Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. VW- Scirocco Hoe "minder fijn" kun je gaan ??????? Wel een icoon btw (die tenminste) http://www.kiaclub.nl/showpost.php?p=35330&postcount=957
  2. Die "vlekjes" zijn virtuele reflectie..... Ik plak em ook niet op de auto maar had dat al aangegeven. Vind het er leuk uitzien. Jammer dat stickerboeren het originele ontwerp niet zonder al te veel kosten konden maken, maar dit is een goede 2e. Waarvan akte. Alex +achterban bedankt iig !
  3. HoHoHo, altijd zeer verantwoorde inzendingen gedaan, doordacht, met een vleugje (auto) historie en meer. Bij raden altijd, links en uitleg...... Niet alleen flauwe platte auto's ala Ferrari, maar meer in de geest van auto-evolutie en meer. Dat de vaste RJP kern dat fijne niet trekt is jammer en zegt wel wat. Daarom roep ik andere autoliefhebbers, dat zijn we toch, ook eens mee te doen en hun parate kennis en google skills te gebruiken. Je kunt het, met droge ogen, niet zeggen van de laatste inzending dat het een afschuwelijk hok is. (wel V8 btw, HAHAHA!!! ) En deze heeeeele posting mag met knipoog gelezen worden...... .
  4. Niet zo somber joh, kijk eens naar gebruikers ervaringen op AW en meer. Tuurlijk zit bediening van knoppen ala Renault ALTIJD VERKEERD. Maar eh, kijk eens naar aanschafprijs en OH kosten dan word je direct vrolijk. Beurtprijzen van (heel) erg weinig en het blijft ook nog eens heel. (auto, bekleding weet ik niet) De Swiffer/Duster is net vers en zal weer wat beter in elkaar steken dan de Logan en die andere types. Joendaai, Kia, Skoda, Seat, het is allemaal via dezelfde route gegaan en straks komen de Chinezen.
  5. Dat moet dan toch zo'n afbestelde of refurbished versie zijn. Ze kunnen die dingen nl. niet aanslepen en JIJ krijgt em eerder, weird...... zuigen......
  6. 4 dagen ongeslagen, YES ! De EERSTE in 55 pagina's Kneuzen zijn het, die meedoen met termen als pisbakken..... Beste mensen er staat een nieuwe..... Ga voor de eeuwige roem ! Google es wat, pijnig dat hoofd en go for it...... http://www.kiaclub.nl/showpost.php?p=36862&postcount=1094
  7. Ik dacht meer aan een USB stick met inscriptie....... pisbakken......nog steeds overstuur.....
  8. Ja, maar het is 2010 en iedereen zit liever op zijn toetsenbord te kloppen, kennelijk. Maar eh, in elk 2010 marketing boek staat inmiddels beschreven dat forum-marketing meer oplevert dan een paar bannertjes bij AW. Hebben ze in Vianen alleen nog niet door.........
  9. Dan mag die op zijn gemak nog wel een paar draadjes HERLEZEN en er vooral wat mee DOEN. Ik denk aan matten, beurten en meer.
  10. Krijg je er alsnog
  11. Ga naar die meeting 6 juni, lachen, er zullen er best een aantal staan. Kun je meteen gebruikers ervaringen horen. Fricandellen en een hoop nieuwe vrienden, dagje uit dus. w.b. dat afdek ding..... Ooit die van de huidige Sportage gezien ? Staat ergens op mijn werk onder het stof, totaal onbruikbaar..... Heb een zwarte doek en door de donkere ramen zie je helemaal niets meer.
  12. Mooi Setje.......! Heb een 450D body in mint conditie (700 kliks) op Marktplaats staan.. Tip 1 Hou lens of dop altijd op de body. Ga NIET zitten kijken hoe interessant de binnenkant van de camera is vanwege STOF op de sensor. Ook al zit er een "reiniger" ingebouwd, tegen pluizen doe je niks. Ga NOOIT zelf prutsen aan je sensor als je niet echt weet hoe dat moet. (en zelfs dan kan het gruwelijk fout gaan met peperdure reparatie tot gevolg) Statiefje is natuurlijk ook leuk, heb nog een 1 been in de aanbieding, kun je ook mee meppen. 430EX oid flitser en een paar handige boeken. Verder kun je op http://www.eosdigitaal.nl/ veel vinden. PMmen mag ook altijd. grtz Frank
  13. Om het er maar even in te vrijwen. http://mcvjournaal.punt.nl/?gr=767984#479536 En dat zijn dan "vrekken", HAHAHA! Kijk es wat een opkomst.....
  14. De vrekkenbak, GEWELDIG veel auto voor weinig... Niet zo schoon en dat kan met onze onbetrouwbare overheid straks wat ellende met evt km heffing geven. Hebben ook een zeer actieve club met meetings. 6 juni http://web.dacia.nl/daciameeting/ Veel plezier ! De duster..... ik had eroverheen gelezen, ja die is helemaal zo gek nog niet
  15. Grappig, dat dacht ik dus ook, HAHA!
  16. Leuk verhaal joh ! Veel plezier nog met je auto.
  17. bigwade

    Advies voor kopen

    Ik zou eens zoeken met google.. kwam dit tegen: http://www.autoweek.nl/autotest/1556/Kia-Carnival-27-V6-EX-Luxe Suc6 iig.
  18. Kom op leden, de reguliere mensen trekken het even niet. Kijk er eens naar...... (laatste pagina of inzending) en doe es mee !
  19. bigwade

    Rio naar Curacao

  20. Mooi h
  21. Die had ik ook al naar waarheid ingevuld....... Mensen, DOEN !!
  22. Dit draadje hing eerst achter een Venga Tape draadje en is kennelijk verplaatst waardoor context een beetje warrig wordt.
  23. bigwade

    Waarom Tape???

    Kun je even een vers draadje beginnen ? We zitten nu hier in het teepverhaal..... Krijg je daarna alle support/steun en anders over je heen
  24. bigwade

    Waarom Tape???

    Ik begrijp je frustratie. Die dealer van je is een schurk, zoek zelf de waarde van je auto maar eens op op autotrader.nl en trek daar es een marge vanaf. Dat is de waarde van je auto. Feit 2 is dat dit soort family-cars vanwege gewicht en verbruik niet meer zo gewild zijn. Niet alleen bij Kia. Een Renault Espace koop je nu ook voor een appel en een ei en bij Chrysler zal het met de voyager niet anders zijn. Je hebt groot gelijk, rij er lekker mee verder. En eh, die 2 stappen terug actie begrijp ik ook niet. Die tape zou er van mij ook niet als een boterhamzakje omheen mogen hangen. Suc6
  25. Ik denk dat dat alles met het merk en de merkbeleving te maken heeft. Zelf heb ik na 20 jaar Amerikaans ook echt niet het gevoel "kijk mij nou es met mijn Kia" Dat Sorento/Sportage4WD leden in het verleden leuk hebben kunnen "blubberen" was tof maar in een tijd dat zoiets (betaalbaar) bijzonder was. Een meeting met zomaar wat Kia's op een grasveldje vind ik ook wel wat sneus hebben. Die rit van afgelopen zondag had gewoon lekker gevuld moeten zitten, punt. Dat dat niet gelukt is is jammer, zeker voor de organisatie. Leden tokkelen, denk ik, liever over hun "tape" en andere problemen, vanachter hun toetsenbord. w.b. merk en merkbeleving kan deze Kia club nog wel wat leren van de Dacia club Opkomst ca 500 !
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...