Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. bigwade

    Sleutel inleren

    Voor onze i10 heb ik dat even bij de dealer laten doen. Kostte 5 euro oid en die hebben ook de spullen voor het inleren. Via google kom je bij autosleutel specialisten die dat ook kunnen. bijv. http://www.ecu-store.com/sleutel-programmeren/autosleutel-kia/ Suc6
  2. Jij bent wel weer heel scherp op de tijd SM keetje; Happy Birthday !
  3. Dames heren, dat kan beter. De zesjes-cultuur oké vinden is niet oké. Komop meid je kan vast beter !
  4. U heeft een gedateerde SP3....Timo, ondanks alle bruutheid enzeauvoort.. een lampje voor je RWV.. dat is een essential tegenwoordig.
  5. Hebben we nog wat info w.b. AWD ervaringen (merk je dat?) sturen en natuurlijk het verbruik tijdens het gummen ?
  6. Kant en klaar zijn vaak van die 5 liter dingen. Als je die eens leeg hebt kun je je sapjes aanmaken en in die flacon bewaren. Daar hoef je de inhoud van je tankje niet voor te weten.
  7. Ik kreeg ook even een wegtrekker....
  8. Helemaal leuk, jammer van die lelijke stickers
  9. bigwade

    Veiligheidsgordel

    Wa's dat ?
  10. Heb je geen boekje ? Bijvullen tot streep doet doorgaans wonderen btw.. Google helpt niet echt heb ik gezien.
  11. bigwade

    Veiligheidsgordel

    Per ongeluk met al die vlammetjes tijdens de WK wat zwaarder geworden ? just kidding !
  12. Prachtig, word er stil van... Minstens zo mooi als een proceed !
  13. Je en Me, je weet tog ?
  14. Vandaag gescoord een inimini reflexje van Canon de 100D ! Had m'n 550D prettig verkocht en en met een paar tientjes erbij heb ik zo'n ding. Amper groter dan de SX50 maar dan met een APS sensor;Leuk ! Kitlensje er ook maar bijgenomen; schijnt het goed te doen voor video.
  15. Ik zou eens bier gaan halen in Emmerich of nog wat verder
  16. Welnee.......ik heb beiden gestemd
  17. Sander zit er nu in voetbal te kijken, haha! Veel plezier met je nieuwe ride !
  18. Gewoon elke maand effe bijvullen, klaar
  19. bigwade

    Even langs de dealer

    als de ene het wel heeft en een andere niet dan is dat niet zo. Op naar de derde dealer tot het opgelost is!
  20. Zit nu wel op het puntje van m'n stoel wie het beste antwoord heeft gegeven. Timo of ik vand.m laat het ons weten !
  21. bijgevuld met 5W30 ?
  22. Ik zou aan folies niet te veel prutsen. Is ook niet echt nodig lijkt me.
  23. Maar wat doen we met deze kennis Ik denk dat af en toe onder de kap kijken en bijvullen een hele goede methode is om nooit leeg te staan. Het is maar een idee
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...