-
Aantal Items
11027 -
Registratie Datum
-
Laatst Bezocht
-
Dagen Gewonnen
218
Inhoud Type
Profielen
Forums
Evenementen
Blogs
Garage
Ideas
Alles dat geplaatst werd door bigwade
-
gloov er niks van..
-
Toffe Kar !
-
Voorheen was de Kia Assist nogal brak in het buitenland; ze lieten je caravan doodleuk staan in Italië maar dat schijnt beter te zijn. Kwestie van lettertjes lezen. Alle merken kopen gewoon road assist in bij de gevestigde orde. Het kan dus zomaar gebeuren dat er gewoon een anwb man komt voor een Kia hulpaanvraag.
-
Voor die 250 eu wel even vragen of de doos van de nieuwe er bij zit....
-
Ik begin jou steeds leuker te vinden, haha !
-
snappen deze mensen niet tuut.........
-
Leuk ! eindelijk weer eens een vintage bak
-
Ben het helemaal met je eens, maar ons zeer gewaardeerd lid bigmac laat zien dat die gek genoeg toch zuiniger rijdt met de maisrommel
-
We hebben nog altijd deze trofee in de aanbieding: http://www.kiaclub.nl/topic/7034-de-auw-gurk/
- 5 antwoorden
-
- 1
-
-
- valt
- stuurbekrachtiging
-
(en 1 meer)
Getagd met:
-
en wie is U ?
- 5 antwoorden
-
- 2
-
-
- valt
- stuurbekrachtiging
-
(en 1 meer)
Getagd met:
-
Deze post had ik even gemist, maar eindelijk iemand die begrijpt waar witte auto's goed voor zijn. Ben in juli bij een carwrap aanwezig geweest, zal er binnenkort eens een berichtje aan wijden.
-
Voor die 250, eu (in het slechtste geval) heb je iig een nieuwe (nieuwere versie denk ik dan ook) radio/CD/DVD + navi MET de laatste kaart update. Als je een kaart update er af trekt zit je al op 100 eu voor een compleet nieuwe unit, of zie ik iets over het hoofd ? Al met al ben je dan voor "weinig" weer helemaal het heertje. Ik zou de gok nemen en het doen en misschien gaat het wel helemaal grateloos BTW stel je in het voorsteltopic even voor, da's wel zo netjes.
-
W.B. PB’s oftewel persoonlijke berichten. Dames heren, we hebben er even een probleempje mee gehad met een inmiddels geband lid. Het is niet de bedoeling dat letterlijke teksten uit PB’s op het forum verschijnen, het zijn tenslotte persoonlijke berichten. Mocht je PB’s van een bepaald lid vervelend/hinderlijk vinden kan je die persoon blokken en/of een berichtje sturen naar één van de moderatoren. In een posting kun je wel refereren naar een PB zonder de letterlijke tekst te quoten. Dit soort problemen komen gelukkig zelden voor en laten we dit vooral zo houden, toch ?
-
- 7
-
-
- wb
- pb%e2%80%99s
-
(en 3 meer)
Getagd met:
-
Hadden we al ergens beeld van die prachtauto ?
-
Hoi oude, ik heb geen idee waar u het over heeft. Persoonlijk vind ik dat PB's niet openbaar mogen zijn. Graag zie ik uw link waar ik daar anders over dacht en als dat zo is krijgt u mijn oprechte excuses ! Edit : gevonden; die van 6 aug ! Laten we er niet moeilijk over doen, het gaat om dezelfde gebande persoon. Die hebben we nu niet meer en kunnen dus op de oude vertrouwde voet verder. .
-
Roest vlekjes in lak nieuwe sportage Case White
bigwade reageerde op Bart Nyssen's topic in Sportage 3
nee joh, weer zo iemand die denkt dat wit design is, maakt niet uit, zolang Bart maar geholpen is -
Roest vlekjes in lak nieuwe sportage Case White
bigwade reageerde op Bart Nyssen's topic in Sportage 3
Hoi Bart ! Stel jezelf even voor in het voorsteltopic. w.b. vliegroest http://bit.ly/VW48ST Mocht je een error pagina tegen komen, vraag opnieuw aan, dan werkt hij wel. En ja dit is garantie! -
Vind van niet, maar als je blijft fitten op iemands PB account kun je dat een keer verwachten. Nogmaals, de exit van meneer B is de derde in de 6 jaar dat ik hier lid ben en dat geeft aan dat de Kiaclub.nl een beschaafde is. En met weinig noodzakelijke moderatie wat dat betreft.
-
Dat plaatje van die Dreft vond ik nog wel wat hebben, maar ik ben dan ook een poetsbarbaar
-
Is er net één verbannen, klopt de telling dan nog wel ? BTW een uniek moment, ik kan me buiten een zuiderbuur en een zekere o*el rijder niemand herinneren in de 6 jaar dat ik hier nu lid ben ( vandaag, jaja) die die status heeft behaald. Mr B is nummer 3, hulde enzo
-
Hé leuk, er gebeurt weer eens wat
-
Die neus wordt er niet fraaier op. Conclusie, U heeft exact op tijd het juiste type gekocht ! Wereld auto !