-
Aantal Items
11027 -
Registratie Datum
-
Laatst Bezocht
-
Dagen Gewonnen
218
Inhoud Type
Profielen
Forums
Evenementen
Blogs
Garage
Ideas
Alles dat geplaatst werd door bigwade
-
Testdrives op dit forum, hoe werkt dat eigenlijk, en mag ik es?
bigwade reageerde op bigwade's topic in Kiaclub Café
Oei da's wel heel Off Road -
Je gaat er uit voor je gezondheid, tenslotte ! Frisse zeelucht.
-
Het was idd een heerlijke dag. w.b. de superzoom compact camera's Meer zoom gaat je niet altijd helpen. Bijgaande foto is gemaakt op ca 720mm De lucht-abberatie wordt ernstig zichtbaar, het bootje gaat nog, de toren is al minder en de horizon ronduit k*dt. Heeft niks te maken met matige camera of lens anders zou bootje ook lelijk onscherp zijn. De lucht boven zee is met wind doorgaans schoon maar wel vochtiger dan op land. Conclusie; boven de 4-500mm wordt het gokken met foto's op oneindig. Het leuke van dit soort camera's is wel dat je dingen dichterbij heel cruel en wel scherp in beeld kunt krijgen. (http://tinyurl.com/owrn8gg)
-
Dat was al helemaal helder hoor..
-
Lekker buiten, met tuut aan de wandel op de NoordPier
-
al met al, vast goedkoper dan een nieuwe en je rijd er weer helemaal bij de tijd bij.
-
Testdrives op dit forum, hoe werkt dat eigenlijk, en mag ik es?
bigwade reageerde op bigwade's topic in Kiaclub Café
Zit toch wel modder op het dak ? -
Heeft die Kris zich voor de katzunviool afgebeuld op die ouwe wielen van je.... Lekkere vent, haha !
-
Lensje valt buiten de cash-back actie helaas. Ik heb de goedkoopste van kieskeurig gepakt en dat bleek Kamera Express. Gratis verzending etc. btw die 650D had je niet weg hoeven doen, prima ding en het uitklapscherm is groots. Heb je er nog wat voor gevangen ?
-
beide ! Doen ! Voor het geld zeker ! Bereik is wat beperkt, dus je gaat wel wat vaker lensjes wisselen. (of je koopt er een 100d bij)
-
Heb 2 mk2's........
-
5DMK2
-
70D prima ding, maar ik gebruik maar 25% van z'n kunnen. Het gaat mij vanwege opgelopen beperkingen om de ergonomie en voor de rest de sensor. Ik ziet het als een UBER- SX50 op https://www.flickr.com/photos/bigwade/ kun je m'n vt-werk zien. Mijn Canon s100 zakcameraatje is vorige week over de 10.000 gegaan, m'n SX50 zit ook al rond de 5000 shots
-
Op zoek naar prijslijst/brochure Sportage 2008-2010
bigwade reageerde op MarcoSportage's topic in Sportage 1 & 2
Top ! NB die brochure was mijn kennismaking met het merk EN DIT FORUM . Heb toen een zwarte Xtra gekocht. Heb em niet meer maar die dingen zijn keigoed want je hoort er hier nooit gezeur over ! Veel plezier met je auto ! -
Als je minder dan 500-1000 foto's per jaar maakt en geen tijd/zin/moeiteervoorover hebt doet een camera in het hogere segment er niet toe. Een Canon 100D als spiegelreflex is dan echt goed genoeg en een Hybride ding als een SX50HS is een prachtige allround. Van andere merken is er vergelijkbare waar. Wat niet vergelijkbaar is, is de gratis RAW software van Canon. En software is de helft van je digitale camera.
-
Ik heb net zo'n ding gekocht !
-
Als er nou ergens een "best antwoord " tussen zit kunnen we dit sluiten. Een automaat rijden is anders en heeft niks met ISG te maken. Reageren met alleen roerbak ervaring is echt zinloos.
-
Misschien kan jij ons bij houden met Nikon wistudatjes, dan sta ik er hier niet alleen voor. Zomer is begonnen, vakanties komen er aan, dus go-go-go-go ! Forumleden gaan vanwege die goedkope auto's vet en veel op vakantie maar nu de plaatjes nog !
-
en in Amersfoort-noord wordt dat lastig. Maar je kunt er w.b. filmpjes wel te gekke dingen mee doen. w.b. geen display; alles voor je camera komt er gewoon op ! lijkt me geen raketwetenschap Voor jong geluk en baby's minder geschikt Bevallen jullie nieuwe camera's ? .
-
Zijn er mensen die GoPro achtige cameraatjes hebben en daar leuke dingen mee doen ?
-
Nee zeg, haha ! Die mannen vinden het natuurlijk wel eens leuk om een toetertje voor een dame te doen ipv al die andere wijsneuzen hier.
-
Ik heb eigenlijk te weinig verstand van Nikon en andere merken om goed advies te geven. Als er anderen zijn die die kennis wel hebben plaats dat gerust. Acties/tips/links etc. Dit is beslist geen Canon-only topic !
-
Canon heeft leuke cash-back acties deze zomer http://www.canon.nl/perfectsummer/ Voor de ZZPers; je kunt dat bedrag ook op je privėrekening laten storten