Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. bigwade

    Hoe schoon?

    Kind, ik ben trots op je....... Het ding is AF ! Hebben we nu 3 maanden "chrones-radio-stilte" ??
  2. Vergeet dat rolletje zwarte tape niet........
  3. zo ordie, niet eens aan denken, dat is voor petjesvolk. Niks mis met Jantje........
  4. bigwade

    Waarom Tape???

    glas halfvol, goed bezig Peter ))
  5. Nee hoor, het zijn slechts "quotes" van je eigen eerdere postings
  6. bigwade

    Waarom Tape???

    Rolletje tape, zwart ?
  7. bigwade

    Waarom Tape???

    goedkoper en bladdert niet......
  8. Harrie, leuk te lezen dat je een prachtige dag hebt gehad. Minder leuk dat er 5 afhaken zonder opgaaf van reden Jammer...maar kennelijk is zo'n digitaal Forum het meest haalbare wat er is, zoals je zelf al aangeeft. Maar eh...... FOTO'S !!!!!! misschien dat dat een boost geeft aan een volgende meeting. Kom maar op !
  9. Dat is het airbag lampje, staat ook een 2tje bij als de 2e aan staat.
  10. Bij mijn weten zijn ceed en venga motoren
  11. Vandaag 520km snelweg 110-130, 1:11
  12. Is dat een 4WD ? Dan zou ik ze alle 4 vervangen. Smart is hier de bandenboer-tipgever en zijn adviezen zou ik aanhouden.
  13. Meen je....... Beroepshalve heb ik inmiddels weinig op met marketing mensen. Het is nogal
  14. Nee, dat KAN niet en heeft te maken met jullie manier van tanken.... Ga dat eerst eens uitvogelen voor je je bij de dealer meld.
  15. Ik ga Drenthe een beetje mijden, denk ik... Vrouwen achter het stuur van een Sor, voor de zekerheid, ook trouwens....
  16. Niets, Heerlijk. Ik hou niet zo van dat dwingende, al rij ik 99% met gordel hoor
  17. http://www.kiaclub.nl/showpost.php?p=35513&postcount=132 wel bij de les blijven h
  18. Bij mijn Sportage 2/2009 geen lampje en geen piep, HEERLIJK!!
  19. Nee, en het rijdt iets zuiniger en iets on-comfortabeler. Probeer het uit met 2,5 en 2,8 Mijn Sportage staat op
  20. Ik stel voor de vraag te stellen (desnoods via PB) aan ons mede forum lid Dhr Huibstad, http://www.kiaclub.nl/member.php?u=633, marketing manager van Kia NL. (die bepalen tenslotte die prijzen)
  21. Zoals........ ? Ik hou graag van het vermelden van man en paard. Dussssssssssss Kom maar op met een excel sheet met vergelijkingen...... Vermoeiend........, Lekker man !!
  22. Zoals ? BTW..Laten we aanschafprijs en "7jr garantie" niet vergeten
  23. opmerkelijk snel, krasse knar, dat dan weer wel. Geloof er geen reet van. Vraag eens naar die special velgen die jij hebt besteld bij je Venga. Even afgezien of je de oude in kan leveren or whatever, die rekenen toch echt niet de web prijs.......
  24. Mooie binnenkomer, weten ze meteen wat ze aan je hebben.....HAHA!
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...