Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Niet miepen, je zit droog en dat heb je met dit weer nou net nodig. Splash, mooie naam voor een herfstauto
  2. Fraaie bak André ! Voorzitters kennen we hier al jaren niet meer, je was de eerste en de laatste, denk ik. Iig fijn te zien dat je weer voorzien bent van één van de fraaiste auto's die Kia te bieden heeft. Veel plezier ermee, en laat je ervaringen en al het andere maar los op de Kiaclub.nl btw; ook wel leuk; het was je 750e post Heb ik je ook even van de 0 bedankjes afgeholpen...
  3. Ik zou 6 jaar als max aanhouden. Het rubber wordt hard en rijdt echt niet lekker meer. Had dat met mijn huidige auto; gekocht 5,5 jaar oud met de originele banden, dat reed niet lekker. Vorig jaar juni Vredestein Quatrac AS bandjes er onder laten zetten en dat was een wereld van verschil.
  4. En over welk dorp hebben we het dan hier ? Beetje maffe dealer....
  5. @Kris; op de foto lijkt het alsof er geen lak meer zit. Ik dacht eerst dat het aan mijn monitor lag maar dat is niet zo. Het ziet er dus niet uit als shine maar als schade......
  6. Nee, nee...gezien, maar ik had nou niet echt het idee dat iedereen welkom was om mee te nassen, maar ik kan me vergissen
  7. Rechts onder op de foto zit geen lak meer, lijkt het. Te veel gepoetst ? Of toch die Dasty
  8. Dasty in een kleinere verpakking... Pocket Dasty ?
  9. girl........ U durft
  10. Leuk maar ook gek verhaal. Boven de zoveel duizend euro heb je sowieso bovag garantie bij een aangesloten garage, maar zoals anderen al aan geven heb je op een onderhouden auto gewoon 7 jaar garantie, in jouw geval dus nog 5 jaar te gaan. Ik zou me er niet druk over maken. Over cuppende banden heb ik meer gehoord maar gek genoeg zijn er weinig klachten bekend op ons forum.
  11. We gaan DOOR ! met resultaten tussen de 1:10 en 1:25 Maar als mensen gaan miepen zijn die 102 pagina's wel eerst verplicht leesvoer
  12. Welkom hier ! Stel je even voor in het voorstel topic..
  13. Winter auto kopen is ook een idee
  14. Vertel..doormodderen dan maar ? Prima !
  15. Als het zo lees, die 102 pagina’s met 2026 reacties en 125194 hits, hebben we een mooi overall ge/verbruik van die prachtauto. De Kia Picanto rijdt volgens gebruikers in deze 2026 berichten tussen de 1:10 (Creative Name) en 1:23 (bicmac) Beide heren zijn er heel tevreden mee. Als U aan de bovenkant zit (bicmac) zit u goed, zit u aan de onderkant (CN) dan zou een andere rijstijl en/of gebruik van de auto een idee zijn. Volgens mij is het nu wel zo’n beetje klaar, info zat, maar u mag nog rustig doorpruttelen met de cijfertjes als u dat wilt maar er kan ook gewoon eens een slot op dit draadje. Ik laat het over aan de moderatoren. Dit was bericht nummer 2027
  16. Die Joendaai mensen maken er anders wel werk van hoor met BBQ enzo Kijk maar eens op dat forum. Staan wij met een AC bekertje koffie, haha !
  17. Zie bij dat laatste plaatje ook nog wat mannen knielen bij een Kia Soul.... Ingezegend door die man uit Rome ?
  18. Ik vermoed dat de heren Pimpmasters al bezig zijn met een trekhaakmodificatie.... Die rijdende kip uit ei is wel grappig. Als ze stout is duw je haar gewoon met de helm en al weer in shape
  19. Scherp weer...
  20. Kan geheel in stijl met de joendaai i10 komen hoor
  21. Ach, het maar een auto...........
  22. Welkom !
  23. Ben ik neef en nicht..... Leuk idee Arnold ! Ben ook bij jullie lid maar niet zo heel actief
  24. Spul waait er vanzelf af......
  25. ManMan, sta je daar uren bij en kom je met dit soort foto's...... Maar eh, lekker gassen weer ? Gierende bandjes, heerlijk !
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...