Beste hvanschie, mag ik je er even op wijzen dat deze site bedoeld is voor en door Kia rijders en dan liefst in positieve zin.
Daar hoort ook een grap en grol bij en als je dat niet wilt lezen skip je die berichten maar.
Het zou een fraaie zijn als hier alleen klaag berichten staan, NOT.
Deze hele site is NIET BEDOELD voor klachten......
Dit topic misschien wel , maar ook daar mag best wel eens wat luchtigs tussendoor, het zou een droge boel worden anders.
Zoals Smart al aangeeft worden serieuze dingen beslist opgepakt, daar steken wij ook (nogal) tijd en moeite in.
Waarvan akte.