Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Hallo elmerblues.. Welkom. w.b. interieurkleur, wil je deze even lezen ? http://www.kiaclub.nl/showthread.php?t=5975 Voorkomt een hoop ellende w.b. zicht. Het lijkt leuk een lichte dash maar is het NIET.
  2. bigwade

    kledinghanger

    Ging het hier niet om een kleerhanger ? btw ik ga ook zo'n ding bestellen denk ik.
  3. Ik voorzie een patent aanvraag........
  4. Dat kan niet, vergeet je de 5e niet ?
  5. bigwade

    beslagen ramen

    Ook ik heb geen last van vocht binnen maar heb de airco ook nog niet aan gehad, ook niet met ontwasemen voorruit. De normale verwarming doet dat prima. zwafra, kun je even een plaatje maken van die ontluchting ? Dan weten we waar dat zit en hoe het er uit ziet. grtz!
  6. USB tips & tricks: http://www.kiaclub.nl/showthread.php?t=3782
  7. Weet je wat jij moet doen Nonkel...... Vraag bij die AS man eens een bedrijfsbezoek aan, kun je het ook ZIEN. Volgens mij zwamt de man maar wat. Zo niet, heb je iig een leuk uitje gehad
  8. Wacht die paar maanden even af. Ze moeten sowieso ook de MijnKia OH intervallen software veranderen en dit hoort daar ook bij. Geduld dus.
  9. bigwade

    vreemd knikje

    Joendaai heeft overal foute knikjes. Maar we zitten hier op een Kia Forum, HAHA!
  10. Want ? Je zit vast wel rond te kijken, HAHA Sorento niks voor je ?
  11. En WAT gaat het andere merk worden
  12. Kort antwoord: Nee. De Forte heeft een aangepaste motor met hardere klepzettingen. Wellicht komt zoiets in de toekomst voor de Sportage ook beschikbaar. Testdrive Forte, daar hoef je niet voor naar RTL Die staat namelijk ook hier:http://www.kiaclub.nl/showthread.php?t=5860
  13. motorinhoud:2L Getuned: \N brandstof: B\D benzine Versnellingsbak: hand\auto automaat Stand kilometerteller:1168 aantal kilometers gereden:358 aantal liters getankt:30 aantal liters\kilometer:7,8 volgens boorcomputer aantal kilometers\liter:1:11,93 65% snelweg 90-100km/h, rest ritten 10-15km vanaf koud.
  14. bigwade

    Ruitenwissers

    In het midden van het land hebben wij al google...... http://tinyurl.com/4c89up8 of http://www.boschcarservice.nl/ en zoek op postcode
  15. Goeie Tip !
  16. Lees deze even: http://www.kiaclub.nl/showthread.php?t=5607
  17. Kan een aflever-foutje zijn. Auto's komen kennelijk met minimale hoeveelheid olie van de importeur. Moet bij afleveren nagekeken worden. Mijn oliepeil staat na 1100km perfect.
  18. bigwade

    Regensensor

    w.b dat vergeten heb je helemaal gelijk En (onnodige) luxe went heel snel.
  19. Vast, maar buiten de garantie..
  20. Mooi man, en nu maar wachten..........................................
  21. bigwade

    Regensensor

    Wat een leed........ Heb die sensor nooit gehad, wilde hem ook niet, ben verplicht em te gebruiken op de SP3, maar hoe moeilijk is het alles effe uit te zetten bij uitstappen..... Waar gaat dit over ?
  22. Ik heb ze allebei SP3 en i10
  23. Die had ik door Jantje, maar het is ook info voor de andere lezertjes
  24. Zo kun je het ook zien. Fles wijn staat nog steeds, haha! ISG=BPM korting, da's al. (verzin ik niet zelf maar heb dat bij KiaMNL gehoord) Draadjes doorknippen en NOOIT meer over zeuren.
  25. Dit is niet juist. Lees je boekje. Voor de SP3 is een jaarlijkse oliewissel nodig, da's 1 Daarnaast 1e (kleine) beurt bij 30.000km of 2 jaar, wat het eerste komt Daarna 2e (grote) beurt bij 60.000 km. Bovenstaand is voor de benzine uitvoeringen in heel Europa Bij de diesels is de jaarlijkse oliewissel NIET nodig.
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...