HoHoHo,
altijd zeer verantwoorde inzendingen gedaan, doordacht, met een vleugje (auto) historie en meer.
Bij raden altijd, links en uitleg......
Niet alleen flauwe platte auto's ala Ferrari, maar meer in de geest van auto-evolutie en meer.
Dat de vaste RJP kern dat fijne niet trekt is jammer en zegt wel wat.
Daarom roep ik andere autoliefhebbers, dat zijn we toch, ook eens mee te doen en hun parate kennis en google skills te gebruiken.
Je kunt het, met droge ogen, niet zeggen van de laatste inzending dat het een afschuwelijk hok is.
(wel V8 btw, HAHAHA!!! )
En deze heeeeele posting mag met knipoog gelezen worden......
.