Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Die pijlen op de motorkap; is dat voor de vliegen ?
  2. Volgende keer zetten ze het stuur weer rechtop ? btw wat doen ze exact voor die 49 eu ? En heeft ToT Poets een webadres ?
  3. Hey !! Van Harte ! Fijne avond nog !
  4. lief vriendjes kun je net als auto's gewoon inruilen hoor, haha ! Zou je eigen koers maar lekker volgen Komt het vast goed.
  5. Welkom ! Daar hebben we zelfs een voorstel topic voor http://www.kiaclub.nl/forum/39-nieuwe-leden-introductie/ btw gek dat je pas nu lid word... na al die jaren Kia.
  6. ^^manmanman bm doet zijn best....
  7. Joh, dat was schrikken..
  8. Gaan we niet doen. NB Ik overweeg een pre-winter "sealant" te doen met Klok http://nl.wikipedia.org/wiki/De_Klok_(zeepfabriek) http://www.klokeco.nl/producten/klok-eco-afwasmiddelen Ben een beetje af van de Dreft (minder ECO) Een Anacje de maand erbij en je komt weer helemaal shining de winter uit
  9. Bri heeft toch haar eigen scheurijzer ?? Lijkt me gek dat die ouwe bak naar haar zou fluiten....
  10. Ja weet ik, ik kom er graag https://www.flickr.com/photos/bigwade/sets/72157644664987143/ en https://www.flickr.com/photos/bigwade/sets/72157635191503268/ en https://www.flickr.com/photos/bigwade/sets/72157634413577668/ Zie het een beetje als buitenland ivm vakantie gevoel
  11. En ehh, wat levert zo'n gevulde schoen op ? Moet er binnenkort ook weer eens langs
  12. ^^ Dat is de juiste insteek, prima, daar heb je die garantie ook voor. In het buitenland zijn zat af en op lopende straten en daar kunnen ze hun auto ook gewoon parkeren.
  13. Fleurt de weg weer van op met al die grijze/witte/zwarte gevallen Veel plezier met je auto !
  14. Heerlijk man die All Season bandjes van Vredestein... Geen omkijken naar
  15. Pagina 100 ! Mooi topic Ik zou de mannen ook wel een verwarmde werkplaats gunnen
  16. Heeft de dealer niks ? Heb je iig garantie !
  17. Tanken ? Duur hè N.B. Max vullen heeft geen zin, je sleurt extra kilo's mee en dat is vaak niet nodig.
  18. Ban heeft geen nut, laat gaan, hij komt weer terug als nieuw lid en gaat verder. We kunnen dat negeren (mag dat woord wel??) of alleen de postings laten verwijderen waar hij echt de bocht uit gaat. Hij had ook zinvolle bijdragen en heeft nou eenmaal de pik op Smart. Misschien kan iemand hem helpen.
  19. Fraai stukje proza Ik denk dat meneer zijn medicatie is vergeten. Snap dit niet, hij kan ook normaal doen, hebben we gezien. Jammer weer. .
  20. Zitten we wel weer op 9999 leden....
  21. Met dezelfde trage hersens; waarom doe je dit überhaupt. In den beginne ging het best goed met je en nu sla je lukraak om je heen. Gestopt met roken ? Vriendin vertrokken ? Ik weet het even niet.
  22. Is dat niet gewoon de achter-uit ?
  23. Hebben ze Venray verschoven naar Brabant of heb ik iets gemist....
  24. 2x, heb als straf deze hele draad nogmaals doorgelezen........
  25. Nou Smart, kom maar op met de festiviteiten......
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...