Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Zelf bij de les blljven kan je dus nogal euro's schelen. Dit zou niet zo moeten zijn !
  2. bigwade

    lastig tanken

    nee doe maar even niet dood lachen.....
  3. Heel goed Monika ! Elk weekend op pad voor anderen, die man van je. Met dit weer en vroeg op staan heeft hij het hele huis vóór maandag klaar ! We zien de foto's graag .
  4. Probeer em via je computer netjes te formatteren en te vullen. Probeer ook eens een ander merk. Als die wel gevroten wordt ligt het aan de LaCie stick.
  5. Canta de Luxe hebben we het over, toch ? grrrrrr.
  6. wit met karrewielen, wil je het echt weten ?
  7. ^^ en zo hoort het !
  8. Mooi spul hè
  9. Handig leer-linkje w.b. foto tips: http://www.eoszine.nl/192655/Classroom.html (merk doet er niet zo toe, het zijn vrij algemene tips) NB zelf DOEN en DURVEN is altijd de beste leerschool.
  10. Dat is dat jaar tijds verschil denk ik.
  11. Effe door de folklore heen lezen en je bent weer helemaal bij !
  12. I-Van gaat voor de I-Ban We kijken er naar uit met welke naam, aandoening en auto hij nu weer aan komt
  13. Theo, ik zou beginnen aan een 2e project. Af is af tenslotte. Als je dingen zoals wrappen moet gaan verzinnen ben je al te ver. Koop eens voor die 1495 eu een Lada Niva oid en maak daar eens een vet wrede bak van. Stuk leuker !
  14. Goedenavond ! http://bit.ly/1kGgd9f (links die niet werken 2x aanvragen) en http://www.kiaclub.nl/topic/3690-ipod-en-iphone-tips/ Post daar ook je verdere verhaal. Zo houden we die dingen centraal. Is namelijk voor bijna elke Kia gelijk. groetjes !
  15. De E10 of E5 (euro95) zit toch altijd rechts in de tank ? Nu snap ik het even niet meer...
  16. Mafketel is weer terug onder een andere naam, zo te zien. Zwaai Ivan......
  17. Cool, das dus een Fiat Sedici, altijd goed ! Maar eh Gé, die Soul van jou was toch als nieuw ?
  18. Kolere, dat is toch wel een gesjopte remparasjuut of is dit echt ? Indien het laatste zou ik bij een stoplicht effe snel optrekken en weg wezen...
  19. De PRO-ceed is nog bruuter..(om te zien)
  20. Stel je even voor, da's wel zo netjes. Mogelijke oplossingen staan hier boven
  21. Had het even gemist maar ik hoop dat Mieske007, vengafan en alle anderen die niet konden komen door ziekte etc. een beetje lol hebben gehad aan de ”verslagen” in dit draadje.
  22. Toch hè.....
  23. U is uniek Als ik KiaMNL was zou ik u ambassadeur maken met een gratis nieuwe pica en tankpas. Werkt veel beter dan witte rio's oranje plastidippen w.b. promotie
  24. Warme winter heeft meegeholpen ! Leuk !
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...