Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Veel plezier met die strakke sjees ! Leuke plaatjes !
  2. Als je je auto niet uit leent lijkt het me geen probleem toch ? Je lijkt me slim genoeg om tot 5 te tellen
  3. bigwade

    Webasto Zonnedak

    Geen meeuwen op je kop gescheten ?
  4. bigwade

    Webasto Zonnedak

    en je resterende haar wappert er af, da's al.
  5. bigwade

    Hij komt!

    Wit, voor zo'n auto....zoo jammer !
  6. Welnee, die worden apart gezet voor een kleur advies, net als bij de dames kapper...
  7. bigwade

    Hij komt!

    Mooi Verhaal ! Plaatjes van aflevering vinden we hier ook heel leuk !
  8. bigwade

    Webasto Zonnedak

    O ja, ik vind het prachtig Jack. Die foto met de man met de hamer moet je inlijsten
  9. bigwade

    Webasto Zonnedak

    geen geld man, ik ben morgen 250 voor een spiegel kwijt.
  10. bigwade

    Webasto Zonnedak

    Jack kan uit zijn dak, spreekwoordelijk.
  11. ^^ Goed/Leuk idee, maar dat gaat vast niet in het forum-template passen.. Overigens kun je filteren in dat Garage deel en dat werkt. Dat zijn wel weer wat kliks extra, dat wel. Sowieso zouden plaatsingen zonder foto geweigerd moeten worden.
  12. Dat is het foto forumdeel wat je kunt gebruiken om je eigen auto te laten zien http://www.kiaclub.nl/garage Zitten echt hele leuke foto's bij. Ik snap alleen niet dat mensen hun auto daar aan melden zonder foto. Kom-op zo moeilijk is dat niet om een plaatje te plaatsen. Have Fun !
  13. De E10 info hoort eigenlijk in Forum omdat het elke Kia aan gaat. Die doen het allemaal prima op E10 en soms, gek genoeg, zuiniger dan de normale EU95
  14. Zoveel te ontdekken op zo'n forum
  15. De accu
  16. Heftig maar hoort dit niet in de rubriek WTF in het Café ?
  17. Oude weer ouder; Van Harte !
  18. We hebben net een zeer uitgebreid topic gehad over E10 Deze: http://www.kiaclub.nl/topic/15602-duitse-benzine-e10/ Google eens op kiaclub.nl+E10 !
  19. bigwade

    Plekjes in lak

    En die poetsmannen maar kleien....
  20. #3321 was dat toch wel duidelijk dacht ik.
  21. Dat is em.
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...