Je moet helaas toch bij een dealer zijn die het vlot voor je afhandelt
Het kan niet zo zijn dat je (weer) 3 maanden op een RADIO moet wachten.
Dan trekken ze die maar uit een voorraad ceed.
Dat stuur was pech, de matten, daar staat genoeg over geschreven en is opgelost, nu alleen de radio nog en dan heb je een probleemloze auto mag ik hopen.