Harrie, leuk te lezen dat je een prachtige dag hebt gehad.
Minder leuk dat er 5 afhaken zonder opgaaf van reden
Jammer...maar kennelijk is zo'n digitaal Forum het meest haalbare wat er is, zoals je zelf al aangeeft.
Maar eh...... FOTO'S !!!!!! misschien dat dat een boost geeft aan een volgende meeting.
Kom maar op !
Ik stel voor de vraag te stellen (desnoods via PB) aan ons mede forum lid Dhr Huibstad, http://www.kiaclub.nl/member.php?u=633, marketing manager van Kia NL.
(die bepalen tenslotte die prijzen)
Zoals........ ?
Ik hou graag van het vermelden van man en paard.
Dussssssssssss
Kom maar op met een excel sheet met vergelijkingen......
Vermoeiend........, Lekker man !!
opmerkelijk snel, krasse knar, dat dan weer wel.
Geloof er geen reet van.
Vraag eens naar die special velgen die jij hebt besteld bij je Venga.
Even afgezien of je de oude in kan leveren or whatever, die rekenen toch echt niet de web prijs.......