Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Welnee Ger, niks oude autootjes. In Amerika noemen ze dat soccer moms en die rijden in net zo'n bak als jij of een paar merkjes hoger. Maar dat die prinsjes en prinsesjes hun deur open zwaaien (tegen de jouwe) en met gevulde sporttassen langs je auto rossen valt de dames in al hun moederschap niet echt op, bijzaak toch ?? @KSprtg, okselhaar ? ik weet het niet hoor, kijk er eigenlijk nooit naar. Durf ook niet te vragen of ze wat op willen tillen...
  2. bigwade

    koelvloeistof

    Ik heb bij mijn laatste grote beurt van mijn Chevy Van en nieuwe radiator "gekregen" met alle poespas. Het plastic reservoir van de koelvloeistof was totaal afgevuld en daar heb ik een opmerking over gemaakt. Chef werkplaats vertelde me dat dat snel naar normaal niveau zou zakken. De boel moest zich nog zetten..... De man had gelijk, het is gezakt tot het juiste niveau en zo gebleven. Bij Kia gooien ze er kennelijk te weinig in... Hebben we hier een specialist anders ?
  3. Je kent vast ook van die "moet kunnen" ouders.. Die nemen het niet zo nauw joh, 't is toch ook maar een auto ??????? Gek genoeg vind je zulke ouders vooral op dat soort locaties. BTW, in mijn buurt hebben ze vaak ook nog eens een enorme moderne bakfiets om al hun prinsjes en prinsesjes van en naar school te vervoeren. Rossen ook overal tegen aan. Die moeders hebben overigens opvallend vaak wat steviger bovenbenen, tegen het lelijke aan zeg maar. Ik hoop voor je dat het goed komt, HAHA!
  4. bigwade

    Lederen stuur

    Ik zeg doen.........
  5. Ja hoor Ger. Zelf flits ik ook, HAHA! Laatste bekeuring is van 5 jaar geleden. Ben een matig mens....... Open deur voor de smarts/jantjes en meer
  6. Bedoel je zo'n over de datum ding met oude kaarten, te pairen aan een Nokia 3310 met een Russische route-aanduiding voor slechts 1395 euro ? HAHA!
  7. laat me raden........ Met TAPE !!!!!!!!!!!
  8. Probeer ik hoffelijk, aardig etc een berichtje te tikken, krijg je dit...... grrrrrrrr.
  9. Wat heeft in hemelsnaam ISG, KE en RVS met elkaar te maken ? Is dat een pakket keuze ? Anders begrijp ik er helemaal niks meer van.
  10. 16/5 wederom zo'n zelfde rit (520km) gemaakt. ca 1:12 met 90 op de TomTom (heen) Op 250km kom je met die instelling ca 25 minuten later aan..... Heeft dat zin ? Je kunt ook te ver gaan, HAHA!
  11. BTW Ben je die Soul nu al zat ? Het zal toch niet ?
  12. bigwade

    Trilling uitlaat?

    En jij verwacht nu dus een pakkende reactie....... Kijk je uit ?
  13. Je kunt die achterkant ook natuurlijk helemaal strak maken. Dichtlassen en afplamuren........
  14. bigwade

    Lederen stuur

    Ja gek, die is morsdood natuurlijk, de rest hebben ze opgevroten, of een vengastuurtje van gemaakt.
  15. Ben jij ook gepest vroeger ? ISG is een soort brandstofbesparende voorziening die op jouw auto niet voorkomt. Naar het schijnt bij Venga's alleen te werken met volle maan, tussen de 14,7 en 22,3 graden celsius, en met een nagelnieuwe Varta accu. Motor stopt bij stoplicht en start als je de koppeling weer in trapt. Daar heb je in Drenthe op de hei sowieso amper wat aan lijkt me. Waar gaat dit heen ?
  16. bigwade

    Lederen stuur

    Aan de stiksels van mijn sportageknop te zien heb ik te maken met een Koreaanse Herder of iets soortgelijks.
  17. bigwade

    Lederen stuur

    Waar heb je het nu over ? Krijg je voor 150 eu echte koe ?, doen zou ik zeggen "hondenkontenbont", mooie term Ger. Chrones, waarom denk je dat die schakelverdeling daar precies in het midden is opgeplakt. ? Ger zou wel eens heeeeeeeeeeeel juist kunnen zijn. Heb je toch steeds in je hand, HAHA!
  18. btw is dat die anti steenslag folie ? COOOOOOOOOOOOL
  19. Hallo hier Rob, http://www.kiaclub.nl/showthread.php?t=4150 http://www.kiaclub.nl/showthread.php?t=3541 416 berichtjes over de nieuwe Sportage
  20. bigwade

    Lederen stuur

    w.b lederen sturen. Ik heb ruim 20 jaar Amerikaans gereden, met ECHTE lederen sturen, heb nu een Kia, ook met lederen stuur en vraag me echt af van welk beest ze mijn stuur dan hebben gemaakt. Een Lego Koe ? In die Yanken ROOK het naar koe, bij de Kia is het stuur totaal GEURLOOS. Het is dan ook geen leer of dusdanig verlijmd dat het alsnog verschrikkelijk plastic aanvoelt. En dat is jammer.
  21. en een dweil.....
  22. bigwade

    Waarom Tape???

    Hebben we nog een restantje incasseringsvermogen over w.b. humor ? YouTube - MythBusters Season 8 Episode 7 part 2 HAHA!
  23. bigwade

    Waarom Tape???

    Dat ziet er idd nogal sjofel uit Dat verwacht je toch niet ???
  24. bigwade

    Verdrietig 2

    Volgens mij heeft iemand je ook aan de voorkant "geraakt" Valt toch niet zomaar uit elkaar ?
  25. bigwade

    Cee'd matten

    Ik vind het wel lef hebben. btw niet betalen dus !
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...