Grappig..
Ben net over de 2000km
Nou heb ik nooit een boardcomputer gehad, maar met mijn Sp3 dus wel.
Over die 2020km heb ik 45uur en 23 minuten gedaan.
Dat is een gemiddelde van 45km/k
Een wandelaar doet 5km/h en een fietser 15km/h gemiddeld.
Mijn auto (met mijn rij-trajecten) doet het slechts 3x sneller dan de fiets.
(Dat viel me eerlijk gezegd wat tegen)
Over kosten maar niet te spreken.
Ben nu ook wel erg benieuwd naar de gem. snelheid van de OV reiziger
google maar eens op Carglass, heb zelf slechte ervaring met dat bedrijf gehad en ben niet de enige..
Met Autotaalglas (NWgein) heb ik een veel betere ervaring.
Vervangen kan ook via de Kia dealer MET garantie, iig met mijn Kia autoverzekering.
Prachtig verhaal, en juiste keus uiteindelijk.
Die BMW7, wat was dat ?
Moet toch wel effe heel zeer gedaan hebben om daar afscheid van te moeten nemen.
Zelfde had ik met mijn Chevy Van 2 jaar geleden..
(btw een 740-50 van
Want ?
las hier in de krant dat steeds meer Belgen hun baard laten staan vanwege de impasse w.b. regering.
Die "kleuren" gaan enkel en alleen idd over auto kleur keus
btw2 groene, gele, bruine en blauwe Belgen zijn hier ook heel welkom hoor
BTW je hebt de auto moeten laten ombouwen voor dubbele bediening, denk ik.
Is dat duur ? en wie doet dat ?
Laat eens wat plaatjes zien
(en nee ik ga geen autorij-les geven, ook Nieuwegein/Utrecht )
Nee, dit hoort niet.
Je dealer doet vast zijn best maar ik zou voor de zekerheid ook even een berichtje naar Kia NL sturen om het te melden.
Heb je foto's ?
Altijd handig.
Het komt goed, maak je geen zorgen.
Is dat niet het beruchte 2 traps gaspedaal ?
Je moet er ahw even door heen drukken om verder te gassen ?
Dat hoort..... en is bedoeld om je zuiniger te laten rijden of iig je er van bewust maken.
Geen last van met een automaat, heerlijk..