van navigatie........ Kras toch ?
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...