-
Aantal Items
11027 -
Registratie Datum
-
Laatst Bezocht
-
Dagen Gewonnen
218
Inhoud Type
Profielen
Forums
Evenementen
Blogs
Garage
Ideas
Alles dat geplaatst werd door bigwade
-
Is dat niet die kleine van Remko ?
-
ebay werkt perfect met paypal je moet wel inloggen op je PP account
-
We kunnen het natuurlijk ook zo doen dat die 10000e pas na 25 zinvolle postings zijn prijs krijgt...
-
Wel des Kia's, zak maar zeggen
-
2 Testpiloten gevraagd voor de TESTDRIVE KIA OPTIMA HYBRID
bigwade reageerde op bigwade's topic in Kiaclub Café
Volgende keer gaan we bij leden die hier aan mee doen bindende afspraken maken. Ik heb hier inmiddels al veel tijd in zitten. Verslag komt er komende week, is mij nu beloofd. Komt goed- 47 antwoorden
-
- testpiloten
- gevraagd
- (en 6 meer)
-
Wij heten Tamara welkom !
-
Man wat een mooi verslag met geweldige foto's ! Ik vermoed een Canon SX50 ?
-
Die van die button worden geteld Jij hebt er al 70, ow wacht 71
-
^^ ik had zelfs het knopje leuk aangevinkt, weer niet goed ?
- 7 antwoorden
-
- bestuurder
- rio
-
(en 1 meer)
Getagd met:
-
Welkom, Leuk ! weer eens een "gouwe ouwe" !
- 6 antwoorden
-
- terminalnl
- stelt
-
(en 2 meer)
Getagd met:
-
2 Testpiloten gevraagd voor de TESTDRIVE KIA OPTIMA HYBRID
bigwade reageerde op bigwade's topic in Kiaclub Café
Nee, het wordt idd wat gênant. Bert 1 zit veel op zee en Bert 2 ging een maand op vakantie. Communicatie tussen beiden is niet optimaal. Doen we volgende keer anders, dus. Maar we wachten af... .- 47 antwoorden
-
- testpiloten
- gevraagd
- (en 6 meer)
-
Er zit een bedank button onder aan de berichten Maak er eens gebruik van !
-
Ik dacht dat het aan mij lag.. 10x lezen en niks wijzer worden, dat idee.
-
Ben even weg geweest, maar hebben we inmiddels een Freek ? Leuk !
-
Succes
-
probeer dit eens http://bit.ly/11EUiZw
-
Hier in Utrecht duurt dat misschien en uurtje of wat maar dan is hij er ook definitief uit
-
Ja zeg, ik ga die onzin allemaal lezen. Ik sta mijn prijs wel af hoor 27/11 , hou em in de gaten !
-
Goed, ik doe mee. 27 november !
-
Zit je nou op jezelf te reageren ?................
-
Wind mee en heuvel af vanuit DL na het goedkoop tanken aldaar
-
Alweer meer dan 10 jaar en toch even voorstellen
bigwade reageerde op AJ Mol's topic in Nieuwe leden / Introductie
Hoi André w.b club historie is het goed zoals het is gegaan. In de eerste jaren was er sprake van een betaald lidmaatschap. Het gratis internet heeft dat ”verdienmodel” de nek om gedaan. De club was naar mijn idee ook meer iets voor de grote ”jonghuns” met een dikke Sorento of een SP met 4WD. Zelf ben ik 30/9/2008 lid geworden vanwege interesse in een SP2. Het was een dooie boel. Een antwoord over LPG duurde 2 weken. Ook konden gasten maar 5 berichten lezen en moesten toen, inmiddels dat wel, gratis lid worden. Tijdens introductie van nieuwe modellen 2009 (Venga) zijn er veel nieuwe leden gekomen en daar is een groepje uit ontstaan die er o.a voor gezorgd heeft (in overleg met de site beheerder) dat de max 5 berichten lezen er af ging. Bezoekers aantallen namen enorm toe. Datzelfde groepje heeft het idee opgevat voor een contactgroep (KCG) richting KiaMNL en succesvol uitgevoerd. Er zijn wel afspraken over als iemand wegvalt, de KCG is altijd 4 M/V Verder geen statuten, geen voorzitter, de club is geheel los van enige regelgeving wat dat betreft. KCG/Moderatie/Organisatie bijeenkomsten/Regelen testdrives, het is allemaal vrijwilligerswerk en het werkt ! De joendaiclub denkt al aan een gezamenlijke meeting waarop hier heel leuk gereageerd wordt. Veel veranderd dus Aangezien oude berichten heel diep in het archief zitten zou het leuk zijn om vanuit jouw view wat meer te horen w.b. de historie van dit forum. We horen graag van je ! . -
^^Helmaal mee eens !
-
Dus voor 1314,- was je klaar en wat wilde de dealer voor deze actie hebben? Leuk als wistudatje btw als je zover bent w.b. km en toch al geen garantie meer hebt vanwege tuning, zou ik me van het verplichte onderhoud vanwege garantie ook geen reedt meer aantrekken. Goed gedaan jochie, zeggen we hier in Utrecht ! Veel plezier met je monster