Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Heb bij het pluspack wel zo'n knop op het stuur maar heb nog steeds mijn iPhone niet gekoppeld (luiigheid en met automaat ook niet nodig, al mag het niet, haha) Zal het weekend eens kijken.
  2. Welkom hier, mooi kleurtje Maar eh fotooooooooooooooooooooooooooo's zijn altijd welkom
  3. Ja Houten zit wel knor hoor. Blijft een raar verhaal w.b. Kia frans, het is nl. van NA de Kroymans affaire. De Venga was pas eind 2009 op de markt.
  4. Kun je wat meer gegevens melden. Km stand, type etc ?
  5. Apekul ! Elke beurt of handeling aan de auto wordt geregistreerd ivm garantie en MijnKia Op basis van kenteken moeten deze gegevens gewoon te achterhalen zijn. Het kan ook zijn dat je auto een schade gevalletje uit DL is met een nieuwer kenteken. Raadpleeg even het RDW, daar kun je online de historie zien. Suc6
  6. Ruud, heb je hier wat aan ? http://www.kiaclub.nl/showpost.php?p=53529&postcount=23
  7. Zet je camera even in de prik voor de zoooooooo gewenste plaatjes. En eh....... vroeg naar bed, dan is het gauw morgen
  8. Die van Anac werkt met lappen, dus geen borstels. Heb op de vorige zwarte doos ook nooit krassen gezien. De zilveren schicht is er net doorheen gegaan en ziet er weer tip top uit. Eerlijkheidshalve vind ik em een beetje vies met remstof op de wielen er wel wat stoerder uitzien, haha!
  9. Ik heb geen idee, maar als ik je verhaal zo lees denk ik aan iets vergelijkbaars wat ik met mijn Chevy heb gehad. Daar ging de toerenteller er ineens als een dolle van door. Bleek een speedsensor op de bak te zijn. Dat ding is vervangen maar het euvel bleef. Het bleek uiteindelijk in het connectortje/stekkertje van diezelfde speedsensor te zitten. Wellicht is bij de beurt ook zo'n draadje ergens losgehaald en niet helemaal goed teruggezet. Ga geen dolle uitgaven doen want het is waarschijnlijk iets heel knulligs als zo'n stekkertje. Suc6!
  10. Ziet er goed uit. Nou nog graag wat meer opgaven van andere leden van de diesels en de 1.6 GDI. Hebben we een fraai overzichtje.
  11. Helemaal waar en het scheelt een hoop pekel en steenslag Sterkte met wachten
  12. Nou zo even buiten je medeweten een lease contractje opschuiven.....
  13. @Rick: Hier : http://www.kiaclub.nl/showpost.php?p=48767&postcount=113 lees ik je eerste bericht over je nieuwe auto. Hier : http://www.kiaclub.nl/showpost.php?p=53448&postcount=111 zie ik je opgegeven km stand. Die is 880km in bijna 2 ! maanden. Dat moeten dus echt alleen hele korte ritjes zijn. Dan sta ik niet te kijken van je verbruik of je opgaven kloppen niet helemaal, kan ook. btw hadden wij al foto's gezien van je bolide ? Laat maar doorkomen..altijd leuk ! BTW plaats die even in een nieuw draadje dan houden we deze voor het invullen van de lijstjes..
  14. ligt'tie nu al op zijn kant ?
  15. Rick, leg es uit wat je aan afstanden rijd. Staat de 4wd steeds aan ? veel korte ritten vanaf koud ? 1:6,3 is niet leuk en lijkt me erg veel.
  16. Alles met mate hebben ze me thuis geleerd.......
  17. Je zal er maar v.a. augustus op wachten en net jouw auto is afgefikt. Ook een vreemde ervaring....... Die dingen branden wel als een gek zeg..... Ik rook nu al 3 weken niet meer IN de auto en dat ga ik maar volhouden
  18. Je moet helaas toch bij een dealer zijn die het vlot voor je afhandelt Het kan niet zo zijn dat je (weer) 3 maanden op een RADIO moet wachten. Dan trekken ze die maar uit een voorraad ceed. Dat stuur was pech, de matten, daar staat genoeg over geschreven en is opgelost, nu alleen de radio nog en dan heb je een probleemloze auto mag ik hopen.
  19. Bij de SP2 kunnen de banken beter plat en heb je idd het handige ruitje om de boel nog verder vol te stouwen. De bagage ruimte van de SP3 is ietsje ruimer dan de SP2. Maar eenmaal gereden met een SP3 wil je nooit meer een SP2, ik iig niet en daar heb je de rest van het jaar weer profijt van
  20. bigwade

    Nieuwe Picanto op komst?

    kipje op foto 01 is niet meer dan 1.60-1.65
  21. bigwade

    Ruitenwissers

    als ik hier (NL) google op "BOSCH+Polen" krijg ik alleen maar diefstallen en andere ongein, HAHA ! Probeer het hier: http://www.bosch.pl/content/language2/html/867.htm
  22. Bizar, die radio had er direct in moeten zitten. Echt een misser van de dealer, again......
  23. Bizar, maar maak je je geen ergere zorgen over je baan ? Veel belangrijker......
  24. Mooie dag voor Kia op Autoweek vandaag (gisteren dus) Veel aandacht voor de Pro Ceed en de nieuwe Picanto. Het is me echter volstrekt onduidelijk dat er wederom een witte auto naar de pers wordt gestuurd. http://tinyurl.com/66gz7ed Dat is zooooooo yesterday...... Jullie weten vast dat ik witte auto's wat minder vind, dat is slechts mijn mening. Maar om nou door te blijven gaan met dat wit in 2011 als presentatie van een gefacelifte versie, dat is jammer, verzin als marketingafdeling eens wat anders. Hier: http://tinyurl.com/nk7kly ging het ook al zo fout. Is er nou niemand die daar naar kijkt ? Toevallig staat de Pro Ceed het wit wel ok
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...