Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Wie wat bewaart heeft wat; gevonden, de "prijzen-specs brochure" van 2009. Heb em even op mijn webstek gezet. download-linkje: http://tinyurl.com/or7ugkm Veel plezier ermee !
  2. Hoe een SP3 er uit ziet weten we inmiddels en is minder relevant. Review w.b techniek zou een leuke zijn. Eneh, sturen natuurlijk....
  3. Punt is wel dat dit altijd doordeweeks is binnen werktijd.
  4. Testdrives op dit forum, hoe werkt dat eigenlijk ? De testdrives, mogelijk gemaakt door KiaMNL zijn begonnen met de Kia Forte Herfst 2010. http://www.kiaclub.nl/topic/5741-testdrive-forte/ Smart en ondergetekende zijn toen uitgenodigd en sinds die tijd hebben we wat in nieuwe witte auto’s mogen rijden en zijn wij ”aanspreekpunt Testdrives Kiaclub.nl” Denk aan de verslagen van Optima, Ceed en de Proceed GT en onlangs Sportage 3MK2 . Sinds de nieuwe Ceed hebben we ook een 2e auto gevraagd voor testdrives door andere forumleden. KiaMNL vond dat een leuk idee. (De buitenproportionele Testdrive Carens in Monaco gaan we hier niet bespreken) Na de laatste testdrive SP3 MK2 2.0 GDI2.0 zou er een automaat versie beschikbaar komen voor de pers en dus ook voor de club. Helaas is die auto het niet geworden voor publicaties en de reden weten we niet. Het goede nieuws is dat KiaMNL een 2e auto beschikbaar heeft gesteld aan het forum. Het gaat om een 2.0 CRDi ExecutiveLine Aut. 4WD, van één van de directeuren, met een energie G label en een v.a. prijsje van ca 55000 eurootjes. De duurste Sportage in NL. Een brute oliestoker. COOL ! Forumleden Wimis en Xtra40 gaan komende woensdag deze auto aan de tand voelen. Jack-z hadden we een leuke kandidaat gevonden evenals Creative Name. Beiden gevraagd ! Beiden liggen helaas in de ziekenboeg; sterkte mannen ! Diverse reageer-leden zijn benaderd, maar op korte termijn was er baan/werk-technisch weinig mogelijk. De afspraak stond maar het is nu rond. Wil je ook eens in aanmerking komen voor zoiets en heb je tijd, skills w.b. foto’s en tekst, verstand van autot’s laat het eens weten voor het 2e team. Xtra40 wordt waarschijnlijk ontdaan van alle relevante PM tools in Breu HQ. We gaan het verslag zien.
  5. Heb je nou ook zo'n kleur glitterjasje Theo ? Dat maakt het natuurlijk helemaal af
  6. Nikkelverslaving. De media zijn er doorgaans erg stil over vanwege mogelijke sociale onrusten.
  7. bigwade

    Sturen Sportage

    Geniet van je vakantie, caravan staat en een twingootje is prima voor die paar km op dat eiland. Laat ze het maar uitzoeken, er zit/zat dus echt iets niet goed. Dat wordt opgelost en dat is winst !
  8. We wachten af, misschien kan hij zijn tablet met zijn tong beroeren..
  9. Yep, U heeft een punt.
  10. Ik heb er an sich ook geen problemen mee Kris88 levert poetsdiensten en Ries levert poetsspullen. Ik weet alleen niet wat hier voor het forumbeleid is. De Pimpmasters hebben hun eigen onnavolgbare ding gecreëerd en achter die magie krijgen weinigen een vinger
  11. Hoe heet die detailer ook alweer ?
  12. Dat weet ik dus niet, maar ik had het idee dat Kris dit zakelijk aan het opzetten is. Correct me if I'm wrong..
  13. Jack waarschijnlijk ook maar niet door mij.
  14. Mee eens, maar er is eerder gedoe over geweest.
  15. Het staat er toch echt in begrijpelijk Nederlandsch..
  16. Even afgezien van je (top)prestaties vind ik dat wat voorbarig. Ik weet niet goed hoe het beleid is w.b poetsen op dit forum maar we hebben ook een poetsmiep uit Zundert en die was de eerste. We horen helaas weinig meer van hem.
  17. Jij hebt wel heul veul korting gekregen hè
  18. nooit om vragen hè, die geuzentitel krijg je vanzelf..
  19. Naast mijn huis schuimt en ruikt het wat naar Dreft na een enorme hoosbui. Word ik altijd erg vrolijk van...
  20. in de sloppen van Zoetermeer kan dat denk ik..
  21. Sander GT , u heeft een PB. reageer asap
  22. Nee, kreeg net bericht dat hij van driehoog naar beneden is gelazerd en dat zijn enkels nu onder zijn oksels zitten. Sterkte Jack.. (het "valt" wel mee als ik het goed lees . )
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...