Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Huh, klok? ..... die zit gewoon in de radio hoor.......
  2. Grappig.. Ben net over de 2000km Nou heb ik nooit een boardcomputer gehad, maar met mijn Sp3 dus wel. Over die 2020km heb ik 45uur en 23 minuten gedaan. Dat is een gemiddelde van 45km/k Een wandelaar doet 5km/h en een fietser 15km/h gemiddeld. Mijn auto (met mijn rij-trajecten) doet het slechts 3x sneller dan de fiets. (Dat viel me eerlijk gezegd wat tegen) Over kosten maar niet te spreken. Ben nu ook wel erg benieuwd naar de gem. snelheid van de OV reiziger
  3. Titel van dit topic doet vermoeden dat de auto in zijn geheel aan het rotten is en het blijkt om.......... 2 (!) schroefjes te gaan. Pfffffffff.
  4. Auto moet wat warmer zijn en met Airco/ClimatControl etc uit. staat hij bij mij net boven de 500 toeren, grofweg 600.
  5. google maar eens op Carglass, heb zelf slechte ervaring met dat bedrijf gehad en ben niet de enige.. Met Autotaalglas (NWgein) heb ik een veel betere ervaring. Vervangen kan ook via de Kia dealer MET garantie, iig met mijn Kia autoverzekering.
  6. Tuurlijk, we willen echt niks missen hoor
  7. Je hoeft alleen het kleurtje nog maar te bepalen toch ?
  8. Mocht je tijd en zin hebben, moet je deze maar eens invullen: http://www.kiaclub.nl/showthread.php?t=3125
  9. Prachtig verhaal, en juiste keus uiteindelijk. Die BMW7, wat was dat ? Moet toch wel effe heel zeer gedaan hebben om daar afscheid van te moeten nemen. Zelfde had ik met mijn Chevy Van 2 jaar geleden.. (btw een 740-50 van
  10. Ger dacht, lekker weertje, 'kga er eens uit met de tuut......... Hebben wij ook aan foto's gedacht Ger ? We zien ze graag verschijnen
  11. Dat is op choke als hij koud is. Als de motor goed warm is hoort dat ca 600 toeren te zijn
  12. Want ? las hier in de krant dat steeds meer Belgen hun baard laten staan vanwege de impasse w.b. regering. Die "kleuren" gaan enkel en alleen idd over auto kleur keus btw2 groene, gele, bruine en blauwe Belgen zijn hier ook heel welkom hoor
  13. BTW je hebt de auto moeten laten ombouwen voor dubbele bediening, denk ik. Is dat duur ? en wie doet dat ? Laat eens wat plaatjes zien (en nee ik ga geen autorij-les geven, ook Nieuwegein/Utrecht )
  14. Bijzonder...... Ze geven toch echt aan dat voor les auto's/taxi's iets anders geldt. Maar als jij dat ZoW hebt......Mooi !
  15. http://tinyurl.com/4f84uns brandstichting is niet uitgesloten........volgens persbericht.
  16. Alle Belgen welkom ! zwart en wit Met baard en zonder, haha!
  17. jonesb heeft het hier: http://www.kiaclub.nl/showpost.php?p=53092&postcount=1 over 4000 toeren bij 100km/h
  18. SP3 Pluspack Machine Silver AUT. Getekend 5/11/2010, stond 1-2 wk later bij de dealer. wk1 2011 af laten leveren. Geen extra frutsels, geen glasdak.
  19. @HansD en Gerard K Mooi setje w.b.t avatars
  20. Grappig, bij de SP2 liep het toerental tussen het schakelen juist op...
  21. bigwade

    Roest op de koffer

    Dikke vliegroest van achteren.......
  22. HUH ? Nonkel, die auto is NIEUW !
  23. Nee, dit hoort niet. Je dealer doet vast zijn best maar ik zou voor de zekerheid ook even een berichtje naar Kia NL sturen om het te melden. Heb je foto's ? Altijd handig. Het komt goed, maak je geen zorgen.
  24. Gerrit, gewone links mogen hier hoor, da's makkelijker doorklikken
  25. Is dat niet het beruchte 2 traps gaspedaal ? Je moet er ahw even door heen drukken om verder te gassen ? Dat hoort..... en is bedoeld om je zuiniger te laten rijden of iig je er van bewust maken. Geen last van met een automaat, heerlijk..
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...