Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Zeker, en dat is.. B&B gaan het doen !
  2. Wim, heel google weet geen raad met jouw probleem. Wellicht zit er een uitgedroogde steenmarter na jullie wereldtrip tussen de bank ankers. Je kunt je dochter ook eens lief aankijken wat ze heeft gedaan met die achterbank of haar met elke rit meenemen zodat/totdat jullie probleem is opgelost
  3. Hoi Ingrid, jouw bakkie moet het als kraamhulp gewoon altijd doen. Even een heel blonde opmerking. Starten ?, sleutel in het gat tot dat alle lampjes branden, voetjes overal van af blijven behalve de koppeling, tellen 1/2/3 en dan die sleutel door draaien en geen gas geven. Motortje moet het dan doen. Vooral geen gas geven bij starten.
  4. @GG; Ik vind de achterklep wat rommelig
  5. Hoi ! http://www.kiaclub.nl/forum/39-nieuwe-leden-introductie/
  6. Oeps...................., btw dat test jack/jek heb ik nog in de kast. De lieverds van Kia hadden mijn naam er op genaaid en de maat is iets minder dan XXL Iemand die het wil hebben en verstand van punniken heeft, doe maar een PB (persoonlijk bericht)
  7. Hebben de heren een streefdatum om hun ervaringen te openbaren ?
  8. @ schippertje91 Ik hoop dat er genoeg ”water” en olie in zat, anders ben je zelf de sjaak. Beetje gassen met zo’n prachtbak moet natuurlijk kunnen Het meest interessante van je topic is natuurlijk de vraag of je dit soort exercities ook met je schip doet. Gummen door de Rijn ahw Have Fun !
  9. Dank je wel, daar worden veel mensen blij van denk ik. Ik iig wel, heb nooit papieren bij me, heb wel kopie (kleur) in auto maar het is maar net tegen welke koddebeier je aan loopt w.b vervolging zo heb ik de ervaring....
  10. Nee, dat is ons uitgelegd, maar dat lezen jullie vast in het verslag van de heren. W.b de testdrive Optima zie ik het helaas ook weer somber in, ik heb er nogal wat witte zien staan. Maar als je hard rijdt zie het niet
  11. parafaanplaat wat doet dat met scrabble ?
  12. En ik schrok weer eens bij de introductie van de heren bij KiaMNL.. Een witte.........
  13. Op 1 LPG tankje al zo ver gekomen ? Was het te doen ?
  14. Luxepaarden......
  15. Bob, Van Harte !
  16. Het wordt de 23e sept. ! Heren, veel plezier met de voorpret !
  17. Wim toch..... brrrrrrr........... jakkiebah ! Sambalbij ?
  18. Sow, da's redelijk uniek !, Leuk ! Meeste dealers "ontkennen/negeren" dit forum onder het mom van "Tja internet hè, daar zeggen ze zoveel.. "
  19. Regelen kost tijd, en we hobbelen richting Herfst
  20. Bert 1 heeft gereageerd, op Bert 2 (msw11) is het nog wachten.
  21. Bert&Bert beiden met een bescheiden forum historie, maar dat durven we wel eens aan. Heren, stuur uw normale mailadres naar mijn PB zodat we dingen kunnen kortsluiten.
  22. bigwade

    1 minuut stilte.

    Het is maar een auto..........
  23. Uit de Peel.. Maar we gaan weer ON topic ! Leuke dame of heer gevraagd die met Bert, ervaren testdriver, op pad wil met deze übercoole Kia !
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...