Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Kan me herinneren dat hij wel iets van passie met het spoor heeft, maar misschien ben ik nu ook weer het spoor bijster.
  2. Zoals Wim dat aangeeft, woont hij in een bomenrijke buurt. Dan is zo'n Kris88-beurt in de zomer een beetje zonde van het werk zolang de bomen in blad staan. Hoef je je auto niet eens voor onder die bomen te parkeren. Heb hetzelfde met een roedel platanen om de hoek. Je wil niet weten hoeveel fijnstof, fijne haartjes en andere zooi van die krengen afkomt. Zo'n totale Kris88-beurt is 1 keer per jaar wel lekker natuurlijk. Liet vroeger 1 keer in de 2 jaar mijn auto's via de dealer naar een poetsbedrijf brengen. Kreeg je hem van binnen en van buiten als nieuw terug De lol duurde dan ca 1 week voor de buitenkant en een maand voor de binnenkant..
  3. Top ! Leuk man !
  4. Die heeft het door; geen wit en foto plaatsen. WELKOM !
  5. Ik hou het bij het 30 emmer systeem van Anac.
  6. Ik zie je man...frontcam van je iPad, haha !
  7. Effe zonder dollen, dit ziet er fantastisch uit. Maar eh...het is een beetje paarlen voor de zwijnen want SM en myself zijn absolute fans van de Anac.
  8. Altijd gedacht dat het een Limlander was, hahahahahaha
  9. Daar zit je nu met stoeltje, sfeerverlichting, biertje/pinda's en een iPad voetbal te kijken mag ik hopen ?
  10. En 7 uur die man om je heen, hoe was dat ?
  11. Die kan zo de handel in ! Goed werk. Schuift het nog een beetje ?
  12. 6
  13. Morgen sahara zand vanuit het zuiden. Wat nu ?
  14. De vliegende start ?
  15. Maar ik heb er na 603000 km automaat rijden ook eigenlijk geen verstand van....dus.
  16. Er staat ergens een afspraak met hem...... Iemand contact ?
  17. Automaat in P stand wegzetten hoort een automatisme te zijn...... En vergeet dan die handrem, behalve op een echte helling; de bak vindt het dan overigens niet fijn om uit de P stand gerukt te worden. Komt in NL in de praktijk zelden voor kan ik uit ervaring vertellen.
  18. Van Neuswerpen ?
  19. bigwade

    Andere claxon

    http://bit.ly/1nlqa8V http://www.kiaclub.nl/topic/14525-stebel-nautilus/ http://www.ebay.com/...EWNX:IT&vxp=mtr Voor montage zou ik een audiëntie aanvragen in Edam. Ze zijn er dol op donderpoezen zo weet ik.
  20. Da's voor al die witte............
  21. ja en we gaan met z'n allen voor je duimen
  22. Die oplossing zal zeker duurder zijn dan de lampjes van de A-C tion..
  23. Die handjes van dat Handwerpen...? Praat ons even bij, vinden we leuk
  24. Aan verouderde techniek heb je niet veel meer in een opleiding, dus ik denk dat je gelijk hebt. Al ben ik dol op mannetjes/vrouwtjes met 2 rechterhanden EN die rechts zijn met gevoel voor sowieso techniek, oud of modern
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...