-
Aantal Items
11027 -
Registratie Datum
-
Laatst Bezocht
-
Dagen Gewonnen
218
Inhoud Type
Profielen
Forums
Evenementen
Blogs
Garage
Ideas
Alles dat geplaatst werd door bigwade
-
Ja leuk, maar wat kunnen we ermee ? 3/4 heeft inmiddels een ander merk (?) en weinigen zijn actief. IMHO is het dus een leuk wistudatje maar meer ook niet. Maar... wanneer gaan we de banier buiten hangen ? Geen idee waar we nu staan
-
Was bij de Rio e/o Picanto ? ( een kortstondig ) item. Google even
-
Wederom PRACHTIG !
-
Voorstellen, met een klein probleempje
bigwade reageerde op schippertje91's topic in Nieuwe leden / Introductie
Koude douche is wat minder terecht, ze hebben je tenslotte de mogelijkheid geboden het op te lossen. Die Dijkstra is de pluim gegund ! Lezen jullie mee in Leeuwarden ?- 25 antwoorden
-
- 2
-
-
Testdrive met De Picanto LPG met LPG installatie af-fabriek
bigwade reageerde op Specialmade's topic in Test drive
Leuk verslag ! Die 105 kilo extra; waar komt dat vandaan ? Moet tenslotte ook meegezeuld worden... -
Voorstellen, met een klein probleempje
bigwade reageerde op schippertje91's topic in Nieuwe leden / Introductie
Welke dealer kunnen we in het zonnetje zetten en welke de minder warme douche ?- 25 antwoorden
-
Beetje plat, daar kom ik niet in
-
Zouden er meer moeten doen ! Hulde. Ruige bak !
-
Je moet dat even anders zien. Als je een Rio koopt BINNEN de garantie, zeg 140.000km kun je net voor de 150.000km een ANWB keuring laten doen. Alle dingen die dan boven komen kun je dan voorleggen voor garantie. Ben je over die 150.000 heen mag je het zelf uitzoeken. Beurten zijn niet verplicht bij de dealer maar wel bij een vakgarage, zoals Bosch of andere (bovag?) werkplaatsen.
-
Is het al geweest ? Ik heb het al even niet gevolgd..... Van die 10.000 zijn er helaas nog maar 30-50 actief
-
Voorstellen, met een klein probleempje
bigwade reageerde op schippertje91's topic in Nieuwe leden / Introductie
Gewoon lekker karren met die auto. Je koopt zo'n ding toch niet met steeds in je achterhoofd de restwaarde ? Veel plezier !- 25 antwoorden
-
- 1
-
-
Staan er 2 op autotrack.nl Zou er één nemen van ca 100.000km heb je iig nog een stukje garantie, daarna kun je hem afrijden. Denk aan ca 10-12.000 euries. Valt dat binnen de begroting ?
-
2 Testpiloten gevraagd voor de TESTDRIVE KIA OPTIMA HYBRID
bigwade reageerde op bigwade's topic in Kiaclub Café
btw de linker is Bert. De rechter ook- 47 antwoorden
-
- 4
-
-
- testpiloten
- gevraagd
- (en 6 meer)
-
Welkom, vul je info in je profiel nog even aan, is wat leuker. grtz!
-
2 Testpiloten gevraagd voor de TESTDRIVE KIA OPTIMA HYBRID
bigwade reageerde op bigwade's topic in Kiaclub Café
Bert&Bert gaan on the road. Fraaie zware delegatie van het forum ! We kijken uit naar het verslag. (EN WAT EEN MOOIE AUTO !!)- 47 antwoorden
-
- 8
-
-
- testpiloten
- gevraagd
- (en 6 meer)
-
Er zijn hier meerdere draadjes over, dacht ik. google even op : "kiaclub.nl+sportage+middenarmsteun" Kom je bijv. op deze http://www.kiaclub.nl/topic/140-armsteun-kia-sportage-executive/ Suc6!
-
En DAT was de 2000e reactie op dit topic. Taart voor bicmac !
-
Ach, men is er aan gewend inmiddels. Ik heb al eens voorgesteld om in de header van dit forum een regeltje zoals " Een Kia ge/verbruikt 40% meer dan in de folder" te plaatsen. Daar is niet op gereageerd. .
-
Paar grindtegels op de achterbank, net zo dat dochter nog kan zitten ?
- 15 antwoorden
-
- 1
-
-
- krakende
- achterbank
-
(en 1 meer)
Getagd met:
-
Ja en in de zomer liggen ook winterkleren in de winkels, wie verzint dit, haha !
-
22 sept.
-
Met natte oksels van het duwen ?
-
Edam is per schip bereikbaar Helpt dat ? Geen idee w.b zeebenen van de Pimpmasters