Wat doet "den Kia Rijder voor den kost….."
Laat es wat horen wat je voor werk doet.
Bij vage beroepen liefst in Jip en Janneke taal een korte uitleg
Wellicht kunnen we wat aan elkaar hebben.
Ik geef de aftrap.
Ik ben beroepsfotograaf en werk eigenlijk alleen voor bedrijven, B2B zoals ze dat zo mooi noemen.
Met name voor bedrijfsbladen, brochures en jaarverslagen.
Van portret tot productieproces, architectuur en meer op locatie.
Daarnaast heb ik een studio voor o.a. productfotografie.
Panoramafotografie 360x180 is
Hoi ! Welkom hier.....
Stel je hier http://www.kiaclub.nl/forumdisplay.php?f=41 even voor.
Da's wel zo leuk.
Probeer daarna je bericht eens leesbaar te schrijven.....dit neigt naar vaagtaal
Mooie bak, in het echt iets meer Orange toch ?
Leuk filmpje op AW met de 4WD
http://www.autoweek.nl/video/2154/4x4x4-Winterspecial
scroll even door, de Sportage komt aan het eind.
Reacties van AW lezers zijn ook weer heel voorspelbaar......
Begrijp ik nou goed dat dit ook "niet je van het" dealers zijn ?????????
Dealer review topic wordt toch echt tijd.
Zeldzaam gelukkig met Kia Houten.......
Normale mensen......
Ga je toch naar een GOEDE universele garage, ben je van dat gezeur af.
Doe ik straks ook met onze i10, die is in mei 3 jaar en dan gaat die gewoon weer naar mijn buurtgarage.
Geen glimpand, maar normale mensen met verstand van techniek.
(incl. leen fiets of auto, haha!)
Hey Peter, weer zo'n drama verhaal, maar eh, waarom ga je dan niet naar Arnhem ?
Iets verder weg, maar misschien een stuk prettiger.
Je kunt er altijd eens binnen lopen
Die is niet te koop hier, dus wat we er gaan doen wordt een verrassing.
Waarschijnlijk nieuws w.b. eco motoren.
Die meiden, tja ik weet het niet er zijn 12 testdrivers, dan sla ik even over, denk ik, haha!