Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. ^^ mag ook zeker een man zijn, maar een dame zou ook wel eens leuk zijn.
  2. Nou Bert, je hebt nog niet zoveel berichten op je naam staan, maar dit klinkt goed.U staat Nou nog Piloot 2 ! Dames lezen jullie mee ?
  3. Zo snel is dit helaas niet te regelen
  4. Tuut, prachtig ! Een voorbeeld voor de andere leden !
  5. Dames, heren, Het heeft KiaMNL behaagd om wederom een fantastische auto ter beschikking te stellen aan ons forum. We zijn op zoek naar 2 kandidaten die de TESTDRIVE KIA OPTIMA HYBRID voor ons willen gaan doen. Kun je een (werk) dagje missen, heb je ± skills w.b. schrijven en/of fotografie en natuurlijk enige kennis van autotechniek en heb je zin om een dagje te ”gummen” in deze Kia Ubersjees laat het weten. Het kost je een dag met een forumgenoot en daarna moet er nog een lezenswaardig stukje met foto’s geplaatst worden op dit forum. Daar gaat dus best wat tijd in zitten en we gaan voor kwaliteit tenslotte. Start/eindpunt is het Kia Experience Center te Breukelen. NB een dame als testpiloot zou ook eens leuk zijn. Wieowie ? Meer info hoe het werkt ? Stuur bw een PB Met vriendelijke groet bigwade & Smart van de testdrivecommissie, u weet wel..
  6. Wat zit er in de lucht in de Peel tegenwoordig ?
  7. En nu ? Durf je het nog niet aan dat garantietraject te verlaten ? Je zit op 2/3e met een bewezen goede auto..
  8. In Enschede
  9. Wat had het je opgeleverd als je de garantie direct had verlaten en 1x jaars olie had laten verversen en alleen noodzakelijk onderhoud had gedaan ? Heb je vast ook een xsellejetje van
  10. Nou Jack, we kunnen niet wachten
  11. Maar ga je nou 2.155 km, 22 uur 31 min. heen, en weer terug rijden om goedkoop vakantie te vieren ? Of heb je meer reis avontuur-foto’s Vertel eens wat meer over je reis ervaringen met de Kia.
  12. Doorrijden is ook een optie. Onze i10 1.1 heeft 105K achter de kiezen in 6,3 jr en is behoorlijk waardevast BTW Koreaans/India's top product met weinig (extra) kosten.
  13. ^^ Prima geregeld ! Het is overigens bigwade met een kleine b, zo bescheiden als wij zijn
  14. ^^ is jouw Duitse auto opgenomen in het NL garantie systeem ? Enkelen vóór jou hadden daar namelijk ook problemen mee. NB beren zoeken en bang maken helpt niet, goed overleg met dealer en importeur wel.
  15. Als jouw gevoel zegt dat het goed zit zou ik me over die garantie ook niet erg zorgen maken. Wat kan er kapot aan een Kia tenslotte ? Daarnaast heb je nog een heleboel juridische rugdekking mochten er dingen stuk gaan ivm productiefouten. Veel plezier met je nieuwe auto. .
  16. Cool, weer eens een ouwe bak op het forum (auto dan hè..) Dol op foto's en laat eens weten tot hoever je wilt gaan
  17. Niet echt een vooruitgang.....
  18. Wat een grappig ding !!Hoe snel heb je zo'n ding borrelklaar ? DWZ opzetten, stoeltjes uitklappen, roseetje ?
  19. Jammer dat het niet werkt. Waarschijnlijk te veel korte ritten, die 13K km zouden genoeg moeten zijn. Als je op dit forum gaat zoeken in google met ”kiaclub.nl+ISG” zal je zien dat hier nog nooit iemand enige besparing heeft behaald met een al dan niet werkend ISG systeem. Is dat een geruststelling ? Veel plezier verder met de Blauwe Engel !
  20. Het rechtervoetje IS belangrijk Als ik in onze i10 naast mijn echtgenote zit merk ik te vaak op dat ze gas-gevend op een rood licht aan rijdt en meer. Kun je 1000x roepen maar het helpt niet echt. Je moet echter ook je relatie koesteren
  21. Gekkie, die auto's gaan er na een jaar uit en hoeven dan geen enkele beurt. Een simpele die zo'n hok koopt heeft geen idee en rijdt erin totdat het niet meer zo goed voelt. Ook die heeft geen idee w.b onderhoud en zo staat zo'n jong gebruikte auto klaar voor de derde eigenaar. Kan heel goed uitvallen btw. Historie sjekken, best belangrijk
  22. bigwade

    Face lift

    Oosterijk is dan ook erg groen en dan moet je uitkijken....
  23. Kijk de historie even na; kan een ex huur auto zijn.
  24. Misschien hebben ze hier het principe VOUWwagen iets te letterlijk genomen.
  25. bigwade

    Face lift

    En als oudere jongere zit ik natuurlijk helemaal niet op Facebook, dus dat soort uitingen mis ik. Leest u mee KiaMNL afdeling marketing ?
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...