Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Ja leuk, maar wat kunnen we ermee ? 3/4 heeft inmiddels een ander merk (?) en weinigen zijn actief. IMHO is het dus een leuk wistudatje maar meer ook niet. Maar... wanneer gaan we de banier buiten hangen ? Geen idee waar we nu staan
  2. Was bij de Rio e/o Picanto ? ( een kortstondig ) item. Google even
  3. bigwade

    Kia Optima (2016)

    Wederom PRACHTIG !
  4. Koude douche is wat minder terecht, ze hebben je tenslotte de mogelijkheid geboden het op te lossen. Die Dijkstra is de pluim gegund ! Lezen jullie mee in Leeuwarden ?
  5. Leuk verslag ! Die 105 kilo extra; waar komt dat vandaan ? Moet tenslotte ook meegezeuld worden...
  6. Welke dealer kunnen we in het zonnetje zetten en welke de minder warme douche ?
  7. bigwade

    Kia Optima (2016)

    Beetje plat, daar kom ik niet in
  8. Zouden er meer moeten doen ! Hulde. Ruige bak !
  9. Lijkt me een gevalletje garantie. Of je schuurt natuurlijk met een echte spijkerbroek
  10. Je moet dat even anders zien. Als je een Rio koopt BINNEN de garantie, zeg 140.000km kun je net voor de 150.000km een ANWB keuring laten doen. Alle dingen die dan boven komen kun je dan voorleggen voor garantie. Ben je over die 150.000 heen mag je het zelf uitzoeken. Beurten zijn niet verplicht bij de dealer maar wel bij een vakgarage, zoals Bosch of andere (bovag?) werkplaatsen.
  11. Is het al geweest ? Ik heb het al even niet gevolgd..... Van die 10.000 zijn er helaas nog maar 30-50 actief
  12. Gewoon lekker karren met die auto. Je koopt zo'n ding toch niet met steeds in je achterhoofd de restwaarde ? Veel plezier !
  13. Staan er 2 op autotrack.nl Zou er één nemen van ca 100.000km heb je iig nog een stukje garantie, daarna kun je hem afrijden. Denk aan ca 10-12.000 euries. Valt dat binnen de begroting ?
  14. btw de linker is Bert. De rechter ook
  15. Welkom, vul je info in je profiel nog even aan, is wat leuker. grtz!
  16. Bert&Bert gaan on the road. Fraaie zware delegatie van het forum ! We kijken uit naar het verslag. (EN WAT EEN MOOIE AUTO !!)
  17. Er zijn hier meerdere draadjes over, dacht ik. google even op : "kiaclub.nl+sportage+middenarmsteun" Kom je bijv. op deze http://www.kiaclub.nl/topic/140-armsteun-kia-sportage-executive/ Suc6!
  18. Remmen ?
  19. En DAT was de 2000e reactie op dit topic. Taart voor bicmac !
  20. Ach, men is er aan gewend inmiddels. Ik heb al eens voorgesteld om in de header van dit forum een regeltje zoals " Een Kia ge/verbruikt 40% meer dan in de folder" te plaatsen. Daar is niet op gereageerd. .
  21. Paar grindtegels op de achterbank, net zo dat dochter nog kan zitten ?
  22. Ja en in de zomer liggen ook winterkleren in de winkels, wie verzint dit, haha !
  23. 22 sept.
  24. Met natte oksels van het duwen ?
  25. Edam is per schip bereikbaar Helpt dat ? Geen idee w.b zeebenen van de Pimpmasters
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...