Er is er laatst één ont-leed/lid.
Waar kunnen we zien hoeveel leden er zijn ?
En wat zijn dat voor leden ?
Hoeveel daar van rijden inmiddels in een ander merk bijv. ?
Of gaat het om aangemelde leden ?
Da's wel zo eerlijk om te vermelden, denk ik.
10.000 aangemelde lid zal vast ergens rond augustus komen.
31/8/2014
Mooie dag, dat sowieso !
Olie beurten kun je ook elders laten doen. ( stuk goedkoper)
Carosserie inspectie moet elk jaar en ze verzinnen vanalles om je jaarlijks in de garage te krijgen.
Misschien zou je 1000-2000 eur of meer korting kunnen krijgen op de aankoop van je auto als je van die 7 jaar garantie af zou zien.
Kan een idee zijn .
Het gedoe begint weer van voor af aan.Ook de SP3 met hetzelfde blok had in eerste instantie een interval van 24/30000. mnd/km
Daar is een jaarlijkse oliebeurt tussen gefrommeld.
Gaat nu vast weer gebeuren anders zouden al die andere oliebeurten (nergens anders, dacht ik ) niet uit te leggen zijn.
U gaat het zien
btw prima club.
Ik had een, in mijn ogen, niet correcte dames mat w.b. uitsnedes maar dat is tot volle tevredenheid opgelost.
(originele auto tekening klopte, maar 1 hoekje zou ook bedekt moeten zijn )